nieuwe digicorders
#31
(19-02-2013, 22:20)Dimira schreef:
(19-02-2013, 22:10)sportgraag schreef:
(19-02-2013, 22:04)Dimira schreef: Zou ook liever die zwarte hebben maar kan hem niet gaan halen.Heb zelf geen wagen en ben moeilijk te been.En voor zo een box te gaan halen moet ik al direct 7 km verder zijn.Maar ik heb nu zo een AD 2100 en die is ook goed en snel.
Tja, je kan niet alles hebben eh...
Och, je kan al digitaal kijken en opnemen Tongue

Ja da's toch dezelfde als die van u enkel de afstandsbediening is anders.Daar zullen minder knoppen op staan.
Ja, het is langer en overzichtiger en echt goed geranschikt.
Ik kan ook 2 maal opnemen en op een derde post kijken.

Het is al beter om te kijken naar tv en aangenamer. Mijn vrienden zijn geweest vanavond en ze waren ook onder de indruk.
Antwoord
#32
(20-02-2013, 00:29)sportgraag schreef:
(19-02-2013, 22:20)Dimira schreef:
(19-02-2013, 22:10)sportgraag schreef:
(19-02-2013, 22:04)Dimira schreef: Zou ook liever die zwarte hebben maar kan hem niet gaan halen.Heb zelf geen wagen en ben moeilijk te been.En voor zo een box te gaan halen moet ik al direct 7 km verder zijn.Maar ik heb nu zo een AD 2100 en die is ook goed en snel.
Tja, je kan niet alles hebben eh...
Och, je kan al digitaal kijken en opnemen Tongue

Ja da's toch dezelfde als die van u enkel de afstandsbediening is anders.Daar zullen minder knoppen op staan.
Ja, het is langer en overzichtiger en echt goed geranschikt.
Ik kan ook 2 maal opnemen en op een derde post kijken.

Het is al beter om te kijken naar tv en aangenamer. Mijn vrienden zijn geweest vanavond en ze waren ook onder de indruk.
Kon je dat niet je vorige?Dat is nu wel een hele aanpassing.Met mijn AD 2100 kan ik dit ook en dat heb je wel nodig vind ik.
Antwoord
#33
Nu was het zo dat Telenet vroeg om uw box al 4 jaar te huren voor je het nieuwste model kan krijgen gratis,
Nu opeens is het 5 jaar,
Wie nog geen 5 jaar zijn box huurt mag 39€ opleggen.
Antwoord
#34
Maar na die tijd zijn die boxen bij telenet meestal kapot.Ken er nu ook niet heel veel die het langer dan 3,5 jaar uithouden.
Antwoord
#35
(22-03-2013, 13:36)Dimira schreef: Maar na die tijd zijn die boxen bij telenet meestal kapot.Ken er nu ook niet heel veel die het langer dan 3,5 jaar uithouden.

als je die niet gebruikt kan die heeeeeeeeeeeeel lang mee,maar dat is ook niet de bedoeling denk ik als je die huurt Wink
Antwoord
#36
(22-03-2013, 19:12)master-magic schreef:
(22-03-2013, 13:36)Dimira schreef: Maar na die tijd zijn die boxen bij telenet meestal kapot.Ken er nu ook niet heel veel die het langer dan 3,5 jaar uithouden.

als je die niet gebruikt kan die heeeeeeeeeeeeel lang mee,maar dat is ook niet de bedoeling denk ik als je die huurt Wink

Heb je die alleen gevonden?Nee dat begrijp ik ook.
Antwoord
#37
(12-04-2013, 23:52)natte schreef:
(19-02-2013, 22:10)sportgraag schreef:
(19-02-2013, 22:04)Dimira schreef: Zou ook liever die zwarte hebben maar kan hem niet gaan halen.Heb zelf geen wagen en ben moeilijk te been.En voor zo een box te gaan halen moet ik al direct 7 km verder zijn.Maar ik heb nu zo een AD 2100 en die is ook goed en snel.
Tja, je kan niet alles hebben eh...
Och, je kan al digitaal kijken en opnemen Tongue

heb hem de nieuwe zwarte mooi en snel

Ja deze is juist het zelfde ook snel.Maar enkel die zwarte heeft een andere afstandsbediening met minder knoppen.Voor de rest is hij het zelfde.
Antwoord
#38
We hebben een digicorder (2000) vervangen door een zwarte 2100 en een nieuwe modem om te kunnen fibernetten. Naast de digicorder hebben we een hd digibox. De 2 waren vroeger interactief. En alles werkte zoals het moest. Nu de nieuwe digicorder staat correct aangesloten en staat interactief op mijn telenet, heeft een correct ip nummer... we kunnen opnemen en kijken via de digibox maar hij is niet interactief... wat doen we verkeerd of wat scheelt er ? (al meerdere malen gebeld, stekkers losgemaakt in de juiste volgorde terug ingestoken, modem -> digicorder,... Bij interactieve diensten krijgen we de melding, dat we hem interactief moeten laten maken door een technieker... (maar hij heeft een IP-adres, beginnend met 10.)
Antwoord
#39
(19-05-2013, 23:26)Dirk75 schreef: We hebben een digicorder (2000) vervangen door een zwarte 2100 en een nieuwe modem om te kunnen fibernetten. Naast de digicorder hebben we een hd digibox. De 2 waren vroeger interactief. En alles werkte zoals het moest. Nu de nieuwe digicorder staat correct aangesloten en staat interactief op mijn telenet, heeft een correct ip nummer... we kunnen opnemen en kijken via de digibox maar hij is niet interactief... wat doen we verkeerd of wat scheelt er ? (al meerdere malen gebeld, stekkers losgemaakt in de juiste volgorde terug ingestoken, modem -> digicorder,... Bij interactieve diensten krijgen we de melding, dat we hem interactief moeten laten maken door een technieker... (maar hij heeft een IP-adres, beginnend met 10.)

Als ik mij niet vergis moet uw IP nummer beginnen met 192.Sorry als dit niet juist is.Mijn Smart tv begint ook met 192.Smile
Antwoord
#40
(20-05-2013, 16:20)bobo-truck schreef:
(19-05-2013, 23:26)Dirk75 schreef: We hebben een digicorder (2000) vervangen door een zwarte 2100 en een nieuwe modem om te kunnen fibernetten. Naast de digicorder hebben we een hd digibox. De 2 waren vroeger interactief. En alles werkte zoals het moest. Nu de nieuwe digicorder staat correct aangesloten en staat interactief op mijn telenet, heeft een correct ip nummer... we kunnen opnemen en kijken via de digibox maar hij is niet interactief... wat doen we verkeerd of wat scheelt er ? (al meerdere malen gebeld, stekkers losgemaakt in de juiste volgorde terug ingestoken, modem -> digicorder,... Bij interactieve diensten krijgen we de melding, dat we hem interactief moeten laten maken door een technieker... (maar hij heeft een IP-adres, beginnend met 10.)

Als ik mij niet vergis moet uw IP nummer beginnen met 192.Sorry als dit niet juist is.Mijn Smart tv begint ook met 192.Smile
IP Adres op digicorder moet een 10..... hebben om interactief te zijn,
alleen als je een nieuwe modem hebt geplaatst moeten je boxen ook weer gelinkt worden aan die modem en interactief gemaakt worden,
en als je een 2de bijzet moet die ook interactief gemaakt worden.
denk dat er daar ergens iets fout is gegaan.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)