Zenderaanbod - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41) +---- Topic: Zenderaanbod (/showthread.php?tid=275) |
RE: Zenderaanbod - Dimira - 22-06-2013 Mijn moeder had het gisteren gezien op haar tv gids en daar zou hij ergens komen op 43 of zoiets.Dat kan nu wel zijn dat jij of mijn moeder haar zenders niet meer op de originele plaatsen heeft staan en dan komt die zender op de zo dicht bijzijnde plaats te staan.Ik heb hem nu ook gevonden en hij stond op 19.Ik denk dat de standaardplaats 18 is. RE: Zenderaanbod - natte - 23-06-2013 (22-06-2013, 17:55)Dreekes schreef: En zopas ontdekt : op kanaal 18 van de digicorder : Libelle TV aankondiging van de start op 15 augustus 2013. staat al ergens in een ander topic denk ik RE: Zenderaanbod - kattaklop - 26-06-2013 Twee nieuwe zenders erbij Lacht op nr:508 en Fasion One op nr 509. Twee mode kanalen: gaat er dan eentje weg ofzo?? RE: Zenderaanbod - natte - 26-06-2013 (26-06-2013, 17:34)kattaklop schreef: Twee nieuwe zenders erbij Lacht op nr:508 en Fasion One op nr 509. is meer naar belgische markt gericht. fashion heeft 32 kanalen RE: Zenderaanbod - Dimira - 26-06-2013 Binnenkort wel dacht ik espn america en espn classic,maar ik vind dat die update van de tv-gids niet zo goed geslaagd in de yello versie.Daar kan je de zender niet zo goedlezen.Bij 85 tot 90% wel maar sommige zenders die een vreemd logo hebben niet. RE: Zenderaanbod - Dreekes - 26-06-2013 Nieuwe zenders staan hier in vlaams brabant der ook op : Lacht op 500 en Fashion One op 501. Startdatum voor beide zenders op 16 juli 2013. Fashion One staan we niet dadelijk op te wachten he. We hebben al een modekanaal, waar nauwelijks naar gekeken wordt, eerder al zappend in afwachting van een degelijk programma. Telenet zou beter eens volwaardige kanalen der opzetten zoals Nat. Geo Wild of andere deftige documentaire kanalen... en ons de Duitse zenders teruggeven. RE: Zenderaanbod - master-magic - 27-06-2013 Vrees dat het te duur zijn de zenders die je vraagt..... RE: Zenderaanbod - minidou - 27-06-2013 Lacht en Fashion One ook beschikbaar hier in Brussel sinds vandaag. Ook nieuw in Brussel vandaag : Boing (voor de kinderen), MCS (sport), MCS Tennis en Kombat-Sport. Dit alles in het frans. Al verdwenen in Brussel : ESPN, ESPN Classic, Infosport en Eurosport 2 (ook franstalige zenders). RE: Zenderaanbod - Dimira - 27-06-2013 Waarom in feite altijd nog dat verschil dat telenet maakt tussen vlaanderen en brussel.Ze hebben het vroeger ook al gedaan met hun analoge zenders.voor mij hoeven ze daarom geen extra kinderzenders of iets specifieks bij te komen.Maar kan men nu in godsnaam van de kust tot waar dan ook niet het zelfde aanbod aanbieden,we hebben toch de zelfde operator.En wie dan nog meerdere zenders wil buiten zijn basispaket die kan dan dan nog paketten kopen maar iedereen heeft keuze over dezelfde zenders .Maar nu als je 50 meter verder woont van het brussels gewest heb je heel wat andere zenders dan je buren. RE: Zenderaanbod - natte - 27-06-2013 was vroeger ook zo met indi en limburg en telenet. espn en zo gaan hier ook wegvallen. hoop dat we toch sport en filmzenders bij krijgen. TELENET BREIDT DIGITAAL TV-AANBOD UIT Het Belgische kabelbedrijf Telenet breidt in de komende maanden het digitale tv-aanbod verder uit. Dit maakte men op een persconferentie bekend. Eén van de nieuwe zenders is Libelle TV. Telenet werkt bij deze tv-zender samen met Sanoma. Op Libelle TV zijn programma’s te zien die in het verlengde van het populaire vrouwenblad Libelle liggen. De commerciële exploitatie van Libelle TV wordt door Sanoma verzorgd. Die gebruikt hiervoor het mediabedrijf SBS Sales Belgium, dat onderdeel van het twee jaar geleden door Sanoma aangekochte SBS Belgium is. Aimé Van Hecke - CEO Sanoma Media Belgium – over de komst van Libelle TV: "Sanoma maakte eerder al bekend dat het haar leiderspositie op de Vlaamse magazinemarkt wil aanvullen met activiteiten op andere mediaplatformen. Met haar participatie in De Vijver Media en de start van Story FM werden al belangrijke stappen gezet. Naast radio past een volwaardig digitaal tv-kanaal perfect binnen onze ambitie om onze audiovisuele strategie verder uit te bouwen.” Libelle TV is voor alle digitale kijkers van Telenet vanaf 15 augustus beschikbaar. FASHION ONE EN LACHT Het Europese modekanaal Fashion One komt al eerder op 15 juli op het kabelnetwerk van Telenet. Eén dag later volgt ook de nieuwe Vlaamse tv-zender LACHT!. De nieuwe zender Lacht zorgt voor non-stop comedy, in lijn met het aanbod sitcoms, stand-up en andere humor. Deze beide nieuwe tv-zenders zijn de eerste maanden door alle digitale Telenet-abonnees te bekijken. Daarna is een aanvullend tv-abonnement nodig. bron totaaltv |