Tv-Digitaal.info
Telenet onder vuur - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Telenet onder vuur (/showthread.php?tid=398)

Pagina's: 1 2 3

RE: Telenet onder vuur - chukky2 - 06-11-2013

(06-11-2013, 19:51)Dimira schreef: Welke zenders natte want volgens mij hangt dit dus af van wat je eerst hebt.Al begrijb ik het ook niet goed..Normaal kunnen enkel die zenders van het HD XL paket op zwart staan en zijn er dus ook enkele verdwenen uit het plus pakket,maar ik heb het gisteren ook al gezegd ze hebben ons met een dooi mus blij gemaakt.Eerst ging het allemaal naar het basispakket komen.Tot ze zullen gezien hebben dat dit veel te duur ging uitkomen omdat ze prime en music choice gratis in het paket gestoken hadden.

Waarom zijn jullie ook overgestapt? Als het niemand deed zouden ze wel eens in hun haar krabben hoor , ik blijf bij het oude zolang het kan en ik heb nog alle zenders

RE: Telenet onder vuur - Dimira - 06-11-2013

chukky jij bent wel een sympatieke jongen.En daarbij die in hun haar krabben zitten in de zoo.Maar nu even serieus.Wist jij dat allemaal op voorant?Dat al deze zenders ginggen verdwijnen?Telenet blijkbaar ook niet,want het is in tweede instantie beslist.lang ga je er ook niet kunnen van genieten of ze zouden hier plots terug beschikbaar moeten worden,maar dat zie ik ook niet direct gebeuren.En trouwens ik had ook het plus abonnement.Zij beslissen dat zomaar omdat weg te doen zonder iets aan mij te vragen.Waarschijnlijk zal ik dan te veel zenders hebben.We gaan precies terug naar de ex indi tijd.

RE: Telenet onder vuur - natte - 11-11-2013

(06-11-2013, 19:51)Dimira schreef: Welke zenders natte want volgens mij hangt dit dus af van wat je eerst hebt.Al begrijb ik het ook niet goed..Normaal kunnen enkel die zenders van het HD XL paket op zwart staan en zijn er dus ook enkele verdwenen uit het plus pakket,maar ik heb het gisteren ook al gezegd ze hebben ons met een dooi mus blij gemaakt.Eerst ging het allemaal naar het basispakket komen.Tot ze zullen gezien hebben dat dit veel te duur ging uitkomen omdat ze prime en music choice gratis in het paket gestoken hadden.

hdxlzenders, duitsezenders beltv, noem maarv op op een jaar veel verdwenen of op zwart heb nu rio maar ga naar rex en vul de rest aan met sat en iptv, internettv

(06-11-2013, 21:38)Dimira schreef: chukky jij bent wel een sympatieke jongen.En daarbij die in hun haar krabben zitten in de zoo.Maar nu even serieus.Wist jij dat allemaal op voorant?Dat al deze zenders ginggen verdwijnen?Telenet blijkbaar ook niet,want het is in tweede instantie beslist.lang ga je er ook niet kunnen van genieten of ze zouden hier plots terug beschikbaar moeten worden,maar dat zie ik ook niet direct gebeuren.En trouwens ik had ook het plus abonnement.Zij beslissen dat zomaar omdat weg te doen zonder iets aan mij te vragen.Waarschijnlijk zal ik dan te veel zenders hebben.We gaan precies terug naar de ex indi tijd.

ho maar inditijd was stukken beter, veel betere kwalteit en klantenservice overal op 15 meter was direct van infrax. goed dus.

(06-11-2013, 20:40)chukky2 schreef:

Waarom zijn jullie ook overgestapt? Als het niemand deed zouden ze wel eens in hun haar krabben hoor , ik blijf bij het oude zolang het kan en ik heb nog alle zenders

chukky ook nogvele zenders bij via satellite hee chucky heb dat van u geleerd indertijd op de indiforums. dat waren nog eens tijden: 2004,2005 en zo jongens toch. was toen ook nog moderator

RE: Telenet onder vuur - Dimira - 11-11-2013

@natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.

RE: Telenet onder vuur - natte - 11-11-2013

(11-11-2013, 15:28)Dimira schreef: @natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.

beste dimi je kan alleen nog franske, rio en rex en den sex bestellen

RE: Telenet onder vuur - Dimira - 12-11-2013

(11-11-2013, 21:00)natte schreef:
(11-11-2013, 15:28)Dimira schreef: @natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.

Beste natte bij mij de be ook. voor 40 eurokes zie op uwe tv.

RE: Telenet onder vuur - zorro123 - 12-11-2013

(12-11-2013, 15:17)Dimira schreef:
(11-11-2013, 21:00)natte schreef:

Beste natte bij mij de be ook. voor 40 eurokes zie op uwe tv.

dit is zeker iets voor sommige : van telenet
korte opsomming :
De limieten van "Vrij Downloaden" zijn nog steeds te laag.
Smallband is onredelijk traag, ook voor Vrij Downloaden abonnementen.
De modem-HGW heeft te beperkte mogelijkheden.
Omruiling van oude Digicorder naar nieuwe kost nog steeds geld, al is het huur.
MijnTelenet heeft vaak problemen en aangezien er nog steeds limieten zijn, is dit oneerlijk naar de klanten toe.
TV-zenders verwijnen, maar er komen interessante zenders bij.
Nieuwe formules, die zo goed als verplicht doorgevoerd worden, zijn voor vele klanten nadelig.

RE: Telenet onder vuur - Dimira - 12-11-2013

Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

RE: Telenet onder vuur - chukky2 - 12-11-2013

(12-11-2013, 17:23)Dimira schreef: Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

Ja niet leuk , ook pebble tv foodchannel extreem sport ,tcm , TNT HD enz gaan weg , ben eens benieuwd hoelang ik hier nog kan kijken

RE: Telenet onder vuur - natte - 12-11-2013

(12-11-2013, 17:33)chukky2 schreef:
(12-11-2013, 17:23)Dimira schreef: Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

Ja niet leuk , ook pebble tv foodchannel extreem sport ,tcm , TNT HD enz gaan weg , ben eens benieuwd hoelang ik hier nog kan kijken

pss chujjy pebbletv al bij belgacomtv food bij astra 2 al bij miuj opgelost

dimi zijn er veel meer 21 kwijt op 1 jaar tijd