digicorder huren
#1
Mijn moeder gaat deze week een niewe digicorder halen.Nu wou ik deze zelf installeren,wat heb ik daar juist voor nodig?Want anders moest ze geloof ik 75€ bij betalen.
Antwoord
#2
Als ze al een digibox heeft, eerst bellen en vragen voor een omwisseling (zou gratis moeten zijn dahct ik) of een extra (8€/maand)
Jan
Antwoord
#3
Bedankt,Jan maar kan je die dan zomaar aansluiten en gebruiken.Of hoef je dan nog iets zelf te doen.Ik bedoel zitten de zenders er dan inneens op of moet je hem die dan nog laten zoeken want ik heb dat dus zelf nog niet gedaan.Bij mij hebben ze die komen installeren.
Antwoord
#4
(25-06-2013, 12:22)Dimira schreef: Bedankt,Jan maar kan je die dan zomaar aansluiten en gebruiken.Of hoef je dan nog iets zelf te doen.Ik bedoel zitten de zenders er dan inneens op of moet je hem die dan nog laten zoeken want ik heb dat dus zelf nog niet gedaan.Bij mij hebben ze die komen installeren.

Aansluiten (alles ook de netwerkkabel) en een kleine setup doorlopen. duurt wel een paar minuten. Daarna is alles zoals het moet zijn
Jan
Antwoord
#5
Ok bedankt.
Antwoord
#6
Jan ik ben vanmiddag langs de winkel geweest,en morgen kom ik de oude binnen leveren,en zal dan zien wat ik ga doen.Of te wel de AD 2100 nemen of anders het zwarte model.En zal hem dan maar zelf installeren dat is het goedkoopste.Rolleyes
Antwoord
#7
Ze heeft de zwarte maar genomen,moest niets betalen.Dat word geregeld via de eerstvolgende rekening,maar ik heb hem nu zelf geïnstaleert dus veel zal het niet zijn.Ik vind zelf die afstandbediening wat groot uitvallen op bijna de helf ervan staan geen knoppen,en ze is al langer dan de andere.Wel één voordeel je kan die andere ook gebruiken.Weet iemand of je daar de update(yello pagina 444 rode knop) nog kan opzetten.
Antwoord
#8
Laat nog weten of verder alles naar wens is en hou de factuur afloopt.
Normaal gezien de kost van de digicorder met een korting voor de prijs van de digicorder

Jan
Jan
Antwoord
#9
Die orriginele software die er nu op staat is die van gisteren,wij hadden die dacht ik vorig jaar mei en je kon die van yello nemen.Maar ik vind dus seze zeer traag werken dat is met die streepjes daar onderaan,yello werkt daar niet mee en is veel sneller.

(28-06-2013, 11:18)jr212 schreef: Laat nog weten of verder alles naar wens is en hou de factuur afloopt.
Normaal gezien de kost van de digicorder met een korting voor de prijs van de digicorder

Jan

Ja zal het in het oog houden,want had toch aan men moeder beloofd om het voor te schieten.Want met die vorige digicorder was niet meer te werken.Die blokkeerde regelmatig,en als je normaal 3 jaar klant bent mag je normaal (gratis) over schakelen van digicorder of box.Ik dacht dat dat vroeger zo was.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)