kabel terug aansluiten.
#1
Als je de decoder terug aansluit,nadat je de kabel hebt laten afsluiten.Maar dit hebben ze op afstand kunnen doen.Waarom moeten ze dan nu iemand sturen om die kabel zogezegd weer aan te sluiten.Want gaat dat dan niet op afstand?Ik hoorde precies iets zeggen dat die modem nu weer vervangen moest worden,wat ik ook niet snap want ik ben pas 7 maand weg.Al goed is het gratis.
Antwoord
#2
is normaal,ze gaan ervan uit bij telenet als je u hebt laten afsluiten vorig jaar dat je geen kabel tv meer hebt omdat ze dat normaal met een filter afsluiten,maar ze zullen er niet aan gekunnen hebben en je zal nog beeld gehad hebben maar telenet weet dat niet en de aansluiting is altijd nodig als nieuwe klant Wink
ik zou eens bellen als ik van u was en het hen melden.
al is een activatiekost voor elke nieuwe klant normaal als je digitale tv neemt.
Antwoord
#3
(10-12-2014, 23:37)master-magic schreef: is normaal,ze gaan ervan uit bij telenet als je u hebt laten afsluiten vorig jaar dat je geen kabel tv meer hebt omdat ze dat normaal met een filter afsluiten,maar ze zullen er niet aan gekunnen hebben en je zal nog beeld gehad hebben maar telenet weet dat niet en de aansluiting is altijd nodig als nieuwe klant Wink
ik zou eens bellen als ik van u was en het hen melden.
al is een activatiekost voor elke nieuwe klant normaal als je digitale tv neemt.

Want het eigenaardige is wel als ik mijn zenders wil zoeken hij niets vind,gewoon denk ik omdat ze die kabel niet hebben geopend.Ik zou het ook anders niet weten.Want ik had hen verteld dat het toen op afstand was gedaan en dat er toen ook niemand was geweest.Maar ja,morgen komen ze toch en proximus ligt hier toch.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)