Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
panasonic wow
Nee,dat bedoel ik niet.Ik bedoel dus 1harde schijf waar een deel van je foto's/video's en muziek en afbeeldingen op geplaatst word en dat je dus je eigen externe harde schijven kan aansluiten.
Antwoord
Ga straks eens wat googlen naar die toestellen,en zien de mogelijkheden van aansluiting dan weet ik al meer.In ieder geval zo een tv zou ik in mijn geval toch niet volledig ineens kunnen betalen en zal ik dan met mijn kaart moeten betalen.Maar deze moet ik toch nog voort aanzuiveren voor er voldoende opstaat dus zal het nog niet voor de komende weken zijn.
Antwoord
In januari zal ik eens bij krefel gaan zien naar die smart tv's.Dan zullen er wel in solden staan.Enkel moet ik een led hebben en geen 3D.Want ik heb epilepsie en ik weet niet hoe ik daar ga op reageren.Op voetbal en nieuws en gewone programma's zal dat niet veel invloed hebben maar waarschijnlijk bij actie films wel.In ieder geval als ik er een koop zal het niet contant zijn maar op afbetaling,omdat zo een groot bedrag voor mij bijna onbetaalbaar is.
Antwoord
Weet iemand de ideale kijkafstand die je moet hebben om van je televisie te zitten?Ik had er graag een beeldscherm van minstens 140 cm gehad.Of anders een site waar ik meer informatie kan vinden.
Antwoord
De ideale kijk afstand is tussen min : 2x diagonaal tv , tot max 3x diagonaal .
Dichter dan 2x , dan zit je tv te kijken zoals een tennis wedstrijd ,zeker bij ondertiteling .
of verder dan 3x dan kan het menselijk oog het niet meer zien , bv. Geen verschil meer tussen 720p en 1080i .
Concreet? tv 1,40m , bekijk je op 2,80 m tot 4,20 m , of +- 3,00m.
Antwoord
Dank je,nu weet ik al iets meer.Tv zou toch minstens 140cm moeten zijn maar vooral de prijzen interesseren me nu na de feestdagen.Ben eens benieuwd op hoeveel zo een smart maandelijks zou komen.Hij kost dan wel iets duurder,maar de maandelijkse betaling is voor mij gemakkelijker.
Antwoord
(13-12-2012, 15:45)murdock schreef:
(13-12-2012, 12:38)Dimira schreef: Heb gisteren avond alle reclaam in de bus gekregen en een naar die tv's gezien.Bij carefour staat er maar 1 kleine 1 de rest is allemaal eten.Maar dan heb je natuurlijk krefel dat blad staat vol met tv's.En daar staan zeer mooie modellen in maar de prijs is dan ook navenant.55" fullHD led smart tv maar dat zijn dan weer 3D tv's en zoek liever gewone.Maar deze kosten al over de 2800€

Ik stel me de vraag met die smart tv,s waarom dat nodig is allemaal? Als ik wil surfen neem ik mijn pc of ipad wel.wat ik me ook afvraag hoe goed ga je de sites kunnen lezen?
Geef mij maar een tv om tv te kijken,het enige ik zeer goed vind is je geen extra media player nodig hebt om u films te bekijken,en dat je een programma kan opnemen op harde schijf met zo een tv. Maar ik zou niet willen meer betalen om met een tv te surfen.

vierra wow
Antwoord
(01-01-2013, 18:20)natte schreef:
(13-12-2012, 15:45)murdock schreef:
(13-12-2012, 12:38)Dimira schreef: Heb gisteren avond alle reclaam in de bus gekregen en een naar die tv's gezien.Bij carefour staat er maar 1 kleine 1 de rest is allemaal eten.Maar dan heb je natuurlijk krefel dat blad staat vol met tv's.En daar staan zeer mooie modellen in maar de prijs is dan ook navenant.55" fullHD led smart tv maar dat zijn dan weer 3D tv's en zoek liever gewone.Maar deze kosten al over de 2800€

Ik stel me de vraag met die smart tv,s waarom dat nodig is allemaal? Als ik wil surfen neem ik mijn pc of ipad wel.wat ik me ook afvraag hoe goed ga je de sites kunnen lezen?
Geef mij maar een tv om tv te kijken,het enige ik zeer goed vind is je geen extra media player nodig hebt om u films te bekijken,en dat je een programma kan opnemen op harde schijf met zo een tv. Maar ik zou niet willen meer betalen om met een tv te surfen.

vierra wow
Heb jij een vierra Natte? Plasma of led?
Antwoord
Dat surfen op die tv is dan ook maar één van de tientallen mogelijkheden van een smart tv.Binnen 10-15 jaar zal een tv er helemaal anders uitzien.Ik ga mee met mijn tijd vroeger was er zwart wit dan kleuren tv onderverdeeld in de verschillende beeld schermen en zo gaat men maar verder.En nu is men bij die smart tv beland waar je kan gebruik kan maken met een ethernetkabel of wiffi als je tv er over beschikt.Voor mij hoefde dat internet niet persé,maar die muziek en films/aps en talrijke andere aplicaties die er opstaan zijn ook welkom.
Antwoord
(02-01-2013, 00:32)Dimira schreef: Dat surfen op die tv is dan ook maar één van de tientallen mogelijkheden van een smart tv.Binnen 10-15 jaar zal een tv er helemaal anders uitzien.Ik ga mee met mijn tijd vroeger was er zwart wit dan kleuren tv onderverdeeld in de verschillende beeld schermen en zo gaat men maar verder.En nu is men bij die smart tv beland waar je kan gebruik kan maken met een ethernetkabel of wiffi als je tv er over beschikt.Voor mij hoefde dat internet niet persé,maar die muziek en films/aps en talrijke andere aplicaties die er opstaan zijn ook welkom.

Het leuke vind ik is dat je via usb gewoon je film kan afspelen,je moet hem niet meer op dvd of blu-ray branden en ook geen extra media player meer kopen.
Ik vind de samsung geweldig serie 9 denk die je bedient met gebaren en met u stem.
Antwoord