upgrade
#21
(12-03-2013, 09:45)tontol36 schreef: wat is trouwens 1 seconde
Goh, hangt ervan af, hee.
Vandaag in het verkeer kan dat het verschil maken tussen een botsing ontwijken of niet Big Grin
Antwoord
#22
Voila sé, mijn nieuwe software staat er weeral op Wink
Antwoord
#23
(03-07-2013, 08:37)tontol36 schreef: Voila sé, mijn nieuwe software staat er weeral op Wink

En is er ook iets veranderd/verbeterd?
Antwoord
#24
'K heb er geen idee van, merkte het bij het opzetten van m'n radio en ben nog niet naar de tv kanalen gaan kijken, sorry.
Antwoord
#25
staat nu op alle telenet toestellen.
Antwoord
#26
Iemand enig idee wat de upgrade inhield?

Ik merk nu op een mediaspeler die ik in huis heb dat de digicorder voortaan herkend wordt, en dat alle opnames hierop zichtbaar zijn. Het is enkel onmogelijk om de opnames af te spelen jammer genoeg.


(03-07-2013, 18:01)master-magic schreef: staat nu op alle telenet toestellen.
Antwoord
#27
Ik ben er enkele dagen tussen uit geweest want mijn pc was gecracht.Nu nog niet in orde maar kan toch al online.Ik weet in feite niet of die update of sofware voor de gewone software werkt of ook werkt met diegene die nu een yello profiel hebben gedownload.Want daar is infeite nooit niets over verteld.
Antwoord
#28
Ik heb een digicorder DC-AD2100 grijs model en heb van die upgrade nog niets gemerkt. Ik heb hem daarstraks aangezet en alles verliep normaal , geen upgrade schermpje gezien ! Ik zie nergens iets nieuws, ook niet in de tv-gids of in eender welk menu. Misschien verloopt de upgrade per streek ? Ik woon in de streek van Halle ( Vl. Brabant ) Of is het misschien voor de mensen die overschakelden op Yelo-tv ?
Antwoord
#29
Ik gebruik die software van yello-tv,ik zal morgen vroeg eens kijken bij mijn moeder maar er is verleden jaar ook een update geweest die niets te maken had met gebruik van de digicorder of iets.Wel zou er nog in de maand juni een aanpassing moeten geweest zijn aan het letter type in de tv-gids in de yello-update.Maar daar heb ik niet veel aan gemerkt.
Antwoord
#30
(04-07-2013, 20:50)Dreekes schreef: Ik heb een digicorder DC-AD2100 grijs model en heb van die upgrade nog niets gemerkt. Ik heb hem daarstraks aangezet en alles verliep normaal , geen upgrade schermpje gezien ! Ik zie nergens iets nieuws, ook niet in de tv-gids of in eender welk menu. Misschien verloopt de upgrade per streek ? Ik woon in de streek van Halle ( Vl. Brabant ) Of is het misschien voor de mensen die overschakelden op Yelo-tv ?

als je op die yelo pagina de update niet aanklikt zal je hem niet hebben denk ik.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)