Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
videoland op appletv vernieuwd
Abonnees van Videoland die deze online streamingdienst via mediaspeler Apple TV 4 of Apple TV 4K gebruiken, krijgen te maken met vernieuwingen die in de App zijn doorgevoerd.

De app heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Zo moet een nieuw lettertype de informatie die wordt gegeven op het televisiescherm duidelijker laten overkomen. Tevens wordt bij de beschikbare titels meer informatie gegeven. Een nieuwe indeling van de app moet Videoland op beide modellen mediaspelers van Apple overzichtelijker maken.

Programma’s RTL

De programma’s van RTL worden ook prominenter in beeld gebracht. Videoland heeft bij RTL Nederland de activiteiten van RTL XL Premium overgenomen. Dit betekent dat eerder uitgezonden programma’s van zenders van RTL Nederland met een abonnement van Videoland voor langere tijd en in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken kunnen worden. Van een deel van de eigen programma’s en soaps kunnen afleveringen tot zeven dagen vooruit gekeken worden.
Dank forum Mastermagic. Dank content Telenet en Canal digitaal Heart
Antwoord
toch nog hier eens mijn persoonlijke ervaring. er zijn meer films toegevoegd en meer nederlandstalige opgenomen. de layout toont nu veel mooier en overzichterlijker en het werkt vooral allemaal vlugger.
wat ik ook fijn vind is dat rtl xl met hun eigen series en programmas volwaardig zijn opgenomen. echt zijn geld waard en een goede aanvulling bij het vlaamse playmore en vooral ook legaal toegankelijk voor iedereen in belgie.
Antwoord
met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,
ze zitten met schulden, het is geen succes verhaal hun videoland on demand....

en het is niet beschikbaar voor belgen want je mag geen abbo afsluiten in belgie, zie hieronder:

Citaat:Je kan Videoland ook kijken in de volgende EU (EEA*) lidstaten, een abonnement starten kan alleen in Nederland.
België
Bulgarije
Cyprus

Citaat:Vanaf je huidige locatie kun je helaas geen Videoland afsluiten!
We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland.

Ben je binnenkort weer in Nederland? Kijk alvast welke nieuwe series en films we binnenkort verwachten.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
(19-10-2018, 09:30)master-magic schreef: met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,

en het is niet beschikbaar voor belgen want je mag geen abbo afsluiten in belgie, zie hieronder:

Citaat:Je kan Videoland ook kijken in de volgende EU (EEA*) lidstaten, een abonnement starten kan alleen in Nederland.
België
Bulgarije
Cyprus

We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland.

Ben je binnenkort weer in Nederland? Kijk alvast welke nieuwe series en films we binnenkort verwachten.

Het klopt inderdaad dat Videoland enkel bruikbaar is in Nederland en niet daarbuiten dus ook niet in België, dat heb ik ondervonden en ik hem daarom dan maar die app op mijn iPads, iPhone en Apple TV terug er afgezwierd, die nutteloze app moet tenslotte niet onnodig plaats wegnemen op de geheugens van al mijn toestellen.
Antwoord
fout deze keer master ik gebruik video land kan je wel gebruiken in belgie op android en ipad lg tv en appletv
Antwoord
(20-10-2018, 11:49)apestaart12 schreef:
(19-10-2018, 09:30)master-magic schreef: met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,

België
Bulgarije
Cyprus

Het klopt inderdaad dat Videoland enkel bruikbaar is in Nederland en niet daarbuiten dus ook niet in België, dat heb ik ondervonden en ik hem daarom dan maar die app op mijn iPads, iPhone en Apple TV terug er afgezwierd, die nutteloze app moet tenslotte niet onnodig plaats wegnemen op de geheugens van al mijn toestellen.

wat is dat nu weer ik gebruik het al jaren perfect. facturen wel betalen hee
Antwoord
(21-10-2018, 16:51)natte schreef: fout deze keer master ik gebruik video land kan je wel gebruiken in belgie op android en ipad lg tv en appletv

ik kon geen abbo nemen, kwam er zo op en in de FAQ van de site vind je die info ook.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
voila se dank info en opvolginge beste master
Antwoord