Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kabelbedrijf levert abonnement met internet en online kijken via app
#1
Kabelbedrijven zijn bezig zich te oriënteren op consumenten die het traditionele tv-abonnement opzeggen en alleen online kijken. Telenet speelt op deze trend in.

Telenet is een Belgisch kabelbedrijf waarin Liberty Global een meerderheidsbelang heeft.
Telenet biedt vanaf vandaag het YUGO-abonnement aan dat volledig op cordcutters gericht is. Cordcutters is de benaming voor consumenten die alleen online naar tv- en videocontent kijken. Het YUGO-abonnement bundelt een aantal diensten: vast internet met een snelheid van 200Mbps en onbeperkt datagebruik, mobiele diensten geleverd op maximaal twee simkaarten met samen 20GB databundel en per simkaart een belbundel van 150 minuten en live tv-kijken via de YUGO-app van de belangrijkste zenders inclusief het Play-aanbod van Telenet. Het YUGO-abonnement kost 100 euro per maand. Dit is voor Belgische maatstaven relatief goedkoop. Het nieuwe abonnement werd door Telenet CEO John Porter aangekondigd.

YUGO-app

De YUGGO-app vervangt de digicorder die Telenet bij traditionele tv-abonnementen levert. Interactieve diensten vergelijkbaar met de digicorder zijn binnen de app voorhanden. Het opnemen van programma’s is in de cloud mogelijk. Bij opnames kunnen reclameblokken doorgespoeld worden. Met Replay TV zijn via de tv-gids programma’s van de in de app geleverde zenders tot zeven dagen terug te kijken. Bij Replay TV kan bij zenders van Medialaan reclames doorgespoeld worden. Het Telenet Play-aanbod biedt de abonnee honderden titels films en series waaronder content van HBO.

Live zenders

Het aanbod van zenders die online live met de app te bekijken zijn, bestaat uit twintig kanalen. Dit zijn Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTM Kids JR, VTM Kids, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, VICE, Fox en National Geographic.
Het tv- en video content kan naar Apple TV en Chromecast gestreamd worden en zodoende ook op televisie bekeken worden.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
#2
(12-02-2019, 20:31)master-magic schreef: Kabelbedrijven zijn bezig zich te oriënteren op consumenten die het traditionele tv-abonnement opzeggen en alleen online kijken. Telenet speelt op deze trend in.

Telenet is een Belgisch kabelbedrijf waarin Liberty Global een meerderheidsbelang heeft.
Telenet biedt vanaf vandaag het YUGO-abonnement aan dat volledig op cordcutters gericht is. Cordcutters is de benaming voor consumenten die alleen online naar tv- en videocontent kijken. Het YUGO-abonnement bundelt een aantal diensten: vast internet met een snelheid van 200Mbps en onbeperkt datagebruik, mobiele diensten geleverd op maximaal twee simkaarten met samen 20GB databundel en per simkaart een belbundel van 150 minuten en live tv-kijken via de YUGO-app van de belangrijkste zenders inclusief het Play-aanbod van Telenet. Het YUGO-abonnement kost 100 euro per maand.  Dit is voor Belgische maatstaven relatief goedkoop. Het nieuwe abonnement werd door Telenet CEO John Porter aangekondigd.

YUGO-app

De YUGGO-app vervangt de digicorder die Telenet bij traditionele tv-abonnementen levert. Interactieve diensten vergelijkbaar met de digicorder zijn binnen de app voorhanden. Het opnemen van programma’s is in de cloud mogelijk. Bij opnames kunnen reclameblokken doorgespoeld worden. Met Replay TV zijn via de tv-gids programma’s van de in de app geleverde zenders tot zeven dagen terug te kijken. Bij Replay TV kan bij zenders van Medialaan reclames doorgespoeld worden. Het Telenet Play-aanbod biedt de abonnee honderden titels films en series waaronder content van HBO.

Live zenders

Het aanbod van zenders die online live met de app te bekijken zijn, bestaat uit twintig kanalen. Dit zijn Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTM Kids JR, VTM Kids, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, VICE, Fox en National Geographic.
Het tv- en video content kan naar Apple TV en Chromecast gestreamd worden en zodoende ook op televisie bekeken worden.

Ze zijn op hun kop gevallen zeker ? 100 euro 
Stievie en vrt.nu en noem maar op zijn gratis . Die paar zendertjes meer en dan internet en 150 min bellen kost 100 euro ;-) ( ja idd , je krijgt onbeperkt internet. Maar niet iedereen heeft dat nodig)
Antwoord
#3
Eerste televisieaanbod zonder decoder en afstandsbediening gecombineerd met de beste connectiviteit

Mechelen, 12 februari 2019 -  YouTube streamen, de nieuwste series bingen, mee kunnen praten over De Mol en Blind Getrouwd en in afwachting van het laatste seizoen, memes en gifs van Game of Thrones delen via WhatsApp: millennials en digital savvies switchen vandaag voor hun entertainment voortdurend tussen schermen en platformen. Met YUGO speelt Telenet in op deze specifieke doelgroep. De YUGO-app bundelt zo veel mogelijk relevante content en is het vertrekpunt van de hele tv-ervaring. De klant kijkt waar en wanneer hij wil, naar zijn favoriete zenders, internationale toppers of lokale must-see programma’s. Decoder en afstandsbediening komen er niet meer aan te pas: wie op het grote scherm wil kijken, cast met één klik via Google Chromecast of Apple TV. Uitstekende connectiviteit is hiervoor noodzakelijk en het aanbod wordt dan ook vervolledigd met ongelimiteerd vast internet en een mobiele datapot van 20 gigabyte te verdelen over 1 of 2 simkaarten.

Het is voor velen een herkenbaar beeld: de smartphone die voortdurend binnen handbereik is. Vaak ook bij televisie kijken: om simultaan op social media te zitten of te chatten, om programma’s of een film op te zoeken, of uiteraard als scherm om content te bekijken. Voor een specifieke doelgroep van digital savvies is de smartphone niet meer louter aanvullend op het televisiescherm, maar hét vertrekpunt van hun hele tv-ervaring. Ze combineren programma’s, films en series die ze op maat uitkiezen via apps en streamingdiensten. Dit resulteert in een persoonlijk amalgaam van lokale, veel besproken programma’s (De Mol, Blind getrouwd, The Voice, Temptation Island) aangevuld met internationale topreeksen (La Casa de Papel, Game of Thrones, Big Little Lies) afgewisseld met hun favoriete Youtube-vloggers en -clips. Ze kijken niet alleen wat ze willen, maar ook wanneer en waar het hén past. Hiervoor hebben ze uiteraard ook performant internet nodig.  Voor deze doelgroep lanceert Telenet YUGO.

App vervangt decoder en afstandsbediening

YUGO wil inspelen op de aangepaste entertainmentbehoefte en de nieuwe tv-patronen die ontstaan.  De YUGO-app is de gateway naar een volledig aangepast televisieaanbod. Er komen geen decoder en afstandsbediening meer aan te pas. De app ontsluit op een eenvoudige en intuïtieve manier een mix van populaire lokale en internationale content. Twintig basiszenders* worden gecombineerd met zeven dagen terugkijk-tv, eenvoudige opnamemogelijkheden en alle films en series van Play. De gebruiker ‘swipet’ naadloos tussen alles van HBO, van de laatste nieuwe reeksen van de lokale zenders, naar populaire content van VICE, Discovery, MTV of Fox. De content is beschikbaar live en op aanvraag; zodat de gebruiker optimaal kan kijken waar, wanneer en op de manier die hij verkiest. Het grote scherm blijft belangrijk om series en programma’s kwalitatief te bekijken. De app speelt daar helemaal op in en is gemaakt om het smartphonescherm heel eenvoudig met één druk op de knop via Google Chromecast of Apple TV te casten.

Tot twee simkaarten en vast internet

Naadloze connectiviteit is uiteraard cruciaal voor een optimale beleving van dit nieuwe televisieaanbod. Het wordt dan ook gebundeld met vast en mobiel internet. YUGO komt met een datapot van 20 gigabyte, die de klant over één of twee simkaarten kan verdelen. Het verbruik van de YUGO-app telt bovendien niet mee in de datapot, waardoor die volledig overblijft voor andere toepassingen. Thuis verloopt het verkeer via wifi en krijgt de klant ongelimiteerd internet aan 200mbps en indien nodig een gratis wifi-booster.

Verder zijn in de bundel per sim 150 belminuten inbegrepen. De doelgroep staat ervoor bekend niet meer frequent te bellen maar vooral te communiceren via WhatsApp en Messenger. Ook deze apps tellen niet mee in de datapot, om de minuten te sparen voor specifieke momenten dat ze toch naar het ‘klassieke bellen’ grijpen.

Jeroen Bronselaer, marketingverantwoordelijke bij Telenet: “Met YUGO willen we inspelen op de vraag van een specifieke doelgroep – omwille van hun ongebonden levensstijl noemen we ze ook wel ‘freestylers’ - die op een nieuwe manier televisiekijkt, vertrekkend vanuit hun centrale device, de smartphone.  Dat doen we met een aangepast aanbod van lokale, internationale, live en on demand content, ondersteund door de beste connectiviteit. Het gaat om een groep die momenteel gewoon is om volledig zelf zijn video-aanbod samen te stellen. Het is niet onze ambitie om deze rol opnieuw op te nemen voor hen, wél om met YUGO een plaats te veroveren in hun selectie van must-have apps. We zijn van plan om het product snel en dynamisch verder te laten evolueren, in nauwe samenspraak met de doelgroep. Zo willen we de omgevingen voor de zenders rijker maken en ook nadenken over integratie van andere soorten content, zoals bijvoorbeeld sport. Met dit product bekrachtigen we ook onze ambitie om via verschillende proposities gericht op verschillende doelgroepen, steeds op de beste manier ‘connected entertainment’ aan te bieden. Zorgen dat onze klanten met één klik toegang krijgen tot alle content die voor hen relevant is, in combinatie met het beste mobiele en vaste internet.”

Digitaal product met extra digitale service

Samen met de nieuwe YUGO-app, lanceert Telenet nog twee extra diensten die inspelen op de digitale levensstijl van de klant. Met de algemene Telenet-app scant hij makkelijk de kwaliteit van de wifi in zijn huis en weet hij meteen of die voldoende is om het nieuwe aanbod optimaal te gebruiken. Zo niet geeft de app verschillende suggesties om het bereik te verbeteren.

De "Ask YUGO"-bot is dan weer een slimme Messenger-chatbot, die altijd beschikbaar is om vragen over YUGO te beantwoorden, zowel bij de eerste set-up als bij het verdere gebruik.

YUGO is vanaf dinsdag 19 februari verkrijgbaar voor €100/maand. Wie nog geen Chromecast heeft, kan er een verkrijgen voor €5.

.jpg   auto.jpg (Grootte: 78.87 KB / Aantal keer gedownload: 33)

* Zenders: Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTM KIDS JR, VTM KIDS, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central , Nickelodeon, Nick Jr, VICELAND, Fox , National Geographic
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
#4
Telenet brengt volgende week een internetbundel met tv uit waar geen digicoder voor nodig is. Abonnees kijken dan televisie via de Yugo-app. Bij de bundel krijgen klanten ook een vaste internetverbinding en een mobiel abonnement met een of twee simkaarten.

Met het aanbod mikt de Belgische provider naar eigen zeggen op 'millennials en digital savvies' die voor hun entertainment continu wisselen tussen schermen en platforms. Via de app zijn twintig zenders te bekijken, met onder meer de Belgische zenders Eén, Canvas en VTM, en de internationale zenders Comedy Central , Nickelodeon, Nick Jr, Viceland, Fox en National Geographic. Ook het Play-pakket zit in de app, waarmee HBO-series te kijken zijn. Programma's zijn live te bekijken, maar terugkijken tot maximaal zeven dagen is ook mogelijk.

Gebruikers kunnen series opnemen, maar die blijven dan wel op de servers van Telenet en zijn dan zestig dagen beschikbaar. Het is op dit moment nog niet mogelijk om programma's op voorhand te downloaden en onderweg te bekijken. Telenet belooft zijn aanbod verder te laten evolueren, zodat er waarschijnlijk nog nieuwe functies aan worden toegevoegd. Er is nog geen tablet- of smart-tv- app, wel kunnen gebruikers via de app naar Chromecast of Apple TV casten.

Onderdeel van het abonnement is een vaste internetaansluiting van 200Mbit/s zonder datalimiet; op mobiel is er een maximum van 20GB en 150 belminuten. De data kan over een of twee simkaarten worden verdeeld, de belminuten zijn per kaart. Data via de Yugo-app telt niet mee bij het mobieledataverbruik. De provider hanteerde die werkwijze al eerder met een ander abonnement en daar kreeg het toestemming voor van de telecomregulator. WhatsApp en Messenger tellen volgens Telenet ook niet mee voor het dataverbruik. Gebruikers kunnen een of twee simkaarten krijgen. De app is vanwege veiligheidsmaatregelen niet te gebruiken op toestellen met roottoegang. Yugo is vanaf dinsdag 19 februari te verkrijgen voor honderd euro per maand.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
#5
Telenet lanceert een bundel waarin tv wordt aangeboden zonder digicorder. YUGO, zoals de nieuwe bundel heet, is een vast internetabonnement van 200 Mbps, gecombineerd met een mobiel abonnement van één of twee Simkaarten. Elke Simkaart bevat 150 belminuten en gezamenlijk is er 20 GB aan data per maand beschikbaar. Gebruik van WhatsApp, Messenger en de YUGO-app vallen buiten de databundel.

Ook in de bundel de YUGO tv-app, die de digibox vervangt. De YUGO-app biedt twintig tv-zenders (Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTMK Kids, VTM Kids JR, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, VICE, Fox, National Geographic) en toegang tot Play met onder meer de HBO-reeksen.

Het tv-aanbod voorziet tevens in zeven dagen terugkijken, opnamemogelijkheden en alle films en series van Play. De content is beschikbaar live en on demand. Het grote scherm blijft belangrijk om series en programma’s kwalitatief te bekijken. De app speelt daar op in en is gemaakt om het smartphonescherm met één druk op de knop via Google Chromecast of Apple TV te casten.

EUR 100 per maand

Telenet mikt op zogenaamde Cord Cutters, een doelgroep dit het inmiddels groot genoeg acht.
YUGO is vanaf dinsdag 19 februari verkrijgbaar voor EUR 100 per maand, ongeacht of de klant één of twee Sim-kaarten afneemt. Wie nog geen Chromecast heeft, kan er een verkrijgen voor EUR 5.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
#6
ik heb dat gisteren ook gelezen in de krant, ik zei het toch een pak minder zenders en er 100 euro durven voor vragen foei foei foei
Dank forum Mastermagic. Dank content Telenet en Canal digitaal Heart
Antwoord
#7
(13-02-2019, 00:16)chukky2 schreef:
(12-02-2019, 20:31)master-magic schreef: Kabelbedrijven zijn bezig zich te oriënteren op consumenten die het traditionele tv-abonnement opzeggen en alleen online kijken. Telenet speelt op deze trend in.

Telenet is een Belgisch kabelbedrijf waarin Liberty Global een meerderheidsbelang heeft.
Telenet biedt vanaf vandaag het YUGO-abonnement aan dat volledig op cordcutters gericht is. Cordcutters is de benaming voor consumenten die alleen online naar tv- en videocontent kijken. Het YUGO-abonnement bundelt een aantal diensten: vast internet met een snelheid van 200Mbps en onbeperkt datagebruik, mobiele diensten geleverd op maximaal twee simkaarten met samen 20GB databundel en per simkaart een belbundel van 150 minuten en live tv-kijken via de YUGO-app van de belangrijkste zenders inclusief het Play-aanbod van Telenet. Het YUGO-abonnement kost 100 euro per maand.  Dit is voor Belgische maatstaven relatief goedkoop. Het nieuwe abonnement werd door Telenet CEO John Porter aangekondigd.

YUGO-app

De YUGGO-app vervangt de digicorder die Telenet bij traditionele tv-abonnementen levert. Interactieve diensten vergelijkbaar met de digicorder zijn binnen de app voorhanden. Het opnemen van programma’s is in de cloud mogelijk. Bij opnames kunnen reclameblokken doorgespoeld worden. Met Replay TV zijn via de tv-gids programma’s van de in de app geleverde zenders tot zeven dagen terug te kijken. Bij Replay TV kan bij zenders van Medialaan reclames doorgespoeld worden. Het Telenet Play-aanbod biedt de abonnee honderden titels films en series waaronder content van HBO.

Live zenders

Het aanbod van zenders die online live met de app te bekijken zijn, bestaat uit twintig kanalen. Dit zijn Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTM Kids JR, VTM Kids, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, VICE, Fox en National Geographic.
Het tv- en video content kan naar Apple TV en Chromecast gestreamd worden en zodoende ook op televisie bekeken worden.

Ze zijn op hun kop gevallen zeker ? 100 euro 
Stievie en vrt.nu en noem maar op zijn gratis . Die paar zendertjes meer en dan internet en 150 min bellen kost 100 euro ;-) ( ja idd , je krijgt onbeperkt internet. Maar niet iedereen heeft dat nodig)

inderdaat veel succes jongens jullie snappen het nog echt niet
Dank forum Mastermagic. Dank content Telenet en Canal digitaal Heart
Antwoord
#8
(13-02-2019, 02:17)master-magic schreef: Eerste televisieaanbod zonder decoder en afstandsbediening gecombineerd met de beste connectiviteit

Mechelen, 12 februari 2019 -  YouTube streamen, de nieuwste series bingen, mee kunnen praten over De Mol en Blind Getrouwd en in afwachting van het laatste seizoen, memes en gifs van Game of Thrones delen via WhatsApp: millennials en digital savvies switchen vandaag voor hun entertainment voortdurend tussen schermen en platformen. Met YUGO speelt Telenet in op deze specifieke doelgroep. De YUGO-app bundelt zo veel mogelijk relevante content en is het vertrekpunt van de hele tv-ervaring. De klant kijkt waar en wanneer hij wil, naar zijn favoriete zenders, internationale toppers of lokale must-see programma’s. Decoder en afstandsbediening komen er niet meer aan te pas: wie op het grote scherm wil kijken, cast met één klik via Google Chromecast of Apple TV. Uitstekende connectiviteit is hiervoor noodzakelijk en het aanbod wordt dan ook vervolledigd met ongelimiteerd vast internet en een mobiele datapot van 20 gigabyte te verdelen over 1 of 2 simkaarten.

Het is voor velen een herkenbaar beeld: de smartphone die voortdurend binnen handbereik is. Vaak ook bij televisie kijken: om simultaan op social media te zitten of te chatten, om programma’s of een film op te zoeken, of uiteraard als scherm om content te bekijken. Voor een specifieke doelgroep van digital savvies is de smartphone niet meer louter aanvullend op het televisiescherm, maar hét vertrekpunt van hun hele tv-ervaring. Ze combineren programma’s, films en series die ze op maat uitkiezen via apps en streamingdiensten. Dit resulteert in een persoonlijk amalgaam van lokale, veel besproken programma’s (De Mol, Blind getrouwd, The Voice, Temptation Island) aangevuld met internationale topreeksen (La Casa de Papel, Game of Thrones, Big Little Lies) afgewisseld met hun favoriete Youtube-vloggers en -clips. Ze kijken niet alleen wat ze willen, maar ook wanneer en waar het hén past. Hiervoor hebben ze uiteraard ook performant internet nodig.  Voor deze doelgroep lanceert Telenet YUGO.

App vervangt decoder en afstandsbediening

YUGO wil inspelen op de aangepaste entertainmentbehoefte en de nieuwe tv-patronen die ontstaan.  De YUGO-app is de gateway naar een volledig aangepast televisieaanbod. Er komen geen decoder en afstandsbediening meer aan te pas. De app ontsluit op een eenvoudige en intuïtieve manier een mix van populaire lokale en internationale content. Twintig basiszenders* worden gecombineerd met zeven dagen terugkijk-tv, eenvoudige opnamemogelijkheden en alle films en series van Play. De gebruiker ‘swipet’ naadloos tussen alles van HBO, van de laatste nieuwe reeksen van de lokale zenders, naar populaire content van VICE, Discovery, MTV of Fox. De content is beschikbaar live en op aanvraag; zodat de gebruiker optimaal kan kijken waar, wanneer en op de manier die hij verkiest. Het grote scherm blijft belangrijk om series en programma’s kwalitatief te bekijken. De app speelt daar helemaal op in en is gemaakt om het smartphonescherm heel eenvoudig met één druk op de knop via Google Chromecast of Apple TV te casten.

Tot twee simkaarten en vast internet

Naadloze connectiviteit is uiteraard cruciaal voor een optimale beleving van dit nieuwe televisieaanbod. Het wordt dan ook gebundeld met vast en mobiel internet. YUGO komt met een datapot van 20 gigabyte, die de klant over één of twee simkaarten kan verdelen. Het verbruik van de YUGO-app telt bovendien niet mee in de datapot, waardoor die volledig overblijft voor andere toepassingen. Thuis verloopt het verkeer via wifi en krijgt de klant ongelimiteerd internet aan 200mbps en indien nodig een gratis wifi-booster.

Verder zijn in de bundel per sim 150 belminuten inbegrepen. De doelgroep staat ervoor bekend niet meer frequent te bellen maar vooral te communiceren via WhatsApp en Messenger. Ook deze apps tellen niet mee in de datapot, om de minuten te sparen voor specifieke momenten dat ze toch naar het ‘klassieke bellen’ grijpen.

Jeroen Bronselaer, marketingverantwoordelijke bij Telenet: “Met YUGO willen we inspelen op de vraag van een specifieke doelgroep – omwille van hun ongebonden levensstijl noemen we ze ook wel ‘freestylers’ - die op een nieuwe manier televisiekijkt, vertrekkend vanuit hun centrale device, de smartphone.  Dat doen we met een aangepast aanbod van lokale, internationale, live en on demand content, ondersteund door de beste connectiviteit. Het gaat om een groep die momenteel gewoon is om volledig zelf zijn video-aanbod samen te stellen. Het is niet onze ambitie om deze rol opnieuw op te nemen voor hen, wél om met YUGO een plaats te veroveren in hun selectie van must-have apps. We zijn van plan om het product snel en dynamisch verder te laten evolueren, in nauwe samenspraak met de doelgroep. Zo willen we de omgevingen voor de zenders rijker maken en ook nadenken over integratie van andere soorten content, zoals bijvoorbeeld sport. Met dit product bekrachtigen we ook onze ambitie om via verschillende proposities gericht op verschillende doelgroepen, steeds op de beste manier ‘connected entertainment’ aan te bieden. Zorgen dat onze klanten met één klik toegang krijgen tot alle content die voor hen relevant is, in combinatie met het beste mobiele en vaste internet.”

Digitaal product met extra digitale service

Samen met de nieuwe YUGO-app, lanceert Telenet nog twee extra diensten die inspelen op de digitale levensstijl van de klant. Met de algemene Telenet-app scant hij makkelijk de kwaliteit van de wifi in zijn huis en weet hij meteen of die voldoende is om het nieuwe aanbod optimaal te gebruiken. Zo niet geeft de app verschillende suggesties om het bereik te verbeteren.

De "Ask YUGO"-bot is dan weer een slimme Messenger-chatbot, die altijd beschikbaar is om vragen over YUGO te beantwoorden, zowel bij de eerste set-up als bij het verdere gebruik.

YUGO is vanaf dinsdag 19 februari verkrijgbaar voor €100/maand. Wie nog geen Chromecast heeft, kan er een verkrijgen voor €5.


* Zenders: Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vitaya, Q2, CAZ, VTM KIDS JR, VTM KIDS, VIER, VIJF, ZES, Discovery Vlaanderen, MTV, Comedy Central , Nickelodeon, Nick Jr, VICELAND, Fox , National Geographic

wat met yelo????????????????????????????????????????????????
Dank forum Mastermagic. Dank content Telenet en Canal digitaal Heart
Antwoord