windows8
#1
Zijn hier al mensen die er vlot met kunnen werken.Ik heb dan niet zozeer problemen met die windows8 maar met die ie10.Die er bij geleverd is.Ik vind daar nergens mijn standaard balken zo als menu balk weer zoals ik die bij de ie8 of9 had.
Antwoord
#2
(12-11-2012, 16:13)Dimira schreef: Zijn hier al mensen die er vlot met kunnen werken.Ik heb dan niet zozeer problemen met die windows8 maar met die ie10.Die er bij geleverd is.Ik vind daar nergens mijn standaard balken zo als menu balk weer zoals ik die bij de ie8 of9 had.

http://userbase.be/knowledge/reviews/986...-startknop
Misschien vind je hier wel iets.
Grtz
xXx
Antwoord
#3
(14-11-2012, 22:05)LuigiKe schreef:
(12-11-2012, 16:13)Dimira schreef: Zijn hier al mensen die er vlot met kunnen werken.Ik heb dan niet zozeer problemen met die windows8 maar met die ie10.Die er bij geleverd is.Ik vind daar nergens mijn standaard balken zo als menu balk weer zoals ik die bij de ie8 of9 had.

http://userbase.be/knowledge/reviews/986...-startknop
Misschien vind je hier wel iets.
Grtz
xXx

Bedank alvast zal daar eens kijken.
Antwoord
#4
Je kan toch de IE10 gebruiken als je naar desktop overschakelt en daar heb je weer de balken zoals je gewoon bent.

Voor geinteresseerden, de previeuw versie van IE10 voor Windows 7 is te downloaden: <-HIER->

Paul
Antwoord
#5
Elsa moet ik dat dan gewoon downloaden of wat?Want doe liever niet graag iets verkeerts.
Antwoord
#6
Iemand die app al gezien bij w8.Met die vliegroetes daar zie je verschillende gegevens terug van lijnvluchten en ook foto's van vliegtuigen en nog meer.Wist niet dat je dit na diz aanslagen in real time op je computer kon zien;Want deze informatie is ook beschikbaar voor terroristen.
Antwoord
#7
'k heb mij gisteren een nieuwe laptop met windows 8 gekocht,'t is te zeggen besteld. Ben eens benieuwd of ik er gemakkelijk met uit de voeten ga kunnen.
Het is een dell nieuw inspiron 15 via internet,dat scheelt in prijs he!
Antwoord
#8
(04-12-2012, 09:22)tontol36 schreef: 'k heb mij gisteren een nieuwe laptop met windows 8 gekocht,'t is te zeggen besteld. Ben eens benieuwd of ik er gemakkelijk met uit de voeten ga kunnen.
Het is een dell nieuw inspiron 15 via internet,dat scheelt in prijs he!

in het begin is het wennen maar je gaat er snel mee weg zijn.
voor de rest is het het zelfde als windows 7.
en er zijn ook nog de sneltoetsen.

werkt beter dan windows 7.
windows 8 is sneller (bij mij toch)
Antwoord
#9
(05-12-2012, 11:49)souldriver schreef:
(04-12-2012, 09:22)tontol36 schreef: 'k heb mij gisteren een nieuwe laptop met windows 8 gekocht,'t is te zeggen besteld. Ben eens benieuwd of ik er gemakkelijk met uit de voeten ga kunnen.
Het is een dell nieuw inspiron 15 via internet,dat scheelt in prijs he!

in het begin is het wennen maar je gaat er snel mee weg zijn.
voor de rest is het het zelfde als windows 7.
en er zijn ook nog de sneltoetsen.

werkt beter dan windows 7.
windows 8 is sneller (bij mij toch)



Ik had op m'n vaio nog Vista staan,dus de aanpassing zal dus wel nog wat groter zijn denk ik.
Antwoord
#10
Dat zal allemaal wel meevallen denk ik.Vooral die apps die er bij w8 bij zitten vindt ik een hele aanwinst.Ineens zoveel informatie die je kan gebruiken.In het begin heb ik ook zitten sukkelen maar binnen de week ben je er wel mee weg.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)