draadloos
#1
Kan je bij belgacom draadloos televisie zien.Vraag het maar als alternatief moest ooit belgisch voetbal geheel naar julie komen overweeg ik om enkel basis paket te nemen+voetbal,want ben ook van plan tv vlaanderen met de tijd te nemen.
Antwoord
#2
(11-10-2012, 14:57)Dimira schreef: Kan je bij belgacom draadloos televisie zien.Vraag het maar als alternatief moest ooit belgisch voetbal geheel naar julie komen overweeg ik om enkel basis paket te nemen+voetbal,want ben ook van plan tv vlaanderen met de tijd te nemen.

dat is mogelijk met zo draadloos toestelletje,maar wel zien dat je snelheid niet te laag is op dat devollo toestel zoals ze het noemen.
maar denk dat ik dat probleem ook al ergens anders zag hier.
voor SD beelden zal dit wel ok zijn mits snel genoeg,
maar voor HD beelden heb ik zo m'n twijfels of dat dat wel aan kan.
zullen hier wel kenners zitten zeker Wink
Antwoord
#3
Ik hoop dat er toch wat klanten van belgacom de stap naar hier durven wagen.Ik doe het ook geregeld en zei zullen beter die zaken kennen bij hun dan wij.Voor mij is het ook al een hele tijd geleden en ondertussen is er al veel veranderd.
Antwoord
#4
Inderdaad met homeplugs is dit o.a mogelijk zelfs tot 3 steams
(als je VDSL profiel dit toelaat natuurlijk), hier een
voorbeeld van dergelijke opstelling
en dit kan ook op identieke wijze met een draadloze oplossing zoals Ruckus.

Paul
Antwoord
#5
Dan is het misschien beter niet draadloos te gaan?Ben nu net verhuist naar een nieuwbouw apartement en daar is mijn modem van telenet ook ingebouwd in een ingemaakte kast+dat de hele bedrading achter de muur zit.Het is waarschijnlijk ook niet de bedoeling om vol telenet/belgacom te nemen.Of te wel blijf ik vol bij telenet of gaat er een deel af maar tv vlaanderen komt er waarschijnlijk.Belgacom is een optie die ik overweeg moest er ooit belgisch voetbal naar daar gaan,maar zou daar nooit telenet voor verlaten zolang ik geen sat heb want daarvoor zijn de zenders te goed.Ook zal ik altijd een klein deel van telenet blijven behouden zoals prime en sporting.
Antwoord
#6
ik zou zoveel mogelijk bij belgacom opteren voor een kabel te gebruiken voor je internet en belgacom tv,
maar als het echt niet anders kan en je u echt stoort aan dat utp kabelke dan moet je draadloos gebruiken,
mits de aantal streams op uw lijn mogelijk is en als je niet te ver van de centrale zit.

heb woensdag nog met een maat erover gehad,die heeft max 1 stream op zijn lijn,
die moet dus altijd kiezen tussen ofwel kijken ofwel opnemen.
heeft zo zwarte box (de laatste veronderstel ik) maar heeft maar 1 stream,
heeft al enkele keren gevloekt dat die zo beperkt zit.
zou eens een lijn test moeten doen bij hem of ze hem echt niet op een hogere snelheid kunnen zetten.
Antwoord
#7
(12-10-2012, 12:40)master-magic schreef: ik zou zoveel mogelijk bij belgacom opteren voor een kabel te gebruiken voor je internet en belgacom tv,
maar als het echt niet anders kan en je u echt stoort aan dat utp kabelke dan moet je draadloos gebruiken,
mits de aantal streams op uw lijn mogelijk is en als je niet te ver van de centrale zit.

heb woensdag nog met een maat erover gehad,die heeft max 1 stream op zijn lijn,
die moet dus altijd kiezen tussen ofwel kijken ofwel opnemen.
heeft zo zwarte box (de laatste veronderstel ik) maar heeft maar 1 stream,
heeft al enkele keren gevloekt dat die zo beperkt zit.
zou eens een lijn test moeten doen bij hem of ze hem echt niet op een hogere snelheid kunnen zetten.

Ja ik heb dat nogal gelezen die beperkte vrijhijd die je daar soms hebt.Al heb ik eerlijk gezegd noit geklaagd bij belgacom.Ben daar goed behandeld en heb nooit klachten gehad.Maar om even terug te komen op mijn vraag negen op de tien zal het dan wel bekabeld worden als het er dan al eens van komt moest ik voor dat voetbal even naar daar gaan,maar het is zeker niet de bedoeling om er ook internet te nemen.En we weten ook nog niet als base tv gaat aanbieden waarschijnlijk gaan zij zich ook moeien met het voetbal.Want hoe gaan zij anders hun klanten tegenover die belangrijke belgische tegenpolen kunnen uitspelen.
Antwoord
#8
Belgacom TV is in feite maar interessant als je aansluitbaar bent op VDSL2 technologie.
Dan heb je volgende mogelijkheden:
• 2 tv's waarvan 1 in HD dit op 12 / 1 VDSL2 profiel
• 2 tv's waarvan 2 in HD dit op 16,5/ 2 VDSL2 profiel
• 3 tv's waarvan 2 in HD dit op 20 / 2 VDSL2 profiel
• 3 tv's waarvan 3 in HD dit op 30 / 6 VDSL2 profiel

Paul.
Antwoord
#9
(12-10-2012, 18:47)Paul schreef: Belgacom TV is in feite maar interessant als je aansluitbaar bent op VDSL2 technologie.
Dan heb je volgende mogelijkheden:
• 2 tv's waarvan 1 in HD dit op 12 / 1 profiel
• 2 tv's waarvan 2 in HD dit op 16,5/ 2 VDSL2 profiel
• 3 tv's waarvan 2 in HD dit op 20 / 2 VDSL2 profiel
• 3 tv's waarvan 3 in HD dit op 30 / 6 VDSL2 profiel

Paul.

Bedankt, z'on vaart zal het nu direct niet lopen ten vroegste maar binnen 2 jaar.Maar hoe meer opperators er komen hoe meer aanbieders er zullen zijn die gaan dingen naar de markt van het voetbal.Dus is het beter om met ze'n allen eens rond de tafel te gaan zitten en niet om de drie jaar te gaan bekvechten wie wat gaat uit zenden.Alles zou beter gaan dat heel de pot gedeeld werd door het aantal geïnteresseerden.
Antwoord
#10
Er zijn twee mogelijkheden bij belgacom om draadloos tv te kunnen kijken:
Ruckus en Devolo, (devolo zijn powerlines, zoals bij telenet), ik raad zelf de ruckus het meeste aan, daar zijn er minder problemen mee, maar dit hangt ook af van de 'luchtkwaliteit' in uw huis/buurt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)