nieuwe software
#1
Vannacht iets na één uur nieuwe software geplaats door telenet.Hopelijk zijn er nu ook enkele veranderingen.
Antwoord
#2
Ik vermoed dat het enkel te maken zal hebben met de bandbreedte en hopelijk dat ook de kwaliteit van het beeld naar boven gaat.Zelf heb ik nog niet rond gekeken op tv of er iets verandert is aan de software van de decoder zelf, maar op het eerste zicht lijkt het me niet.Ik spreek wel over de yelo software,dus mensen met de andere software kunnen andere weergave hebben die ik hier niet kan zien.
Antwoord
#3
daarvoor moet er geen update gedaan worden op de boxen voor de bandbreedte of beeldkwaliteit die omhoog gaat Wink
Antwoord
#4
Waarom dan wel toch niet enkel om die cijfertjes te veranderen?Er moet wel iets verandert zijn.
Antwoord
#5
Heb vandaag een berichtje gekregen van Telenet dat er een algemene update was voor de digicorders en dat we voor tien seconden de stekker moesten uittrekken.
Heb dit gedaan maar niks ondervonden.Heb dan gebeld naar Telenet en deze hebben alles nagekeken,en alles was in orde.
Juist de datum bij instellingen en software klopte niet,stond nog altijd op 1oktober.
Ze hebben dan van hen uit een volledige herstart gedaan waarbij ik 1h. aan niks mocht komen.
Resultaat nog altijd hetzelfde.Yelo werkt ook nog altijd even traag.
Zijn er nog leden die dit meegemaakt hebben en die weten waaruit die update bestaat,want aan de telefoon wisten ze er ook geen antwoord op.Huh
Antwoord
#6
er is een update geweest van het zenderaanbod op de kabel zelf,
ze hebben de zenders verschoven op de muxen zodat er nu 5 muxen zijn voor on demand en nog enkele testzenders op een mux.
er staan ook enkele pancarte's op van HD zenders die verschoven zijn voor mensen die de zenderupdate niet hebben ontvangen op hun HD ontvanger.
Antwoord
#7
Hier is in ieder geval niets spetiaals te zien.Die versie van die software update heb ik ook nog eens bekeken en dit is nog steeds dezelfde. van 1 october.
Antwoord
#8
(25-10-2013, 18:29)master-magic schreef: er is een update geweest van het zenderaanbod op de kabel zelf,
ze hebben de zenders verschoven op de muxen zodat er nu 5 muxen zijn voor on demand en nog enkele testzenders op een mux.
er staan ook enkele pancarte's op van HD zenders die verschoven zijn voor mensen die de zenderupdate niet hebben ontvangen op hun HD ontvanger.

En het lijkt erop dat de beeldkwaliteit ook omhoog is geschroefd.Smile
Antwoord
#9
(25-10-2013, 19:57)guyke schreef:
(25-10-2013, 18:29)master-magic schreef: er is een update geweest van het zenderaanbod op de kabel zelf,
ze hebben de zenders verschoven op de muxen zodat er nu 5 muxen zijn voor on demand en nog enkele testzenders op een mux.
er staan ook enkele pancarte's op van HD zenders die verschoven zijn voor mensen die de zenderupdate niet hebben ontvangen op hun HD ontvanger.

En het lijkt erop dat de beeldkwaliteit ook omhoog is geschroefd.Smile

kan tijdelijk zijn ook Wink
Antwoord
#10
Hier in Halle ook niets van gemerkt. Ook nog steeds software update van 01 oktober.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)