downloadlimiet vrij gebruik omhoog
#1
daarnet eens bij mijn telenet gekeken, en bij de telemeter hebben ze de limiet dat je wordt opgemerkt als grootverbruiker serieus opgetrokken hoor + dat mijn telenet opgefrist is : met taal dat een gewone mens verstaat :
dus wie wil weten hoeveel het omhoog gegaan is, moet eens naar zijn telemeter gaan kijken : zo mogen ze verder doen
Antwoord
#2
(17-03-2014, 00:10)zorro123 schreef: daarnet eens bij mijn telenet gekeken, en bij de telemeter hebben ze de limiet dat je wordt opgemerkt als grootverbruiker serieus opgetrokken hoor + dat mijn telenet opgefrist is : met taal dat een gewone mens verstaat :
dus wie wil weten hoeveel het omhoog gegaan is, moet eens naar zijn telemeter gaan kijken : zo mogen ze verder doen

Wel Telenet, dank u
Alle positieve daden moeten ook gemeld worden.
Antwoord
#3
tussen een abonnement met vrij downloaden en een abonnement met vast volume : bestaat er ook een verschil in het berekenen ervan,
wie dit graag weet moet eens bij klantenservice > internetverbruik > vrij downloaden gaan kijken : artikel 1 gaat over vrij downloaden, artikel 6 gaat over vast volume,
een ding is zeker : ze hebben beiden een aparte telemeter
Antwoord
#4
(19-03-2014, 16:23)natte schreef: dus ook apart op factuur

Telenet verruimt downloadlimiet 'vrij downloaden' van 300GB naar 500GB - update

Vanaf 29 maart verruimt Telenet de downloadlimiet van 'vrij downloaden' van 300GB naar 500GB per maand. Daarnaast wordt de downloadlimiet tijdens de daluren afgeschaft en wordt de downloadsnelheid bij overschrijden van de downloadlimiet 10Mbit/s.
uitleg van telenet zelf
Antwoord
#5
Telenet downloadlimiet Whop-klanten

Telenet heeft in alle stilte de maandelijkse downloadlimiet van Internet Fiber 100, dat onder meer deel uitmaakt van het Whop-pakket, opgetrokken van 150 GB naar 200 GB.
Internet Fiber 100 maakt deel uit van het Whop-pakket, dat internet, digitale tv en telefonie combineert, maar kan ook in een pakket zonder telefoonlijn worden aangeschaft. Het is het snelste internetabonnement van Telenet waar nog een downloadlimiet op wordt toegepast.
Internet Fiber 200, dat onder meer deel uitmaakt van het Whoppa-pakket, kent geen strenge datalimiet, maar past een Fair Use Policy toe.
Antwoord
#6
Er is een zeer leuke actie nu voor wie whoppa neemt,
Een heel jaar lang 30€ korting,en geld ook voor whop klanten en klanten die nog geen whoppa hebben.
Dus elke maand minder betalen om meer te krijgen,
Actie loopt tot einde april 2016,dus weer er snel bij.
Antwoord
#7
Op de site van Telenet One - WiFi en 4G worden één staat sedert deze avond dat zowel vast en mobiel internet onbeperkt zijn.
Volgens de nieuwe regels in voege vanaf 1 augustus betekent dit:
vast internet = 3TB
mobiel internet = 300GB
De vroegere "datapot" van 40GB per SIM kaart is nu dus verhoogd naar 300GB.
Voor de rest van de EU blijft de limiet op 40GB.

De snelheden zijn zowel voor vast als mobiel 150/15 Mbps (One) en 1000/40 Mbps (One Up)
Antwoord
#8
(01-08-2022, 01:34)master-magic schreef: Op de site van Telenet One - WiFi en 4G worden één staat sedert deze avond dat zowel vast en mobiel internet onbeperkt zijn.
Volgens de nieuwe regels in voege vanaf 1 augustus betekent dit:
vast internet = 3TB
mobiel internet = 300GB
De vroegere "datapot" van 40GB per SIM kaart is nu dus verhoogd naar 300GB.
Voor de rest van de EU blijft de limiet op 40GB.

De snelheden zijn zowel voor vast als mobiel 150/15 Mbps (One) en 1000/40 Mbps (One Up)

Waar zie je dat ergens , ik ,lees enkel  vast internet , maar die data pot  40 zie ik nergens 😃
Antwoord
#9
(01-08-2022, 14:21)chukky2 schreef:
(01-08-2022, 01:34)master-magic schreef: Op de site van Telenet One - WiFi en 4G worden één staat sedert deze avond dat zowel vast en mobiel internet onbeperkt zijn.
Volgens de nieuwe regels in voege vanaf 1 augustus betekent dit:
vast internet = 3TB
mobiel internet = 300GB
De vroegere "datapot" van 40GB per SIM kaart is nu dus verhoogd naar 300GB.
Voor de rest van de EU blijft de limiet op 40GB.

De snelheden zijn zowel voor vast als mobiel 150/15 Mbps (One) en 1000/40 Mbps (One Up)

Waar zie je dat ergens , ik ,lees enkel  vast internet , maar die data pot  40 zie ik nergens 😃

Tegen eind augustus wordt dat doorgevoerd naar de klanten toe ;-)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)