Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
programa verwijderen
Ik wou een film zien die ik verleden week had opgenomen van canvas.Maar toen ik deze starte was deze al bezig.Ik wou hem dan maar af vegen,maar tot mijn grote verbazing ging dit niet.Op het scherm kwam het bericht dat nog iemand die film aan het bekijken was.Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Die film was van vrijdag.
Antwoord
(26-08-2013, 22:24)Dimira schreef: Ik wou een film zien die ik verleden week had opgenomen van canvas.Maar toen ik deze starte was deze al bezig.Ik wou hem dan maar af vegen,maar tot mijn grote verbazing ging dit niet.Op het scherm kwam het bericht dat nog iemand die film aan het bekijken was.Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Die film was van vrijdag.

Ik heb dit regelmatig. gewoon de dag nadien opnieuw proberren. dan lukt het ook;

Het kan ook zijn, hier dus niet, dat de opname nog bezig is. je hebt dan dezelfde melding

Jan
Jan
Antwoord
Ja het is nu gelukt,maar ik kan het niet goed verstaan dat wanneer je iets hebt opgenomen, maar één tv in huis hebt staan en ook digicorder dat er dan zogezegd iemand meekijkt?Dat verstaat toch geen mens met gezond verstand.
Antwoord
Waar de logica eindigt begint niet alleen de overheid maar ook telenet.
Jan
Antwoord
(27-08-2013, 10:36)jr212 schreef: Waar de logica eindigt begint niet alleen de overheid maar ook telenet.

Het programma big brother is wathing ken ik ook nog.Maar dat dit nu zo in realiteit doorgedreven word had ik nooit verwacht.Huh
Antwoord
(27-08-2013, 10:49)Dimira schreef:
(27-08-2013, 10:36)jr212 schreef: Waar de logica eindigt begint niet alleen de overheid maar ook telenet.

Het programma big brother is wathing ken ik ook nog.Maar dat dit nu zo in realiteit doorgedreven word had ik nooit verwacht.Huh

Bij zusterbedrijf starten ze met decoders zonder harde schijf. cloud systeem horizon bij upc. das pas lachen
Antwoord
(27-08-2013, 16:02)natte schreef: Bij zusterbedrijf starten ze met decoders zonder harde schijf. cloud systeem horizon bij upc. das pas lachen

Telenet is hier ook aan het werken. Nog een paar maanden/jaren geduld
Jan
Antwoord
(28-08-2013, 14:37)jr212 schreef:
(27-08-2013, 16:02)natte schreef: Bij zusterbedrijf starten ze met decoders zonder harde schijf. cloud systeem horizon bij upc. das pas lachen

Telenet is hier ook aan het werken. Nog een paar maanden/jaren geduld
Dan zal ik er grootendeels weg zijn denk ik.Toch als ik de midellen heb.
Antwoord
je kan nu al zwarte decoders onderling met elkaar verbinden cool hoor
Antwoord
(31-12-2013, 17:26)natte schreef: je kan nu al zwarte decoders onderling met elkaar verbinden cool hoor

Die zwarte trekken op niets.Al goed dat ik er geen heb gaan halen.Sneller dan een AD 2100 zijn ze toch niet.Mijn moeder heeft er al meer problemen dan voordelen mee gehad.
Antwoord