yelotv hapert via internet op pc
#61
(16-03-2013, 21:05)master-magic schreef:
(16-03-2013, 20:16)apollo schreef:
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?

denk dat ze het nakijken of je de app gebruikt of niet,en wie ze niet gebruikt zal niet moeten voor betalen,
wie hem gebruikt zal moeten betalen,
als ze al zien wie hem gebruikt en hen een enquete sturen voor het gebruik van yelo...
heb de mail ook gekregen van hen.

Ik denk nooit dat het op die manier werken zal,trouwens dat zou mooie zijn omdat wij nu de dienst gebruiken moeten wij ook betalen,ze zullen ons toch de keuze laten? denk eerder je iets zal moeten activeren of een abonnement nemen om nog te kunnen kijken.voor het ogenblik heb ik geen zin om ervoor te betalen,betaal nu al bijna 90 euro.
Antwoord
#62
Als ik het nu eerlijk gezegd moet zeggen ik zal nu eens iets anders zeggen.Vind je het dan normaal dat belgacom voor de 2 duitse zenders maar 500.000€ wou neertellen en dat die daarom daar geschrapt zijn.Uiteindelijk terug gekomen na lange onderhandelingen,maar telenet moet dan wel een pak meer betalen.Dat vind ik niet normaal.En nu rerug over yelo.
Antwoord
#63
(17-03-2013, 21:16)natte schreef:
(17-03-2013, 19:38)murdock schreef:
(16-03-2013, 21:05)master-magic schreef:
(16-03-2013, 20:16)apollo schreef:
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?

denk dat ze het nakijken of je de app gebruikt of niet,en wie ze niet gebruikt zal niet moeten voor betalen,
wie hem gebruikt zal moeten betalen,
als ze al zien wie hem gebruikt en hen een enquete sturen voor het gebruik van yelo...
heb de mail ook gekregen van hen.

Ik denk nooit dat het op die manier werken zal,trouwens dat zou mooie zijn omdat wij nu de dienst gebruiken moeten wij ook betalen,ze zullen ons toch de keuze laten? denk eerder je iets zal moeten activeren of een abonnement nemen om nog te kunnen kijken.voor het ogenblik heb ik geen zin om ervoor te betalen,betaal nu al bijna 90 euro.
wat heb jij dan allemaal murdockHuh

Ik heb de fiberent shake met telefoon en gratis bellen in België met nummerweergave. Ik huur ook een tweede digicorder dit alles samen met de kabel erbij kost ons 89'15 euro. Ik heb geen extra pakketten.
Antwoord
#64
Kunnen we on topic blijven aub!!!!!!!
Antwoord
#65
(18-03-2013, 12:37)master-magic schreef: Kunnen we on topic blijven aub!!!!!!!

We mogen toch nog andwoorden op de vragen die ze stellen?
Antwoord
#66
Welk pakket je hebt heeft niks te maken met yelo,
Met alle internetabbos kan je op yelo.
Of je nu veel of weinig betaald...
Antwoord
#67
(18-03-2013, 13:57)master-magic schreef: Welk pakket je hebt heeft niks te maken met yelo,
Met alle internetabbos kan je op yelo.
Of je nu veel of weinig betaald...

Ik antwoordde gewoon op de vraag die ze me stelden
Antwoord
#68
Mijn vrouw vind het raar als ze naar iets kijkt van vijf tv dan zijn de ondertitels troebel en bijna onleesbaar. Kijkt ze naar vier tv dan heeft ze geen problemen.
Is via de pc ze de opnames getest heeft.
Antwoord
#69
Je ziet het hé master.Normaal word er al eens af gedwaald.En ik vond toch niet dat het hier zo erg was.Want ik zie nu dat er precies iets van mij ook verdwenen is.Maar normaler weise denk ik dat je van het ene onderwerp op het andere springt.Ik heb dat hier toch al eens uit gelegd.Het is net of je staat op de wekelijkse markt aan een viskraam en je spreekt iemand aan en eerst gaat het over het mooie weer en dan plots over het drukke verkeer.persoonlijk zie ik hier niets verkeerds in.Maar het is natuurlijk nog uw forum.En het is natuurlijk nog altijd de bedoeling dat je nog tijdig moet ingrijpen.
Antwoord
#70
Wij begrijpen master zijn standpunt en proberen zoveel mogelijk af te wijken van het onderwerp.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)