Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41) +---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349) |
RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Kris - 17-09-2013 (17-09-2013, 15:07)asips77 schreef: Link: http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/rex-rio-een-nieuwe-manier-van-tv-kijken?gclid=CK6NvdG_0rkCFY_KtAod-FwAuQ En waar is Eurosport HD naartoe ? Rex, dat zijn films en series op aanvraag, volledig volgens jouw goesting Populaire Vlaamse films Films en series voor kinderen Ultieme filmklassiekers Documentaires Vergeten pareltjes Met Rex krijg je ook toegang tot 20 themazenders Animal Planet Baby TV Boomerang Investigation Discovery Science Discovery Discovery World Disney Junior Disney XD E! Entertainement History Channel Lacht Lite TV Mezzo MTV Rocks Fashion One Nick Hits Out TV Travel Channel NickToons VI+1 + Music Choice (muziekkanalen) ****************************************************** Rio is er voor de echte film- en seriefanaat, op aanvraag staan er 2.000 films en 2.000 afleveringen van series voor je klaar: Internationale series, een week na de Amerikaanse première & een selectie Vlaamse series Niet te missen films, een 1 jaar voor ze elders op tv te zien zijn De betere internationale festivalfilm Vlaamse films Animatiefilms Films en series van themazenders zoals FoxLife, TCM, MGM, ... Inclusief het PRIME-aanbod dat je misschien al kende Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders. Animal Planet Baby TV Boomerang Investigation Discovery Science Discovery Discovery World Disney Junior Disney XD E! Entertainement History Channel Lacht Lite TV Mezzo MTV Rocks Fashion One Nick Hits Out TV Travel Channel NickToons VI+1 13 th Street Universal Blue Hustler Discovery HD FoxLife HD MGM Motors TV MTV Live HD Playboy TV Penthouse HD TCM PRIME Star HD PRIME Action PRIME Fezztival PRIME Family PRIME Star +1 PRIME Series Syfy TNT HD Shorts TV Trace Sports HD + Music Choice (muziekkanalen) RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - natte - 17-09-2013 vele zenders weg duitsers, hollanders noem maar op RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 17-09-2013 Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet. RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Kris - 17-09-2013 (17-09-2013, 18:31)Dimira schreef: Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet. Nee, Dimira. Wil je alle zenders dan moet je je abonneren op Rio, wil je minder zenders , dan moet je Rex nemen. Wat ik me afvraag waar BBC3, BBC4 en Eurosport HD gebleven zijn? RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - natte - 17-09-2013 (17-09-2013, 18:31)Dimira schreef: Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet. op klantenservice staat 23 september en op snap ook. vele zenders weg (17-09-2013, 19:08)Kris schreef:(17-09-2013, 18:31)Dimira schreef: Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet. kris deze zijn misschien naar basis? zijn er nog andere weg kris?life zit nu ook in pakketr was vroeger basis vele kinderzenders ook weg canalj pebblestv er zijn er dus veel meer weg dan bij RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Kris - 17-09-2013 Kan er iemand een lijstje maken welke zenders er allemaal weg zijn ? RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - natte - 17-09-2013 (17-09-2013, 19:15)Kris schreef: Kan er iemand een lijstje maken welke zenders er allemaal weg zijn ? euro2, eurohd, sportkanalen,vele kindkanalen,zal er nog wel vinden nickjr vtmkazoom+ zie ik al foodchannel ga nog zoeken RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 17-09-2013 Zeg kris je weet toch dat het voetbal is straks?Weet iemand hoe je dit desnoods moet bestellen?Ook weer bellen of kan dit online want daarstraks was er nog niets te zien. RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - natte - 17-09-2013 tvbreitz lci nickjr cn cbeebies cbbc vtkzoom= jimjam pebbletv sundancenl xite bbc3 bbc4 france o artehd tvbreiz lci sundance fr mtvlivehd bbc entertaintment sporting kanalen eurosport hd eurosport2 motortv extreme tracesporthd 3hdtv onzetv disco sience history outtv foodnetwork canalj mezzo bezenders voozenders animalhd bbchd Dus we spreken hier toch al over direct een 35 zenders minder dan voorheen ok het is goedkoper maar voor de helft van de zenders goe bezig telenet ge kunt aan uwe rio gaan rexen (17-09-2013, 19:33)Dimira schreef: Zeg kris je weet toch dat het voetbal is straks?Weet iemand hoe je dit desnoods moet bestellen?Ook weer bellen of kan dit online want daarstraks was er nog niets te zien. via mijn telenet RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 17-09-2013 Ja ik kan dat nu zo niet nazien want mijn zenders staan niet origineel en heb ook niet meer alle pakketen.Maar natte ben je zeker dat je wel geen zenders vergeten bent?Want volgens mij moet je die andere zenders van dat ander pakket er ook bij tellen of zie ik dat verkeerd? |