Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yelotv hapert via internet op pc
(11-03-2013, 12:30)tontol36 schreef: Ik heb mij indertijd aangemeld bij yelo om het te testen,maar aangezien het buitenshuis niet lukt heb je er niet veel aan.Ik ben alleen en heb dus die tweede verbinding niet nodig en het was(is)gratis,maar zodra je er zal moeten voor betalen zal het geen zin meer hebben.

Voor mij moet het buitenhuis niet werken,dat is immers veel te duur. Jij spreekt toch over het 3G? Moesten we dat doen mijn 2 gb int zou snel op zijn.
Ik ga seffens eens testen heb gisteren iets opgenomen van 4 of de subs nu goed leesbaar zijn. Vorige week was dat een ramp zij mijn vrouw,die had soms troebele subs.
Antwoord
Ik zie dat yelotv heel wat beter is dan in het begin.

Het schokt niet meer en het beeld is zuiver.
Er zijn ook een paar vernieuwingen zoals geluidregelaar en groter.

Kortom, aangenaam om het voetbal van EL te volgen deze avond op Sporza.
Antwoord
de app is geupdate vandaag,heb het wel nog niet getest.
Antwoord
Ik vind het beeld beter geworden is,minder schokken en de subs zijn duidelijker om te lezen.
Antwoord
Hier nog steeds geen streams bij live kijken pffffff
Antwoord
(15-03-2013, 03:37)master-magic schreef: Hier nog steeds geen streams bij live kijken pffffff

Kan jij dan niks kijken live? Ziet yelo jou digicorders dan niet staan master?
Antwoord
bij mij komt er op: wij hebben niet het recht om deze opname af te spelen op yelo !Huh
Antwoord
(15-03-2013, 16:13)tontol36 schreef: bij mij komt er op: wij hebben niet het recht om deze opname af te spelen op yelo !Huh
Ja dat klopt. Je kan alleen opnames bekijken waarop een een geel oog met zwarte randen te zien is (onderaan rechts op de foto van je opname, die je wilt kijken).

De rest moeten ze bij tn de tvzenders toestemming vragen zoals vtm (en liefst gratis of een goedkoop prijsje).
En daar kunnen we lang op wachten...
Antwoord
(15-03-2013, 09:15)murdock schreef:
(15-03-2013, 03:37)master-magic schreef: Hier nog steeds geen streams bij live kijken pffffff

Kan jij dan niks kijken live? Ziet yelo jou digicorders dan niet staan master?

kan geen enkele tv zender via yelo kijken op m'n smartphone,
is nota bene een toestel dat ze zelf verkopen,
de helft van de toestellen dat ze verkopen kan niet met yelo overweg Confused
en ik zit op internet van telenet,dus niet afkomen dat het is omdat je niet via hun netwerk surft,
en de box is niet via utp aangesloten,komt niet ten goede met al die extra on demand foefkes die je grotendeels toch geld kosten.
en on demand SD films in slechte kwaliteit zijn.......
Antwoord
Ik heb eergister thuis opgenomen,das toch na 1maart?
Antwoord