internet exporer
#1
Weet er soms iemand een programma of iets anders om die vervelende problemen met internet explorer op te lossen.Bij mij valt die geregd uit en komt er op het scherm dat hij word gesloten,komt er ook iets op van werkbalken.Nog iemand last met identieke problemen.Werk nu met ie10.Zelfde als zijn voorganger die had ook deze problemen.
Antwoord
#2
Ik heb het regelmatig voor de boel hier ook zegt van afsluiten en dan moetk terug heropladen mijn sites, soms kan ik aanduiden herstel nemen en toont deze terug mijn pagina's.
Is het dit je bedoeld?
Antwoord
#3
Ja,inderdaad zulke fouten komen ook eens voor.Maar de laatste tijd gaat het er weer erg aan toe.Ik weet wel dat internet explorer nu niet één van de beste browsers is die er bestaat,maar ik werk er nu eenmaal graag mee.Ik heb sinds dat ik met een pc werk nog nooit mrt een andere gewerkt en zal dat ook nooit doen.Spijtig dat je niet naar een vroegere installatie terug kan als die niet is geïnstalleerd want dan zal hij die niet aanvaarden anders had ik al lang terug ie8 genomen.
Antwoord
#4
Kzou zo graag ne macbook kopen maar die zijn duur en ik krijg er iets te weinig voor, jammer, moestk nu eens een leuk bedragske winnen mee de lotto/euromillions ik kocht meteen diene retina Wink.
Antwoord
#5
(11-12-2012, 15:35)apotheosis schreef: Ik heb het regelmatig voor de boel hier ook zegt van afsluiten en dan moetk terug heropladen mijn sites, soms kan ik aanduiden herstel nemen en toont deze terug mijn pagina's.
Is het dit je bedoeld?

Werk eens een keer met de google chrome,zeer tevreden van en met die cloud ben je u favorieten nooit kwijt.
Ook firefox en safarie zijn zeer goed. Probeer deze ne keer uit. Ik werk al lang niet meer met de IE.
Antwoord
#6
(12-12-2012, 17:08)apotheosis schreef: Kzou zo graag ne macbook kopen maar die zijn duur en ik krijg er iets te weinig voor, jammer, moestk nu eens een leuk bedragske winnen mee de lotto/euromillions ik kocht meteen diene retina Wink.

Apo, had jij niet gezegd jij de nieuwe imac kopen zou?
Antwoord
#7
(12-12-2012, 22:16)murdock schreef:
(11-12-2012, 15:35)apotheosis schreef: Ik heb het regelmatig voor de boel hier ook zegt van afsluiten en dan moetk terug heropladen mijn sites, soms kan ik aanduiden herstel nemen en toont deze terug mijn pagina's.
Is het dit je bedoeld?

Werk eens een keer met de google chrome,zeer tevreden van en met die cloud ben je u favorieten nooit kwijt.
Ook firefox en safarie zijn zeer goed. Probeer deze ne keer uit. Ik werk al lang niet meer met de IE.

Eens je gewoon bent met ie dan blijf je er graag mee werken.Heb gisteren even Firefox gedownload maar kan daar gewoon niet mee werken omdat ik ie gewoon ben en daar alles weet staan en die chrome vind ik nog moeilijker.
Antwoord
#8
(13-12-2012, 10:20)Dimira schreef:
(12-12-2012, 22:16)murdock schreef:
(11-12-2012, 15:35)apotheosis schreef: Ik heb het regelmatig voor de boel hier ook zegt van afsluiten en dan moetk terug heropladen mijn sites, soms kan ik aanduiden herstel nemen en toont deze terug mijn pagina's.
Is het dit je bedoeld?

Werk eens een keer met de google chrome,zeer tevreden van en met die cloud ben je u favorieten nooit kwijt.
Ook firefox en safarie zijn zeer goed. Probeer deze ne keer uit. Ik werk al lang niet meer met de IE.

Eens je gewoon bent met ie dan blijf je er graag mee werken.Heb gisteren even Firefox gedownload maar kan daar gewoon niet mee werken omdat ik ie gewoon ben en daar alles weet staan en die chrome vind ik nog moeilijker.

Chrome is veel makelijker dan IE,k ben der al zeer lang met gestop,is veel te onveilig ook te traag,bij de nieuwe IE moest je toch ook zoeken? Je kan ook de safarie downloaden deze is ook zeer goed.ik wil u dat altijd eens leren hoor apo dan moet je niks zoeken,je mag me altijd ervoor bellen of langs komen. Met firefox heb je dan nog het voordeel dat je je beveiligde youtube filmpjes downloaden kan.
Safarie is ook gemakelijk omdat die met icloud werkt en als je op de pc u sites opslaat in bv mappen dan is dat ook te zien in u ipad of iphone. Met google chrome is dat ook zo,je instaleert de chrome opnieuw op je pc logt u in en alle favorieten zijn netjes terug.met de nieuwste IE hebben ze gewoon af gekeken van de andere browsers.
Als je hulpt nodig hebt met firefox enzzz dan help ik u graag.
Antwoord
#9
ik werk ook liever met Firefox,I.E. zit vol bugs en geeft niet elke site juist weer en voor de personen die site's maken die moeten een heleboel scripts insteken zodat de site ook voor I.E. perfect is zoals op Firefox en andere browsers.
bij mij zit er I.E. op en gaat zelf niet meer open soms,
heb eens een controle gedaan op pc en blijkt dat er in de I.E. een update zit die via windows is gedownload die heel de boel blokeert.
Antwoord
#10
Ik ga die ie10 hier ook moeten buiten gooien maar weet niet welke te gebruiken.Om de paar sec. verschijnt er internet explorer word afgesloten........ dat is gewoon niet meer te doen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)