Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wijziging zender aanbod Telenet
Vanaf 31 juli 2018 zal de zender Disney XD stopgezet worden. 
  • Zendernummer:
    • Vlaanderen: 370
    • Brussel: 360
  • Zenderpakket: Play & Play More
Vanaf 30 juni 2018 zal Canal J niet meer beschikbaar zijn.
  • Zendernummer:
    • Vlaanderen: 610
    • Brussel: 410
  • Zenderpakket: Option FR & BE Bouquet Sélection
Vanaf 25 juni 2018 zal TMC beschikbaar zijn bij Telenet.
  • Zendernummer:
    • Vlaanderen: 370
    • Brussel: 360
  • Zenderpakket: Play & Play More
Vanaf 1 juni 2018 is Playboy TV beschikbaar in HD.
  • Zendernummer Vlaanderen en Brussel: 800
  • Zenderpakket: Play More
Bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservic...passingen/
Antwoord

Dit is weer mijn bewijs Telenet holt echt alles uit weer 4 zenders weg. Weer een filmzender minder en gewoon 4 Franse zenders bij yelo als vervanging pfff echt heel goedkoophoor telenet
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

Weer2kidszenders weg en een oude oubollige Franse zender bij. 3- 2= 1 zender weer weg
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

Canal J is enkel via frans paketje te zien, vrees dat er weinig dit hebben, dus weinig kijkers.
Disney XD, is een zender die misschien zelf verdwijnt in de Benelux, in Nederland ook al weinig kijkers voor.
dus 2 zenders weg en ene in de plaats TCM welke je al lang naar zat te zagen, en playboy in HD, men moet ergens de ruimte hebben hé op de gebruikte muxen Wink
Antwoord

TCM is toch gestopt met uitzenden in de Benelux sinds 2014 en nu zou die zender terugkomen bij Telenet, dat versta ik niet zo goed.  Confused
Antwoord

(15-05-2018, 18:57)apestaart12 schreef: TCM is toch gestopt met uitzenden in de Benelux sinds 2014 en nu zou die zender terugkomen bij Telenet, dat versta ik niet zo goed.  Confused

Franse versie Wink
Antwoord

(15-05-2018, 18:57)apestaart12 schreef: TCM is toch gestopt met uitzenden in de Benelux sinds 2014 en nu zou die zender terugkomen bij Telenet, dat versta ik niet zo goed.  Confused

Ik vermoed dat het TMC  een franse zender is die binnenkort in België begint met uitzenden. Het is een zender van de TF1 groep. Zie een artikel op 7sur7 (TMC débarque en Belgique).Ook bij Proximus (betalend) en gratis bij VOO.
Antwoord

(16-05-2018, 00:08)Dreekes schreef:

Ik vermoed dat het TMC  een franse zender is die binnenkort in België begint met uitzenden. Het is een zender van de TF1 groep. Zie een artikel op 7sur7 (TMC débarque en Belgique).Ook bij Proximus (betalend) en gratis bij VOO.

ah dan mis ik niks heb die zender al via TNTsat, is niet echt speciaal, veel series in frans gedubt en reportages enzo,
waarom die in play more komt vind ik raar.
is wel een TF1 groep zender dus duur, maar zo speciaal is die niet voor ons.
Antwoord

Ik merk dat TMC op kanaal 370 komt waar Disney XD tot 31/7 zit,
volgens mij klopt dit niet.
Antwoord

(16-05-2018, 01:04)master-magic schreef:
(16-05-2018, 00:08)Dreekes schreef:

ah dan mis ik niks heb die zender al via TNTsat, is niet echt speciaal, veel series in frans gedubt en reportages enzo,
waarom die in play more komt vind ik raar.
is wel een TF1 groep zender dus duur, maar zo speciaal is die niet voor ons.

In play staat er 
Hopelijk ned ondertiteling
Antwoord

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info