hoeveel opnames tegelijkertijd
#1
Ik moest eens van mijn moeder vragen hoeveel opnames je kan opnemen die elkaar overlappen,want er zijn soms programma's bij haar die er niet volledig opstaan.
Antwoord
#2
(24-10-2014, 11:00)Dimira schreef: Ik moest eens van mijn moeder vragen hoeveel opnames je kan opnemen die elkaar overlappen,want er zijn soms programma's bij haar die er niet volledig opstaan.

2 opnames tegelijkertijd +1kijken
Antwoord
#3
Bedankt,ik was er ook al een tijd uit en was er ook niet meer zeker van.Ze neemt ook veel te veel op.Ik heb gezegd dat ze gewoon moet zien bij haar opnames,en dan ziet ze zelf conflicten.En bij haar stonden er al 11 op de 33 opnames.Maar ik zie daar veel P'S met een streep door en ik denk dat dit die opnames zijn die niet volledig gelukt zijn.Bij proximus heb je veel meer mogelijkheden daar heb je nog tv replay en tv replay+ waarmee je op sommige kanalen in je tv gids als het ware terug in de tijd kan.En bv.Een programma van gisteren avond terug kan zien zonder dat je het had opgenomen.Deze programas kan je duidelijk op je tv-gids zien,die nu ook veel duidelijker is geworden dan vroeger sinds zij ook hier de software hebben aangepast.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)