muziek
#21
(20-10-2012, 17:59)master-magic schreef:
(20-10-2012, 05:25)murdock schreef:
(20-10-2012, 01:27)master-magic schreef: wie Firefox gebruikt heeft zelf geen apparte programma's meer nodig,
een app downloaden en instaleren en je kan alle filmpjes downloaden die op internet staan,
zelf beveiligde en flash filmpjes Wink
en op youtube kan je nog eens kiezen ook in welk formaat het gedownload moet worden,
zo moet je niks omzetten en gebeurt alles automatisch via firefox.
maar we zijn al ferm in de grijze dingen aan komen want normaal mag je geen filmpjes of muziek kopieren.

Bedoel jij dan voor de pc?firefox browser dan instaleren en klaar is kees? Ik gebruik nu de google chrome en safari op mijn pc.
Omdat jij spreekt van een app te downloaden en te instaleren,dan zit je toch terug op een smartphone of tablet bezig?
Maar moet ik nu voor mijn W7 pc er dan firefox op in staleren,en zonder iets exta kan je dan een filmpje bewaren op je pc? Kan jij 'e een woordje uitleg geven master,je mag het zelfs doen per mail.
op firefox als je dat hebt kan je soort kleine apps instaleren,kleine programmatjes waarmee je dan vele extra's kan doen met die browser.
waaronder filmkes en muziek downloaden,
bestaan er een aantal voor firefox en gebruik er 2 soms eens als ik iets echt nodig heb.

Ik ga de firefox eens instaleren en uit testen.kan jij me eens zeggen master waar je die apps vind op de site van firefox?noe noemen de apps voor het downloaden van youtube enzz.moest je dat niet graag schijven hier op het forum dan mag je dat altijd doen via mail of prive bericht.
Ik gebruik nu google chrome maar wil de firefox ook eens testen.want ik weet niet of je dat met de chrome ook kunt.
Antwoord
#22
(22-10-2012, 00:26)murdock schreef:
(20-10-2012, 17:59)master-magic schreef:
(20-10-2012, 05:25)murdock schreef:
(20-10-2012, 01:27)master-magic schreef: wie Firefox gebruikt heeft zelf geen apparte programma's meer nodig,
een app downloaden en instaleren en je kan alle filmpjes downloaden die op internet staan,
zelf beveiligde en flash filmpjes Wink
en op youtube kan je nog eens kiezen ook in welk formaat het gedownload moet worden,
zo moet je niks omzetten en gebeurt alles automatisch via firefox.
maar we zijn al ferm in de grijze dingen aan komen want normaal mag je geen filmpjes of muziek kopieren.

Bedoel jij dan voor de pc?firefox browser dan instaleren en klaar is kees? Ik gebruik nu de google chrome en safari op mijn pc.
Omdat jij spreekt van een app te downloaden en te instaleren,dan zit je toch terug op een smartphone of tablet bezig?
Maar moet ik nu voor mijn W7 pc er dan firefox op in staleren,en zonder iets exta kan je dan een filmpje bewaren op je pc? Kan jij 'e een woordje uitleg geven master,je mag het zelfs doen per mail.
op firefox als je dat hebt kan je soort kleine apps instaleren,kleine programmatjes waarmee je dan vele extra's kan doen met die browser.
waaronder filmkes en muziek downloaden,
bestaan er een aantal voor firefox en gebruik er 2 soms eens als ik iets echt nodig heb.

Ik ga de firefox eens instaleren en uit testen.kan jij me eens zeggen master waar je die apps vind op de site van firefox?noe noemen de apps voor het downloaden van youtube enzz.moest je dat niet graag schijven hier op het forum dan mag je dat altijd doen via mail of prive bericht.
Ik gebruik nu google chrome maar wil de firefox ook eens testen.want ik weet niet of je dat met de chrome ook kunt.
ik gebruik geen chrome dingen,werkt trager dan firefox vind ik voor het surfen,
en firefox ondersteunt alle laatste nieuwe opties voor site's.
als je zoekt op google naar downloadhelper dan kom je er automatisch op,
wel eerst firefox downloaden.
dan kan je filmkes van youtube en alle andere site's downloaden.
voor muziek bestaat er een andere app,maar moet dat eens zoeken op laptopke waar dat opstaat.
Antwoord
#23
(22-10-2012, 01:08)master-magic schreef:
(22-10-2012, 00:26)murdock schreef:
(20-10-2012, 17:59)master-magic schreef:
(20-10-2012, 05:25)murdock schreef:
(20-10-2012, 01:27)master-magic schreef: wie Firefox gebruikt heeft zelf geen apparte programma's meer nodig,
een app downloaden en instaleren en je kan alle filmpjes downloaden die op internet staan,
zelf beveiligde en flash filmpjes Wink
en op youtube kan je nog eens kiezen ook in welk formaat het gedownload moet worden,
zo moet je niks omzetten en gebeurt alles automatisch via firefox.
maar we zijn al ferm in de grijze dingen aan komen want normaal mag je geen filmpjes of muziek kopieren.

Bedoel jij dan voor de pc?firefox browser dan instaleren en klaar is kees? Ik gebruik nu de google chrome en safari op mijn pc.
Omdat jij spreekt van een app te downloaden en te instaleren,dan zit je toch terug op een smartphone of tablet bezig?
Maar moet ik nu voor mijn W7 pc er dan firefox op in staleren,en zonder iets exta kan je dan een filmpje bewaren op je pc? Kan jij 'e een woordje uitleg geven master,je mag het zelfs doen per mail.
op firefox als je dat hebt kan je soort kleine apps instaleren,kleine programmatjes waarmee je dan vele extra's kan doen met die browser.
waaronder filmkes en muziek downloaden,
bestaan er een aantal voor firefox en gebruik er 2 soms eens als ik iets echt nodig heb.

Ik ga de firefox eens instaleren en uit testen.kan jij me eens zeggen master waar je die apps vind op de site van firefox?noe noemen de apps voor het downloaden van youtube enzz.moest je dat niet graag schijven hier op het forum dan mag je dat altijd doen via mail of prive bericht.
Ik gebruik nu google chrome maar wil de firefox ook eens testen.want ik weet niet of je dat met de chrome ook kunt.
ik gebruik geen chrome dingen,werkt trager dan firefox vind ik voor het surfen,
en firefox ondersteunt alle laatste nieuwe opties voor site's.
als je zoekt op google naar downloadhelper dan kom je er automatisch op,
wel eerst firefox downloaden.
dan kan je filmkes van youtube en alle andere site's downloaden.
voor muziek bestaat er een andere app,maar moet dat eens zoeken op laptopke waar dat opstaat.

Bedankt voor de tip en de uitleg,ik weet weer wat doen.ik ben googele chrome gaan gebruiken omdat deze sneler is dan de internet explorer,op ipad is dat safari.maar ik weet niet niet als ik mijn macbook pro zal hebben ik dan het beste doe? Firefox of safari? Op ipad en iphone werkt safari zeer goed,in combinatie met de icloud.
Maar wat mij intreseert en ik heb dat voor mij schoonzus moeten doen dit weekend is enkel de muziek afhalen van youtube,zij had een liedje nodig voor op haar school,en ik merke er veel beveiligde filmpjes en clips op youtube staan.
Antwoord
#24
dat voor youtube noemt easy youtube downloader,
na elke instalatie van een extensie of app de firefox eens herladen en ze staan er in.
als je dan naar youtube gaat krijg je een optie te zien om de filmpjes te downloaden als video bestand of mp3 bestand.
Antwoord
#25
(22-10-2012, 06:36)master-magic schreef: dat voor youtube noemt easy youtube downloader,
na elke instalatie van een extensie of app de firefox eens herladen en ze staan er in.
als je dan naar youtube gaat krijg je een optie te zien om de filmpjes te downloaden als video bestand of mp3 bestand.

Ik werk nu met firefox en met de extensie http://www.downloadhelper.net/
Werkt prima voor alle films op youtube. Maar het enige ik niet kan is convecteren naar mp3 daarvoor moet je bij dat tooltje betalen.heb jij daar een code voor gezocht?
Ik doe dat gewoon. In een ander tooltje nu.
Antwoord
#26
(05-11-2012, 01:50)murdock schreef:
(22-10-2012, 06:36)master-magic schreef: dat voor youtube noemt easy youtube downloader,
na elke instalatie van een extensie of app de firefox eens herladen en ze staan er in.
als je dan naar youtube gaat krijg je een optie te zien om de filmpjes te downloaden als video bestand of mp3 bestand.

Ik werk nu met firefox en met de extensie http://www.downloadhelper.net/
Werkt prima voor alle films op youtube. Maar het enige ik niet kan is convecteren naar mp3 daarvoor moet je bij dat tooltje betalen.heb jij daar een code voor gezocht?
Ik doe dat gewoon. In een ander tooltje nu.

de andere tool noemde ik hierboven,
easy youtube downloader,
daarmee kan je er direct mp3 file's van maken zonder extra programma's te moeten gebruiken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)