Zenderaanbod - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41) +---- Topic: Zenderaanbod (/showthread.php?tid=275) |
RE: Zenderaanbod - Kris - 27-06-2013 En graag ook terug SkyNews en VH1 Classic, zenders die er bij de start van Digitale TV ook reeds waren. 'k Ben toch eens benieuwd wat ze van plan zijn met de betaalpakketten, blijkbaar gaat dit ook allemaal veranderen. RE: Zenderaanbod - Dimira - 28-06-2013 SKY zal nooit gaan dacht ik.Dacht wel aan zee.Weet nu niet of je die met een schotel kan nemen.Spijtig dat.Ik daar geen gebruik kan van maken dan had ik vlug terug een schotel genomen.Als er waaghalzen zijn onder julie en graag een centje bijverdienen mag je altijd komen.Enige nadeel is wel dat je met een brandladder naar boven moet,maar ik zou wel aan touwen kunnen geraken. RE: Zenderaanbod - Kris - 28-06-2013 Niet juist Dimira. Bij de start van Telenet Digitale TV zat Skynews wel in het betaalpakket. Dus daarvoor moest je niet naar zee. Als je het niet weet, moet je geen onnozele berichten posten. RE: Zenderaanbod - Dreekes - 28-06-2013 Zeer juist Kris, hier in Vlaams brabant hadden wij ook Skynews. Maar heeft spijtig genoeg niet lang geduurd. Na een aantal maanden werd deze goede zender terug uit het aanbod verwijdert. Ik denk dat deze zender toen werd vervangen door BBC Worldnews. Ik vermoed dat Skynews enkel nog in Engeland uitzend in het Skypakket. IK vernam dat ze in Brussel weer een kinderzender der bij hebben " Boing tv " genaamd. Is een samenraapsel van Cartoon Network en Boomerang zag ik in de programmagegevens. Niet echt een aanwinst als je het mij vraagt. Zo kun je nog 10tallen zenders beginnen. RE: Zenderaanbod - master-magic - 29-06-2013 sky news zend FTA uit op satelliet,probleem zit hem eerder in dat sky meer geld vroeg voor de zender nog door te geven dan bv een bbc news. al heeft sky news toch bijna 2 jaar erbij gezeten. RE: Zenderaanbod - Dimira - 29-06-2013 @Kris en dreekes ten eerste post ik hier geen onnozele dingen want toen ik hier bij telenet ben gekomen was in ieder gaval die zender in geen één pakket aan wezig.Want ik heb ze allemaal.Buiten prime/music choiche en dat erotische als dat nog bestaat.Dus ik zal dat dan zeker niet kunnen weten.Weet soms iemand van julie beide de reden waarom die zender verdwenen is? Ik heb ook geschreven ik DACHT. RE: Zenderaanbod - Dreekes - 29-06-2013 Hallo Dimira, voor de reden van Skynews, zie hierboven bij Master Magic. Eigenlijk jammer dat telenet die niet in een betaalpakket stopt. Iedere abonnee daarop betaalt toch een stukje van de koek he. Voor goede zenders denk ik dat de abonnee graag iets meer wil betalen. Zo ook voor de Duitse zenders... Maar telenet heeft geen oren naar hun abonnees hé. Ik wil gerust 5 à 10 € euro meer betalen voor goede zenders. RE: Zenderaanbod - Dreekes - 29-06-2013 Die Hollandse zenders kunnen we op onzen buik schrijven natte, die zullen niet in op de kabel komen wegens die verdomde auteursrechten. Tenzij er ooit eens een uitlevering komt, Vtm en co in Holland en RTL en co bij ons. Dat zou mooi zijn al hoewel het toch bijna om dezelfde programma's gaat en we eigenlijk niet veel missen. Het zijn bijna allemaal RTLlekes.Kijk maar naar het buitenland, Frankrijk, Spanje, Italie, jazelfs Marokkaanse zenders, die commercieelen bieden veel dezelfde programma's aan (Idool, kookprogramma's, dans en zangprogramma's...) allemaal nog meer van hetzelfde. Documentaire zenders zouden ook meer dan welkom zijn ( Planète, Nat.Geo Wild, Ushuaia,...)maar die zijn weeral te duur zoals Master Magic al zei. RE: Zenderaanbod - natte - 29-06-2013 (29-06-2013, 15:06)Dreekes schreef: Die Hollandse zenders kunnen we op onzen buik schrijven natte, die zullen niet in op de kabel komen wegens die verdomde auteursrechten. Tenzij er ooit eens een uitlevering komt, Vtm en co in Holland en RTL en co bij ons. Dat zou mooi zijn al hoewel het toch bijna om dezelfde programma's gaat en we eigenlijk niet veel missen. Het zijn bijna allemaal RTLlekes.Kijk maar naar het buitenland, Frankrijk, Spanje, Italie, jazelfs Marokkaanse zenders, die commercieelen bieden veel dezelfde programma's aan (Idool, kookprogramma's, dans en zangprogramma's...) allemaal nog meer van hetzelfde. Documentaire zenders zouden ook meer dan welkom zijn ( Planète, Nat.Geo Wild, Ushuaia,...)maar die zijn weeral te duur zoals Master Magic al zei. dat ze die dan in aparte boeketten stoppen. hollanders had ik tot juni op sat maar verhuisd en geen sat meer. hopelijk komt er nog iets bij maar in gazet stond dat er niets meer bij komt. op belgacomtv kan je vele van je doco zenders wel bestellen RE: Zenderaanbod - Dimira - 29-06-2013 @Dreekes het komt waarschijnlijk omdat ik nog niet lang genoeg klant ben bij telenet denk ik.En toen was deze zender skynews er niet meer dus kon ik het niet weten dat hij er ooit heeft geweest.Wat die zenders betreft we zijn nu net over de helft van het jaar en ik vind dat je bij deze operator helemaal niet mag klagen wat zender aanpassing betreft.Ik hoop dat er dit jaar nog bij komen,maar master heeft ook gezegd dat die duitse zenders veel geld kosten.Dus daarom zullen ze die wel verwijderd hebben denk ik.Om goedkopere te kunnen plaatsen. (29-06-2013, 15:06)Dreekes schreef: Die Hollandse zenders kunnen we op onzen buik schrijven natte, die zullen niet in op de kabel komen wegens die verdomde auteursrechten. Tenzij er ooit eens een uitlevering komt, Vtm en co in Holland en RTL en co bij ons. Dat zou mooi zijn al hoewel het toch bijna om dezelfde programma's gaat en we eigenlijk niet veel missen. Het zijn bijna allemaal RTLlekes.Kijk maar naar het buitenland, Frankrijk, Spanje, Italie, jazelfs Marokkaanse zenders, die commercieelen bieden veel dezelfde programma's aan (Idool, kookprogramma's, dans en zangprogramma's...) allemaal nog meer van hetzelfde. Documentaire zenders zouden ook meer dan welkom zijn ( Planète, Nat.Geo Wild, Ushuaia,...)maar die zijn weeral te duur zoals Master Magic al zei. Maar je zei daar zo al iets zoals nat.geo.wild./Ushuaia/epeche dacht ik en er zijn er nog.Zo duur kunnen die niet zijn want ze zitten bij belgacom,en je weet belgacom is gekent om niet veel geld uit te geven en toch veel te krijgen.Denk maar aan het verhaal met de duitse zenders.Dus die zenders moeten voor telenet gemakkelijk te krijgen zijn.En ze zijn ook niet exclusief want daar heeft belgacom het geld niet voor. |