internet exporer
#11
(13-12-2012, 15:25)Dimira schreef: Ik ga die ie10 hier ook moeten buiten gooien maar weet niet welke te gebruiken.Om de paar sec. verschijnt er internet explorer word afgesloten........ dat is gewoon niet meer te doen.

Denk jij het probleem aan IE ligt? Je kan ook eens proberen met een andere browser fire fox of Chrome,safari? Test deze eens uit.
Heb jij nog met andere programma,s problemen? U weet toch je op tijd u pc moet onderhouden en laten scannen op virussen,spyware.
Antwoord
#12
(13-12-2012, 15:00)master-magic schreef: ik werk ook liever met Firefox,I.E. zit vol bugs en geeft niet elke site juist weer en voor de personen die site's maken die moeten een heleboel scripts insteken zodat de site ook voor I.E. perfect is zoals op Firefox en andere browsers.
bij mij zit er I.E. op en gaat zelf niet meer open soms,
heb eens een controle gedaan op pc en blijkt dat er in de I.E. een update zit die via windows is gedownload die heel de boel blokeert.

Ik heb ze allemaal kunnen testen en op mijn laptop staat zowel de chrome als de firefox en ook de safarie. Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de google chrome.
Antwoord
#13
(13-12-2012, 19:03)murdock schreef:
(13-12-2012, 15:25)Dimira schreef: Ik ga die ie10 hier ook moeten buiten gooien maar weet niet welke te gebruiken.Om de paar sec. verschijnt er internet explorer word afgesloten........ dat is gewoon niet meer te doen.

Denk jij het probleem aan IE ligt? Je kan ook eens proberen met een andere browser fire fox of Chrome,safari? Test deze eens uit.
Heb jij nog met andere programma,s problemen? U weet toch je op tijd u pc moet onderhouden en laten scannen op virussen,spyware.
Nee dat heeft met ie te maken zit virusscanner in.Probleem was bij ie9 ookal.Soms heeft hij zijn kuren en soms zijn die minder fequent.Zoek maar eens naar die fout op google je zal ze wel vinden.Bij een vorige versie kon je die gemakkelijk repareren omdat die startknop nog bestond.Bij w8 niet meer.
Antwoord
#14
(13-12-2012, 19:58)Dimira schreef:
(13-12-2012, 19:03)murdock schreef:
(13-12-2012, 15:25)Dimira schreef: Ik ga die ie10 hier ook moeten buiten gooien maar weet niet welke te gebruiken.Om de paar sec. verschijnt er internet explorer word afgesloten........ dat is gewoon niet meer te doen.

Denk jij het probleem aan IE ligt? Je kan ook eens proberen met een andere browser fire fox of Chrome,safari? Test deze eens uit.
Heb jij nog met andere programma,s problemen? U weet toch je op tijd u pc moet onderhouden en laten scannen op virussen,spyware.
Nee dat heeft met ie te maken zit virusscanner in.Probleem was bij ie9 ookal.Soms heeft hij zijn kuren en soms zijn die minder fequent.Zoek maar eens naar die fout op google je zal ze wel vinden.Bij een vorige versie kon je die gemakkelijk repareren omdat die startknop nog bestond.Bij w8 niet meer.

In de IE zit geen virus scanner in. Effen ter info welke virus scanner gebruik jij?
Wat heeft w8 er mee te maken? Draait jou pc op W8? Welke fout moet ik opzoeken op google? Zet er gewoon een andere browser op zo moeilijks dat toch niet? Welke? Dat moet jij uit zoeken want ik verkies google Chrome maar andere personen zoals master verkiest firefox. Wat je kan doen is uit testen en kiezen wat jij het gemakkelijkst vind.
Antwoord
#15
Bij deze wel.Dus deze netbook heb ik gekocht en opgewaardeerd naar w8 in october.Daar zit ie10 al in. En zit windows security esentials al gratis in geprogrameerd.
Antwoord
#16
Ik weet nu ook niet juist hoe ik die fout gevonden heb,maar ik weet wel heel dat blad staat vol.Bij mij komt op mijn scherm internet explorer wordt gesloten vanwege een fout en dan staat daar ook iets van tab bladen.
Antwoord
#17
(13-12-2012, 21:22)Dimira schreef: Bij deze wel.Dus deze netbook heb ik gekocht en opgewaardeerd naar w8 in october.Daar zit ie10 al in. En zit windows security esentials al gratis in geprogrameerd.

Ik weet jij bedoelt en het klopt bij w8 zit de security essentials bij maar ik bedoel meer in een browser zit geen antivirus. Wel in u systeem.
Heb jij deze Netbook gekocht dan met w7 gekocht zeker en dan een w8 aan gekocht? Ben jij daar tevreden van? ik ga een deze dagen ook de w8 proberen maar ik ga deze installeren in dual boot zo kan ik kiezen tijdens het opstarten tussen de 7 en de 8. Je kan de start knap ook gewoon opnieuw installeren hoor.
http://www.gratissoftwaresite.nl/startkn...startmenu8
Antwoord
#18
Ik heb een windows7 gekocht van het merk ASUS,en in october kon ik deze opwaarderen naar w8 voor 24€ .Voorts ben ik zeer tevreden van mijn netbook.En ik vind w8 veel beter dan w7 want die is veel sneller en ook die aps die er nu zijn vind ik een verruiming.Ook is het beter dat die startknop verdwenen is,want dat mis je helemaal niet.
Antwoord
#19
(13-12-2012, 22:44)Dimira schreef: Ik heb een windows7 gekocht van het merk ASUS,en in october kon ik deze opwaarderen naar w8 voor 24€ .Voorts ben ik zeer tevreden van mijn netbook.En ik vind w8 veel beter dan w7 want die is veel sneller en ook die aps die er nu zijn vind ik een verruiming.Ook is het beter dat die startknop verdwenen is,want dat mis je helemaal niet.

Jij vond het toch erg dat je bepaalde dingen niet kon reparen kon omdat je de startknop niet hebt?
asus is een goede netbook maar niet zo snel. Voor dagelijks gebruik is dat voor mij minder geschikt. Hoeveel heb jij deze betaald?
Antwoord
#20
799€ maar ik begrijp niet je uitleg dat asus niet snel is.Want bij mij is verleden week een computerdocter geweest en heeft juist gezegd dat hij zeer snel is.Heb hem gekocht bij Media markt in Schoten

Merk K75MVM-T2118V-BE17
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)