Tv-Digitaal.info
Telenet HD zenders aanbod lijst (van Boulder!!!) - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet HD zenders aanbod lijst (van Boulder!!!) (/showthread.php?tid=1599)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Telenet 50 hd zenders!!! - master-magic - 03-02-2016

(03-02-2016, 20:11)boulder schreef: Origineel door mezelf gepost op sat4all. Het is hier toch echt wel een copy-paste forum geworden.

heb ik gisteren ook gemerkt op dat forum waar je het gepost had,
had al een voorgevoel dat het via een andere weg kwam want met een gewone digiorder kan je dag allemaal niet zien of het hd is of niet.

RE: Telenet 50 hd zenders!!! - boulder - 03-02-2016

Hela, master niet teveel insinueren, hee.
Mijn ma heeft sinds kort TV met een kaartje, daar kan je dat perfect mee zien.
TV zegt het als het HD is of niet.

RE: Telenet 50 hd zenders!!! - Dreekes - 04-02-2016

Je vergeet er nog ene : Play sports HD4

RE: Telenet 51 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - Kris - 12-03-2016

Voor de liefhebbers van onze boeren, plattelandsTV is nu ook in HD.

RE: Telenet 51 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - Dreekes - 12-03-2016

Intussen ook France 2 HD erbij ! Wink

RE: Telenet 58 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - boulder - 05-08-2016

Niemand schijnt het op te merken, precies, maar volgens mij is KanaalZ ook al een tijdje in HD.
Of heb ik ergens een aankondiging gemist?

RE: Telenet 58 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - Dreekes - 05-08-2016

(05-08-2016, 21:22)boulder schreef: Niemand schijnt het op te merken, precies, maar volgens mij is KanaalZ ook al een tijdje in HD.
Of heb ik ergens een aankondiging gemist?

Geen idee, Telenet zou dit wel eens mogen aankondigen als ze zenders in HD omzetten.
Bij 13TH Street en SyFy dacht ik het ook dat die in HD uitzonden. Zeer mooi beeld toen ze nog uitzonden maar toch was het in SD.
Men ziet soms bijna het verschil niet tussen HD en SD.
En bij ARTE daar staat ARTE HD en toch zenden ze nog uit in SD.

RE: Telenet 58 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - guyke - 21-08-2016

(20-08-2016, 22:48)Jelleuh schreef: Weet er iemand de bitrate van studio100tv hd? Bij clips van k3 zie ik toch wat blokjes in de bewegingen...
Verder keek ik net nog eens naar ment tv en het beeld geluid leek veel beter. Is de omschakeling naar hd daar ook gebeurd?

HOE VER STAAN WE AL?

We houden jullie graag op de hoogte van de vorderingen naar 1 september toe. Vanaf die datum zie je MENT TV ook op Proximus TV én gaan we op Telenet in HD uitzenden. Gisteren kon je in de namiddag enkele storingen op de zender zien, dat komt omdat een gloednieuwe uitzendserver geïnstalleerd werd bij Telenet, een nieuw 'hart' voor de zender dus. MENT TV zendt vanaf nu ook uit volgens de R128 EBU-audionorm. Technisch... OK, kort komt het er op neer dat de muziek een nog beter 'echter' geluid krijgt. Op 1 september zie je dan in de loop van de dag MENT TV ook op Proximus en dit zowel in Vlaanderen, Brussel als Wallonië. Uiteraard blijven ook de uitzendingen op Numericable in Brussel. Dan maak je ook kennis met een prettige nieuwe 'look and feel' en gaan we ook in HD op Telenet. De ploeg hier is vol bezig met deze overstap. Het grote doel: Meer mensen nog meer laten genieten van MENT. Voor de Proximus kijkers: Lang zoeken naar MENT ga je niet hoeven te doen. MENT komt op het kanaal waar je nu 'anne' ziet. Ook als je de zendernummering veranderde zal je MENT TV dus gewoon zien op het kanaalnummer dat je voor 'anne' instelde. We werken er keihard aan om de Vlaamse artiesten én jullie een schitterend gevoel te geven en muziek nog meer te laten beleven.

RE: Telenet 64 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - master-magic - 20-09-2016

Lijst aangepast met La Trois HD en Zes HD

RE: Telenet 64 hd zenders (van Boulder!!!) Dank maatje! - Kris - 20-09-2016

(20-09-2016, 21:40)master-magic schreef: Lijst aangepast met La Trois HD en Zes HD

En je mag er nog 1 aan toevoegen, volgens mij is CNN nu ook in HD.