internet via tv vlaanderen
#1
Heeft iemand soms internet via tv vlaanderen?En wat zijn de voor of nadelen,want ik heb me laten wijsmaken dat het traag zou zijn.En ik ga nu toch proberen over te stappen op schotel omdat voor een mens alleen telenet te duur word.Spijtig dat ik dan wel de eerste klasse moet missen maar het zal niet anders gaan.
Antwoord
#2
Het gaat via adsl nog aan een trage snelheid bij tv vlaanderen,zou internet via hen niet aanraden.
Antwoord
#3
(06-08-2013, 12:51)master-magic schreef: Het gaat via adsl nog aan een trage snelheid bij tv vlaanderen,zou internet via hen niet aanraden.

Bedant master dan neem ik het best daar niet.En ik moet ook eens een ander email programma gaan nemen want dat probleem geraakt niet opgelost.telkens moet ik mij terug aanmelden en alles komt in de spammap terecht en ik krijg het er niet meer uit.
Antwoord
#4
(06-08-2013, 21:58)natte schreef:
(06-08-2013, 19:12)Dimira schreef:
(06-08-2013, 12:51)master-magic schreef: Het gaat via adsl nog aan een trage snelheid bij tv vlaanderen,zou internet via hen niet aanraden.

Bedant master dan neem ik het best daar niet.En ik moet ook eens een ander email programma gaan nemen want dat probleem geraakt niet opgelost.telkens moet ik mij terug aanmelden en alles komt in de spammap terecht en ik krijg het er niet meer uit.
pak gmail. gratis keigoe

Gmail is geen programma hé om uw mails op te ontvangen Wink
het is een online mailbox.
Antwoord
#5
(06-08-2013, 22:04)master-magic schreef:
(06-08-2013, 21:58)natte schreef:
(06-08-2013, 19:12)Dimira schreef:
(06-08-2013, 12:51)master-magic schreef: Het gaat via adsl nog aan een trage snelheid bij tv vlaanderen,zou internet via hen niet aanraden.

Bedant master dan neem ik het best daar niet.En ik moet ook eens een ander email programma gaan nemen want dat probleem geraakt niet opgelost.telkens moet ik mij terug aanmelden en alles komt in de spammap terecht en ik krijg het er niet meer uit.
pak gmail. gratis keigoe

Gmail is geen programma hé om uw mails op te ontvangen Wink
het is een online mailbox.

Ik werk sinds jaren met Outlook. Nog nooit problemen mee gehad. ik ontvang ±15 accounts in 1 box en heb alles dik overzichtelijk

Jan
Jan
Antwoord
#6
Ja,ik vind het goed maar beide heb ik al dus als je er nog weet is het altijd welkom want deze heb ik nu al voor een jaar voor niets betaald.
Antwoord
#7
Je kan via gmail waarschijnlijk ook niet je gewoon telenet account gebruiken?Want dat heb ik juist nodig,ik zou niet meer weten wie ik allemaal zou moeten verwittigen.In mijn geval zeker docters en ziekenhuizen.En dan je vrienden familie en mensen van je werk en die ik hier heb leren kennen en nog zo veel meer dus ik zou een email acount moeten vinden waar ik een telenet account kan plaatsen.
Antwoord
#8
We gaan hier wel ferm offtopic,het ging over internet via tv vlaanderen!!!!!
Antwoord
#9
Sorry master,zal misschien an mij gelegen hebben maar dan komt het omdat ik die meldingen niet meer ontvang.En moet ik dagelijk gaan zoeken of er nieuwe berichten zijn.Maar het kan zijn als er al iemand op een verkeerd spoor zat dat ik mee ben gegaan.
Antwoord
#10
weet soms iemand of internet van tv-vlaanderen evenwaardig is als het internet van telenet.Dus ook prijs kwaliteit vergeleken.Ik heb nu basic bij telenet omdat dit voldoende is voor mij.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)