google toolbar
#1
Ik weet niet of iemand dit hier gebruikt. Maar Ik heb ondervonden dat die vertaler al een ruime tijd niet meer werkt. En dat dit alles te maken heeft sinds W10 is begonnen want vroeger functioneerde deze goed. Ik heb ie11. Als het vroeger ging gaat dat nu ook zou ik zeggen enkel als je dus op vertalen klikt doet hij het niet meer en blijft dat zoek cirkeltje maar eindeloos draaien. Dus net of er ergens een fout zit Net het zelfde als scriptfouten die ik nu om de haverklap tegenkom en vroeger nooit had. Heet soms nog iemand last met die google balk of weet die waar het probleem kan liggen?
Antwoord
#2
Jij bent goed, als je gewoen bent met internet explorer te werken. Dan gaat dit zo maar niet. Ik werk er al zolang mee vanaf er pc is.
Antwoord
#3
(15-02-2017, 10:44)Dimira schreef: Ik weet niet of iemand dit hier gebruikt. Maar Ik heb ondervonden dat die vertaler al een ruime tijd niet meer werkt. En dat dit alles te maken heeft sinds W10 is begonnen want vroeger functioneerde deze goed. Ik heb ie11. Als het vroeger ging gaat dat nu ook zou ik zeggen enkel als je dus op vertalen klikt doet hij het niet meer en blijft dat zoek cirkeltje maar eindeloos draaien. Dus net of er ergens een fout zit Net het zelfde als scriptfouten die ik nu om de haverklap tegenkom en vroeger nooit had. Heet soms nog iemand last met die google balk of weet die waar het probleem kan liggen?

Dimira, bij mij werkt die nog perfect hoor. Ik heb zonet getest naar verschillende talen en van links naar rechts en omgekeerd.
Ik heb wel nog Windows 8.1 met Internet Explorer 11.
Die google taakbalk heb ik niet geinstalleerd. Is nergens voor nodig trouwens.
Antwoord
#4
(15-02-2017, 21:30)Dreekes schreef:
(15-02-2017, 10:44)Dimira schreef: Ik weet niet of iemand dit hier gebruikt. Maar Ik heb ondervonden dat die vertaler al een ruime tijd niet meer werkt. En dat dit alles te maken heeft sinds W10 is begonnen want vroeger functioneerde deze goed. Ik heb ie11. Als het vroeger ging gaat dat nu ook zou ik zeggen enkel als je dus op vertalen klikt doet hij het niet meer en blijft dat zoek cirkeltje maar eindeloos draaien. Dus net of er ergens een fout zit Net het zelfde als scriptfouten die ik nu om de haverklap tegenkom en vroeger nooit had. Heet soms nog iemand last met die google balk of weet die waar het probleem kan liggen?

Dimira, bij mij werkt die nog perfect hoor. Ik heb zonet getest naar verschillende talen en van links naar rechts en omgekeerd.
Ik heb wel nog Windows 8.1 met Internet Explorer 11.
Die google taakbalk heb ik niet geinstalleerd. Is nergens voor nodig trouwens.

Daarom Dreekes denk ik dat het aan Windows 10 ligt en dus niet de versie 8.1. Dat moet één of andere bug zijn want bij mij doet hij het niet meer. Als ik op vertalen klik dan begint het cirkeltje te draaien, en het stopt niet meer.
Antwoord
#5
(16-02-2017, 08:16)natte schreef:
(15-02-2017, 22:16)Dimira schreef:
(15-02-2017, 21:30)Dreekes schreef:
(15-02-2017, 10:44)Dimira schreef: Ik weet niet of iemand dit hier gebruikt. Maar Ik heb ondervonden dat die vertaler al een ruime tijd niet meer werkt. En dat dit alles te maken heeft sinds W10 is begonnen want vroeger functioneerde deze goed. Ik heb ie11. Als het vroeger ging gaat dat nu ook zou ik zeggen enkel als je dus op vertalen klikt doet hij het niet meer en blijft dat zoek cirkeltje maar eindeloos draaien. Dus net of er ergens een fout zit Net het zelfde als scriptfouten die ik nu om de haverklap tegenkom en vroeger nooit had. Heet soms nog iemand last met die google balk of weet die waar het probleem kan liggen?

Dimira, bij mij werkt die nog perfect hoor. Ik heb zonet getest naar verschillende talen en van links naar rechts en omgekeerd.
Ik heb wel nog Windows 8.1 met Internet Explorer 11.
Die google taakbalk heb ik niet geinstalleerd. Is nergens voor nodig trouwens.

Daarom Dreekes denk ik dat het aan Windows 10 ligt en dus niet de versie 8.1. Dat moet één of andere bug zijn want bij mij doet hij het niet meer. Als ik op vertalen klik dan begint het cirkeltje te draaien, en het stopt niet meer.
dimira kan je eens niet terug windows 10 installeren

ja natte dat kan ik doen, maar dit is een nieuwe pc die mijn vader gekocht heeft en heeft meer dan 800€ gekost met orriginele W10 erop. Dus het zou stom zijn die er af te halen. Als daar een fout in zit moet dat volgens mij toch opgelost kunnen worden via de vele updates.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)