Tv-Digitaal.info
WAR TV - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Andere Satelliet Providers. (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=37)
+---- Forum: Canal Digitaal Nederland (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=40)
+---- Topic: WAR TV (/showthread.php?tid=2361)

Pagina's: 1 2

WAR TV - natte - 09-08-2017

WAR wordt ook een nieuwe tjechische themazender voor hele m7 groep met engelse ondertiteling. goe bezig mannen van de m7.

Nieuwe Tsjechische thematische tv-kanaal WAR - wereldoorlogen begon testen in DVB-T multiplex RS4 te Praag.
men beschikt ook over een licentie voor satelliet.
station zal documentaires,films brengen.
Het kanaal wordt uitgezonden 24 uur per dag in het Engels.
De operator heeft een licentie voor het programma in de Tsjechische Republiek, Slowakije en de Benelux-landen (bijv. België, Nederland en Luxemburg) distribueren verkregen.

RE: WAR TV - master-magic - 09-08-2017

is er nog geen oorlog genoeg dat ze zo een zender erbij zetten,wat zijn we daarmee weer,
een zender dat ze er bij zetten omdat ze die in de andere M7 landen ook kunnen aanbieden,
en zender van Nederland blijven uit of met Nederlandse ondertiteling.
echt niet goed bezig.
niet iedereen kan engels lezen hé,zullen er veel forums wel negatief vinden ook.

RE: WAR TV - natte - 09-08-2017

het is wel een goede aanvulling voor proximus en telenet hee. zeg dit al jjjjjaaaaaarrrrrreeeennn. combineren moet combineren doet je goed

RE: WAR TV - master-magic - 09-08-2017

(09-08-2017, 14:44)natte schreef: het is wel een goede aanvulling voor proximus en telenet hee. zeg dit al jjjjjaaaaaarrrrrreeeennn. combineren moet combineren doet je goed

Geeft geen enkel nut voor vlamingen,alleen ondertitels in het engels,
Wat ben je met zo zender.

RE: WAR TV - natte - 10-08-2017

er zijn ook liefhebbers die alles verzamelen van de wereld oorlogen. daarom is het ook een thema zender hee master. je moet er niet naar kijken hee. jij kijkt graag vtm  en familie enzo dat intresseert mij dan weer geen reet. die vtm toestanden sla ik dan met plezier over hee bij mijn dagelijkse zapperij.
ik kijk graag naar films dus daarom staan die allemaal vooraan in mijn zenderlijst.
ieder zijn ding hee.
zolang we maar respect hebben voor elkaars keuze. akkoord moet je daar niet mee zijn dat is wat anders.

RE: WAR TV - master-magic - 10-08-2017

(10-08-2017, 12:05)natte schreef: er zijn ook liefhebbers die alles verzamelen van de wereld oorlogen. daarom is het ook een thema zender hee master. je moet er niet naar kijken hee. jij kijkt graag vtm  en familie enzo dat intresseert mij dan weer geen reet. die vtm toestanden sla ik dan met plezier over hee bij mijn dagelijkse zapperij.
ik kijk graag naar films dus daarom staan die allemaal vooraan in mijn zenderlijst.
ieder zijn ding hee.
zolang we maar respect hebben voor elkaars keuze. akkoord moet je daar niet mee zijn dat is wat anders.

daar heeft het bij mij niks mee te maken, is alleen de werkwijze van M7 die vragen stelt, een vlaamse zender als die nieuw is duur weken of maanden eer die erbij komt op sat,en als die er dan bij komt zetten ze die al jaren in SD als die in HD beschikbaar is, zelfde bij CD, daar zetten ze ook HD zenders in SD, en dan zetten ze zenders erbij met engelse ondertitels,
wie gaat dat dan kijken, iemand van de oudere generatie kan soms geen engels lezen, laat staan begrijpen,die lezen graag nederlandse ondertitels.
daar gaat het om dat ze telkens zenders toevoegen die geen nut hebben en amper kijkers heeft.
er is al oorlog genoeg in de wereld dat ze er nog eens een zender rond moeten opzetten.
en vtm kijken en familie enzo, het is veel minder dan je denkt, in de zomer kijk ik amper tv,en heb nu eens al die zenders ook.
zijn leukere dingen in het leven dan constant voor dat tv scherm te zitten Wink

inderdaad maar is tjechische zender die ze willen delen

(10-08-2017, 14:54)natte schreef: inderdaad maar is tjechische zender die ze willen delen

Zijn we dus niks mee met die zenders,brol kwantiteit.

inderdaad kwantiteit kwijl veel kwijl kwijl zappen vceel veel veel  kwijl kwijl

(10-08-2017, 18:09)natte schreef: inderdaad kwantiteit kwijl veel kwijl kwijl zappen vceel veel veel  kwijl kwijl

Vraag me af hoe lang de klanten dit nog gaan slikken dat er enkel nieuwe zenders komen van die landen,nederlandse of vlaamse zenders voegen ze niet toe of het is via het internet aanbod waar buitenlanders ook niks zijn omdat je in het land van aanbod moet gevestigd zijn en ipadres hebben van daar.