betaling bij telenet
#1
Deze maand al minder te betalen bij telenet maar ik had nog één vraag aan julie.Ik heb het king abonnement genomen omdat daar internet bij zit.Maar nu kan ik toch niet goed aan mijn betaling aan uit.Zal eventjes alles gtotendeels doorgeven.

Fibernetshake.internet en digitale tv 49,95
Telenet Walk &surf 20,00
King abonnement 15,00
Digitale tv 67,98

Waarom moet ik die fibershake blijven betalen als dat toch in mijn king abonnement zit?
Antwoord
#2
Volgens mij is de Fibernetshake vast Internet.

En King mobiel internet.
Antwoord
#3
Maar mag dat infeite niet geschrapt worden.Je mag dat toch altijd opzeggen of heb je dan ook geen televisie meer?
Antwoord
#4
Vroeger werkte ik ook draadloos en toen had ik ook nog geen king abonnement.
Antwoord
#5
(29-11-2012, 16:47)Dimira schreef: Deze maand al minder te betalen bij telenet maar ik had nog één vraag aan julie.Ik heb het king abonnement genomen omdat daar internet bij zit.Maar nu kan ik toch niet goed aan mijn betaling aan uit.Zal eventjes alles gtotendeels doorgeven.

Fibernetshake.internet en digitale tv 49,95
Telenet Walk &surf 20,00
King abonnement 15,00
Digitale tv 67,98

Waarom moet ik die fibershake blijven betalen als dat toch in mijn king abonnement zit?

Wrm nog eens die 67,98 voor digitale tv?
Digitale tv zit toch in uw fibernetshake niet?
Grtz
xXx
Antwoord
#6
(08-12-2012, 12:36)LuigiKe schreef:
(29-11-2012, 16:47)Dimira schreef: Deze maand al minder te betalen bij telenet maar ik had nog één vraag aan julie.Ik heb het king abonnement genomen omdat daar internet bij zit.Maar nu kan ik toch niet goed aan mijn betaling aan uit.Zal eventjes alles gtotendeels doorgeven.

Fibernetshake.internet en digitale tv 49,95
Telenet Walk &surf 20,00
King abonnement 15,00
Digitale tv 67,98

Waarom moet ik die fibershake blijven betalen als dat toch in mijn king abonnement zit?

Wrm nog eens die 67,98 voor digitale tv?
Digitale tv zit toch in uw fibernetshake niet?
Grtz
xXx
denk dat dit zijn bijkomende paketten zijn die hij heeft naast basis Wink
Antwoord
#7
Ja master jouw uitleg versta ik en dat klopt.Nog eens even die papieren nemen.Het gaat hem eerder over die Fibernet Shake of ik dat moet blijven betalen.Of dat ik anders zonder internet val?Maar ik heb dacht ik met een king abonnement ook internet.En zit nu met mijn netbook ook altijd draadloos.Dus de vraag is moet ik dat blijven betalen of mag ik dat schrappen?
Antwoord
#8
(08-12-2012, 13:57)Dimira schreef: Ja master jouw uitleg versta ik en dat klopt.Nog eens even die papieren nemen.Het gaat hem eerder over die Fibernet Shake of ik dat moet blijven betalen.Of dat ik anders zonder internet val?Maar ik heb dacht ik met een king abonnement ook internet.En zit nu met mijn netbook ook altijd draadloos.Dus de vraag is moet ik dat blijven betalen of mag ik dat schrappen?

is te zien via welke optie je draadloos werkt,een homespot of je intern draadloos,
voor beide zal je moeten blijven je internet behouden (fibernet) omdat je via die optie inlogt.
stop je uw internet daarop dan heb je uw homespot en hotspot kwijt.
Antwoord
#9
(08-12-2012, 14:02)master-magic schreef:
(08-12-2012, 13:57)Dimira schreef: Ja master jouw uitleg versta ik en dat klopt.Nog eens even die papieren nemen.Het gaat hem eerder over die Fibernet Shake of ik dat moet blijven betalen.Of dat ik anders zonder internet val?Maar ik heb dacht ik met een king abonnement ook internet.En zit nu met mijn netbook ook altijd draadloos.Dus de vraag is moet ik dat blijven betalen of mag ik dat schrappen?

is te zien via welke optie je draadloos werkt,een homespot of je intern draadloos,
voor beide zal je moeten blijven je internet behouden (fibernet) omdat je via die optie inlogt.
stop je uw internet daarop dan heb je uw homespot en hotspot kwijt.

Zie het al, zal dus juist niets uithalen en nog altijd even duur blijven.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)