Tv-Digitaal.info
Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie (/showthread.php?tid=1855)

Pagina's: 1 2 3 4

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - master-magic - 13-01-2017

(13-01-2017, 23:22)natte schreef:
(13-01-2017, 18:10)master-magic schreef:
(13-01-2017, 17:48)zorro123 schreef: er is er eentje op komst : Ment Radio op Dab+

Oud nieuws,weet dit al 2 jaar dat ze er gaan mee starten,in de wandelgangen bij fm radios is dit al zolang bekend en family radio zal meewerken want die gaan uit de boot vallen als de hele fm aanpassing in voegen is.

Is hier al geen topic over?

ja op radiovisie,hier word er niet meer over gepraat,heb daarvoor zo radio forum hé Wink

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - chukky2 - 14-01-2017

Hier in Limburg Hasselt gaat volgens mij geen enkele zender mediamarkt . Veel geprobeerd niets te ontvangen. In Makro Nederland , Nederlands Limburg , ook geen enkele te ontvangen .

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - master-magic - 14-01-2017

(14-01-2017, 10:10)chukky2 schreef: Hier in Limburg Hasselt gaat volgens mij geen enkele zender mediamarkt . Veel geprobeerd niets te ontvangen. In Makro Nederland , Nederlands Limburg , ook geen enkele te ontvangen .

En er zijn er nochtans in nederland die de belgische dab(+) kunnen ontvangen,is ook te zien met welke antenne,meestal binnen is het zeer lastig nog,en zeker in zo gebouwen met veel beton rond.
Ik ontvang ze hier perfect,
En met een buitenantenne alle zenders van NL van de mast dat in zeeland staat en die van brussel (incl brf1-2) en waalse,en met goeie weersomstandigheden zelf die van duitsland en soms eens van noorwegen.

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - chukky2 - 14-01-2017

Ja, ik heb dus maar gewoon een radio uit de rek genomen en die laten zoeken op dab+ kanalen . Geen enkele in Makro Nederland en geen in Hasselt mediamarkt . Ja met een antenne buiten of binnen antenne zal het zeker wel lukken .

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - master-magic - 14-01-2017

(14-01-2017, 21:00)chukky2 schreef: Ja, ik heb dus maar gewoon een radio uit de rek genomen en die laten zoeken op dab+ kanalen . Geen enkele in Makro Nederland en geen in Hasselt mediamarkt . Ja met een antenne buiten of binnen antenne zal het zeker wel lukken .

en dan zit er nog verschil in de radio's zelf dat de ene betere ontvangst heeft dan de andere,zelf al getest en meegemaakt bij maten die ook DAB+ radio hebben gekocht van ander merk dan het mijne en achteraf toch ene zoals ik hebben gekocht omdat die beter ontvangst had en ook nog eens display dat info weergeeft van de zender.

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - natte - 14-01-2017

(14-01-2017, 17:42)master-magic schreef:
(14-01-2017, 10:10)chukky2 schreef: Hier in Limburg Hasselt gaat volgens mij geen enkele zender mediamarkt . Veel geprobeerd niets te ontvangen. In Makro Nederland , Nederlands Limburg , ook geen enkele te ontvangen .

En er zijn er nochtans in nederland die de belgische dab(+) kunnen ontvangen,is ook te zien met welke antenne,meestal binnen is het zeer lastig nog,en zeker in zo gebouwen met veel beton rond.
En met een buitenantenne alle zenders van NL van de mast dat in zeeland staat en die van brussel (incl brf1-2) en waalse,en met goeie weersomstandigheden zelf die van duitsland en soms eens van noorwegen.

Ik heb al dabplus aitoradio nieuwe kaminetteks

In auto krijg ik al veel

(14-01-2017, 21:42)master-magic schreef:
(14-01-2017, 21:00)chukky2 schreef: Ja, ik heb dus maar gewoon een radio uit de rek genomen en die laten zoeken op dab+ kanalen . Geen enkele in Makro Nederland en geen in Hasselt mediamarkt . Ja met een antenne buiten of binnen antenne zal het zeker wel lukken .

en dan zit er nog verschil in de radio's zelf dat de ene betere ontvangst heeft dan de andere,zelf al getest en meegemaakt bij maten die ook DAB+ radio hebben gekocht van ander merk dan het mijne en achteraf toch ene zoals ik hebben gekocht omdat die beter ontvangst had en ook nog eens display dat info weergeeft van de zender.

Jij hebt toch goede master?

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - master-magic - 15-01-2017

(14-01-2017, 23:07)natte schreef:

In auto krijg ik al veel
Wat is veel????

RE: Dab+ wanneer eindelijk in Belgie - master-magic - 15-01-2017

(14-01-2017, 23:10)natte schreef:
(14-01-2017, 21:42)master-magic schreef:

Jij hebt toch goede master?

Ja zeg het toch,daarom dat er al 2 hen dezelfde van mij hebben gekocht en ze hadden al een andere ;-)