sundance channel is niet meer
#1
De sd versie van Sundandance channel is verdwenen uit het basis aanbod.Wel is de HD versie in de plaats gekomen in het basis aanbod.Ben toch eens benieuwd wat dit gaat geven voor mensen die nu geen HD decoder hebben.Krijgen zij er één gratis voor hun oude sd Huh
Ik zie test aankoop al en de rijen klanten.
Antwoord
#2
Mensen die nu geen HD decoder hebben zullen vanaf 2 september
-ofwel: wel een hd decoder hebben
-ofwel: helemaal geen (werkende) telenet decoder hebben
Antwoord
#3
(30-07-2014, 09:40)eevee schreef: Mensen die nu geen HD decoder hebben zullen vanaf 2 september
-ofwel: wel een hd decoder hebben
-ofwel: helemaal geen (werkende) telenet decoder hebben

Ja,dat lijkt me heel duidelijk maar wat is nu telenet in feite van plan?Ze kunnen dus niemand verplichten die HD decoder aan te schaffen.Daarom heb ik de mijne hier nog staan zou ik terug ooit de overstap willen doen.Maar nee,ze halen alle sd zenders weg en zetten er nu HD zenders voor in de plaats.Denkt telenet nu echt dat bv. enkele duizenden die het niet interesseert of het nu een HD of een SD uitzending was dat die nu ineens een decoder gaan kopen die aangesmeert wordt door telenet.Ik zie ze hier nog eerder vertrekken naar een ander.
Antwoord
#4
Sorry maar nu kan ik niet meer volgen hoor.Al geruime tijd wordt er geklaagd dat er zenders dubbel opstaan en nu men ze verwijderd klaagt men er weer op los.Denk je nu echt dat de niet HD kijker geen één of wat dan ook meer ontvangt ?
Antwoord
#5
(30-07-2014, 11:01)tontol36 schreef: Sorry maar nu kan ik niet meer volgen hoor.Al geruime tijd wordt er geklaagd dat er zenders dubbel opstaan en nu men ze verwijderd klaagt men er weer op los.Denk je nu echt dat de niet HD kijker geen één of wat dan ook meer ontvangt ?

Dat moet ieder voor zich beslissen hè tontol.Jij zal waarschijnlijk wel een HD decoder hebben,maar stel nu die andere mensen van boven de 70 die een sd box of decoder hebben.Zou jij dan zo gretig zijn om jouw centjes uit te geven aan een nieuwe HD box of decoder?
Antwoord
#6
Op kabel staan ze nog maar de sd versies van een,canvas,la une,la deux,rtl tvi,vtm,2be,vier,vijf,discovery,national geographic,eurosport,club rtl.
Zijn allemaal hd versies geworden op de telenetbox,
Sundance heeft nog een sd versie in het frans.
Antwoord
#7
Idd, anders zouden de mensen met een sd decoder nu al geen beeld hebben .
Antwoord
#8
De titel is eigenlijk fout ook want er is nog een sd versir op de kabel.
Antwoord
#9
Ik weet niet waar jullie die info halen, maar ik heb nog steeds Sundance Channel sd Nederlandse Versie.
Antwoord
#10
(30-07-2014, 21:46)Kris schreef: Ik weet niet waar jullie die info halen, maar ik heb nog steeds Sundance Channel sd Nederlandse Versie.

Dat klopt ook wat je zegt Kris. Op de HD boxen zijn de sd zenders uit del lijst gehaald.

De titel hier is verkeerd geformuleerd .
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)