Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bond zonder naam
Om het forum hier maar wat draaiende te houden,nog maar een berichtje.Ik begin me nu stilaan af te vragen en enkele anderen onder ons ook,vandaar deze naam.Hoe het komt dat er zoveel leden zijn met een 0 of een 1 achter hun naam.Goed over die 1 zal ik niets zeggen laat het ons dan hebben over die 0 hebben.En het eigenaardige vind ik dan nog dat er zeker de helft leden van telenet zijn.Normaal dient een forum toch om ideeën en commentaar te geven.Ik begrijp dat nieuwe klanten niet direct op een forum komen of ook oudere maar ik zie hier ook vele namen die op het telenet forum aanwezig waren met een 0 en dit al langer dan enkele dagen.Voor mij hoeft niemand te posten maar vroeger op't school hadden ze ook een grote klep maar hier durft precies niemand zich laten zien.Enkel omdat dit forum tenminste gecontroleerd word en niet meer zo een speelplaats is als vroeger.
Antwoord
Vind gij dat dan zo belangrijk dimi?
Ik kom hier dagelijks eens piepen of er iets is om mee over te praten maar wanneer ik geen oplossing ken post ik ook niks,of heb je dan liever dat ik meld :ik weet het ook niet hoor.
Sorry dat vind ik stom.Zoals master vroeger al melde:dit forum heeft tijd nodig om te groeien.
Voila weeral een nutteloos bericht gepost.Big Grin
Antwoord
Ja maar jij bent ook één van de weinigen die hier iets post.En zeg nu eerlijk wat ik gisteren zei is ook waar.Mensen die hier nu maar wat hoe moet ik het zeggen te staan koekeloeren.Hadden vroeger dan toch vroeger veel te zeggen op digital café.Ze zijn belange nog niet allemaal over gestapt.Ik heb ook gezegt dat men niet moet posten,trouwens ik heb daar geen belang bij want het is toch niet een forum van mij maar ik vind het tien tallen keren beter dan vroeger.Maar dat is dan mijn eigen mening.
Antwoord