Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
panasonic wow
Zal daar eens moeten gaan kijken dan.Zal de reclame eens in het oog houden.Hier in Schoten is er ook één.
Antwoord
(02-12-2012, 10:41)natte schreef: heb eindelijk nieuw tvke. ene van de gb
oude samsung na 7 jaar plamadienst kapot.
smarttv toch beetje teleurgesteld maar wat een beeld, geluid en prijs 300 euro goedkoper dan vandebor en madam krefelds.nu nog terug prime maar moet wachten

Hoeveel uren speelde je plasma scherm per dag? Gebruik jij het geluid van je tv en vind jij dat goed? Mijn geluid en beeld gaat via mijn home cinema!
Is dat voor de films jij prime gaat nemen natte? Ik heb dat ook gehad maar er zijn goedkopere alternatieven en in DTS geluidUndecided
Voor mij maakt het allemaal niet uit hoeveel HDMI ingangen men tv heeft met 1ben ik tevreden voor mijn home cinema revier.
Welk type samsung heb jij ? sony is ook zeer goed,ik ben zeer tevreden van mijn Sony tv,ze koste wel 2000 euro.
Antwoord
(09-12-2012, 20:47)natte schreef:
(02-12-2012, 19:00)Dimira schreef: En hoe groot is het beeld scherm?Ik ben ook op zoek naar ne nieuwe.Wa kan die allemaal.Krefel is al duurder dan vdb maar zou wel gemakkelijk zijn heb daar kaarten van.Als ik nu nog een kaart van de gb moet nemen heb er bijna 10 dan krijg ik ze nie meer in mijne portomonee.

carrefour man carrefour 200 a 300 euro verschil vandeborre

Als je dat bij vandenborre indient dan krijg je hem aan de zelfde prijs. Ik moet niks meer hebben van carrefour,de service trekt op niks.
Antwoord
(10-12-2012, 22:23)Dimira schreef: Zal daar eens moeten gaan kijken dan.Zal de reclame eens in het oog houden.Hier in Schoten is er ook één.

Jij liever dan ik dimira. Ik heb er een PS3 gekocht en is stuk gegaan in garantie heb hem laten opsturen en als puntje bij paaltje kwam waren ze hem kwijt. Sony had hem al meer dan 1week terug gezonden naar de Carrefour maar die hadden niks ontvangen.heeft nog 2 maand geduurd voor ze hem terug hadden.
Ik heb gelezen jij een schotel zou willen om tv te kijken? Een maat van me heeft ook een schotel en voor 100 euro ontvangt hij alle zenders ook de Canal + zenders van het buitenland.ik lees jij van schoten bent? Onze Buuren van de camping in Merksplas zijn ook van schoten.
Antwoord
(12-12-2012, 22:43)murdock schreef:
(09-12-2012, 20:47)natte schreef:
(02-12-2012, 19:00)Dimira schreef: En hoe groot is het beeld scherm?Ik ben ook op zoek naar ne nieuwe.Wa kan die allemaal.Krefel is al duurder dan vdb maar zou wel gemakkelijk zijn heb daar kaarten van.Als ik nu nog een kaart van de gb moet nemen heb er bijna 10 dan krijg ik ze nie meer in mijne portomonee.

carrefour man carrefour 200 a 300 euro verschil vandeborre

Als je dat bij vandenborre indient dan krijg je hem aan de zelfde prijs. Ik moet niks meer hebben van carrefour,de service trekt op niks.
klopt,zelf ook al 2 keer meegemaakt en niks meer van carrefour,
ze laten u zelf soms nog betalen tijdens de garantie periode voor het te laten maken enzo.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
(12-12-2012, 22:59)murdock schreef:
(10-12-2012, 22:23)Dimira schreef: Zal daar eens moeten gaan kijken dan.Zal de reclame eens in het oog houden.Hier in Schoten is er ook één.

Jij liever dan ik dimira. Ik heb er een PS3 gekocht en is stuk gegaan in garantie heb hem laten opsturen en als puntje bij paaltje kwam waren ze hem kwijt. Sony had hem al meer dan 1week terug gezonden naar de Carrefour maar die hadden niks ontvangen.heeft nog 2 maand geduurd voor ze hem terug hadden.
Ik heb gelezen jij een schotel zou willen om tv te kijken? Een maat van me heeft ook een schotel en voor 100 euro ontvangt hij alle zenders ook de Canal + zenders van het buitenland.ik lees jij van schoten bent? Onze Buuren van de camping in Merksplas zijn ook van schoten.
kunnen we dat onderwerp over die 100€ optie stoppen,bespreek dat dan via PM.
want dat is niet legaal.
en is het eerste forum niet dat daardoor gesloten word.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
Laat ons zeggen master dat is de schone kant van Antwerpen.Daarmee bedoel ik schoten heb ik vroeger ook gewoont.Ben geboren in Merksem en dat grenst aan de ene kant aan antwerpen en aan de andere kant aan schoten.Maar alles wat rechts: van merksem ligt is de mooie kant van Antwerpen omdat merksem infeite ook Antwerpen is nu in tegenstelling tot schoten of brasschaat.Wink
Antwoord
Heb gisteren avond alle reclaam in de bus gekregen en een naar die tv's gezien.Bij carefour staat er maar 1 kleine 1 de rest is allemaal eten.Maar dan heb je natuurlijk krefel dat blad staat vol met tv's.En daar staan zeer mooie modellen in maar de prijs is dan ook navenant.55" fullHD led smart tv maar dat zijn dan weer 3D tv's en zoek liever gewone.Maar deze kosten al over de 2800€
Antwoord
(12-12-2012, 23:36)master-magic schreef:
(12-12-2012, 22:59)murdock schreef:

kunnen we dat onderwerp over die 100€ optie stoppen,bespreek dat dan via PM.
want dat is niet legaal.
en is het eerste forum niet dat daardoor gesloten word.

Begrijp ik master,ik wist niet ze daardoor u forum konden sluiten. Ik heb dit ook maar van horen zeggen,nog nooit gezien.wij zouden ook niet willen dat de ite verdwijnt
Antwoord
(13-12-2012, 11:38)Dimira schreef: Heb gisteren avond alle reclaam in de bus gekregen en een naar die tv's gezien.Bij carefour staat er maar 1 kleine 1 de rest is allemaal eten.Maar dan heb je natuurlijk krefel dat blad staat vol met tv's.En daar staan zeer mooie modellen in maar de prijs is dan ook navenant.55" fullHD led smart tv maar dat zijn dan weer 3D tv's en zoek liever gewone.Maar deze kosten al over de 2800€

Ik stel me de vraag met die smart tv,s waarom dat nodig is allemaal? Als ik wil surfen neem ik mijn pc of ipad wel.wat ik me ook afvraag hoe goed ga je de sites kunnen lezen?
Geef mij maar een tv om tv te kijken,het enige ik zeer goed vind is je geen extra media player nodig hebt om u films te bekijken,en dat je een programma kan opnemen op harde schijf met zo een tv. Maar ik zou niet willen meer betalen om met een tv te surfen.
Antwoord