internet exporer
#21
(14-12-2012, 11:19)Dimira schreef: 799€ maar ik begrijp niet je uitleg dat asus niet snel is.Want bij mij is verleden week een computerdocter geweest en heeft juist gezegd dat hij zeer snel is.Heb hem gekocht bij Media markt in Schoten

Merk K75MVM-T2118V-

Je pc is wel snel maar is jij die ons verkeerde info geeft,jij hebt geen netbook gekocht maar een notebook en is een zeer goeie en van een top merk.
Alleen spijtig je niet beetje hebt rond gesurfd want jij bent nog eens 24 euro betaald voor w8 terwijl je voor 799 euro de zelfde kon hebben met w8 er reeds op.
http://www.alternate.be/html/product/ASU...8/1036868/?
Dat is een zeer goede pc winkel prijs kwaliteit.
Ik zou dat zeker niet betaald hebben en bij mijn w7 gebleven zijn. Of ze in een dual boot geïnstalleerd hebben.zodat je kon kiezen tussen w7 en w8
Ook die pc dockter waarom heb jij die laten komen? Ik doe dit voor de helft van de prijs. Nu maar hopen hij er een goed programma op gezet heeft om u pc te scannen op syware enzzz, ik gebruik daarvoor ofwel cc cleaner of advance system care 6 de pro.
Antwoord
#22
Een netbook en notebook is dat niet het zelfde?Het één in het nederlands en ander in het engels vertaald?En een pc met windows8 erin kon ik niet kopen omdat ik deze gekocht had einde september.En w8 eerst in october uitkwam.Die pc docters vragen ongeveer even veel.40€ per uur.
Antwoord
#23
(14-12-2012, 12:11)Dimira schreef: Een netbook en notebook is dat niet het zelfde?Het één in het nederlands en ander in het engels vertaald?En een pc met windows8 erin kon ik niet kopen omdat ik deze gekocht had einde september.En w8 eerst in october uitkwam.Die pc docters vragen ongeveer even veel.40€ per uur.

Een netbook en notebook is idd niet het zelfde. Een netbook is in het leven geroepen door asus eepc serie.
Moest ik 40 euro per uur vragen was ik alang rijk.ik doe wa software alles zelf aan de pc,enkel bij een laptop als er zware reparaties zijn gaat de pc weg,maar harde schijf ram geheugen enzz doe ik steeds zelf. Ik vraag geen 40 per uurUndecided
Antwoord
#24
Hier de uitleg
http://computerkiezen.nl/website/compute...n-netbook/

http://www.ep.nl/verschil_laptop_noteboo..._ultrabook
Antwoord
#25
Je moet eens naar de site van dell surfen,ik heb de mijne daar gekocht en kijk dan eens naar de prijzenWink
Antwoord
#26
(14-12-2012, 12:51)tontol36 schreef: Je moet eens naar de site van dell surfen,ik heb de mijne daar gekocht en kijk dan eens naar de prijzenWink

Welk type heb jij? Dell zijn idd zeer goede pc,s maar hebben 1nadeel en dat is je moeilijk bij alles kan. Een vriendin van me haar dvd rom zat vast en ook iemand laten komen maar konden niks doe, typisch aan een dell zij hij.
Antwoord
#27
ispiron 15,heb em nog maar enkele dagen en ken er niks van,'k zit nog volop in de test fase wat dat dan ook moge zijn.Big Grin
Antwoord
#28
(14-12-2012, 12:49)murdock schreef:
(14-12-2012, 12:11)Dimira schreef: Een netbook en notebook is dat niet het zelfde?Het één in het nederlands en ander in het engels vertaald?En een pc met windows8 erin kon ik niet kopen omdat ik deze gekocht had einde september.En w8 eerst in october uitkwam.Die pc docters vragen ongeveer even veel.40€ per uur.

Een netbook en notebook is idd niet het zelfde. Een netbook is in het leven geroepen door asus eepc serie.
Moest ik 40 euro per uur vragen was ik alang rijk.ik doe wa software alles zelf aan de pc,enkel bij een laptop als er zware reparaties zijn gaat de pc weg,maar harde schijf ram geheugen enzz doe ik steeds zelf. Ik vraag geen 40 per uurUndecided

Ja,dat versta ik maar die mensen doen dat wel full time.En zijn de hele dag op stap je kan het geloof ik in de telefoon gids vinden.Deze week zat er nog een bladje van zo een docter bij ons in de bus.Je kan die overal vinden.En niet iedereen kent iemand die gemakkelijk met computers overweg kan.
Antwoord
#29
Ik heb nu net even gegoogeld en heb nu het verschil gezien tussen een netbook en een notebook.Een netbook heeft een veel kleiner scherm, weegt ook niet zo zwaar en er zit geen cd speler op.Dus geef mij dan maar een notebook of laptop of desktop.
Antwoord
#30
Ik heb nu google chrome ook even gedownload.Naar een site surfen is inderdaad niet moeilijk maar hoe je je verder al die instellingen moet zetten weet ik ook niet.Ik was die menu balk bij ie gewoon waarbij ik al mijn faforite sites kon zetten en hier weet ik niet hoe dat te doen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)