muziek
#1
Weet er soms iemand een gratis site om muziek te downloaden?Liefst één waar je de meeste weergaven of downloads krijgt mag desnoods ook betalend zijn.
Antwoord
#2
(15-10-2012, 13:26)Dimira schreef: Weet er soms iemand een gratisch site om muziek te downloaden?Liefst één waar je de meeste weergaven of downloads krijgt mag desnoods ook betalend zijn.

spotify ?
Antwoord
#3
om enkel te luisteren bestaan er een aantal,
voor muziek te downloaden en de file's op je pc te hebben bestaan er ook maar zijn minder snel te vinden omdat ze 1 per 1 worden opgedoekt de laatste maanden.
Antwoord
#4
Ja ik had vroeger die bearshare en limewire maar dit is ook al 2 jaar geleden en tegenwoordig als je daar iets op zoekt vindt je amper resultaten daarom is het beter iets betalend te nemen denk ik.Dan krijg je waarschijnlijk ook meer resultaten.
Antwoord
#5
www.mrtzcmp3.net
www.downloads.nl
...
Big Grin
Grtz
xXx
Antwoord
#6
(15-10-2012, 21:21)LuigiKe schreef: www.mrtzcmp3.net
www.downloads.nl
...
Big Grin
Grtz
xXx

Bedankt ik hoop dat deze nu wat beter zijn dan die ik vroeger had.
Antwoord
#7
(15-10-2012, 18:54)master-magic schreef: om enkel te luisteren bestaan er een aantal,
voor muziek te downloaden en de file's op je pc te hebben bestaan er ook maar zijn minder snel te vinden omdat ze 1 per 1 worden opgedoekt de laatste maanden.

Zo moeilijk te vinden zijn deze niet ik heb zeer veel site,s waar je downloaden kan maar denk het niet verstandig is om dit te posten vind jij ook niet master?
Antwoord
#8
(16-10-2012, 00:11)murdock schreef:
(15-10-2012, 18:54)master-magic schreef: om enkel te luisteren bestaan er een aantal,
voor muziek te downloaden en de file's op je pc te hebben bestaan er ook maar zijn minder snel te vinden omdat ze 1 per 1 worden opgedoekt de laatste maanden.

Zo moeilijk te vinden zijn deze niet ik heb zeer veel site,s waar je downloaden kan maar denk het niet verstandig is om dit te posten vind jij ook niet master?

klopt,daarom dat ik zei dat er veel opgedoekt worden,
er bestaan zelf fora's waar je zo dingen kan vinden,
maar bespreek dit liever niet.
Antwoord
#9
Zal dan zelf moeten gaan zoeken zekerHuh.Maar ga toch eerst proberen met die ik nu heb gekregen al zijn ze betalend,liever dit dan blijvend blijven zoeken naar een speld in een hooiberg.
Antwoord
#10
ik betaal 100 dagen in één keer,en dan speelt het geen rol of je 10 of 10.000 liedjes download.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)