Tv-Digitaal.info
Belgacom 11+ - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Proximus (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=22)
+---- Topic: Belgacom 11+ (/showthread.php?tid=739)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

RE: Belgacom 11+ - Dimira - 18-06-2014

(17-06-2014, 20:46)natte schreef:
(17-06-2014, 00:24)master-magic schreef: denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,
ze zouden zot zijn als ze alles voor zo weinig geld blijven geven.

vergeet niet master belgacom ook in brussel en wallonie kunnen zo een pak klanten afsnoepen van telent en voo

Denk dat ze dat ook in hun achterhoofd houden.Al vragen ze nog 14 of 15 kan je zeggen dat je minder competities van landen hebt en dat is ook waar,maar nu zou ik eens willen zien wie er al die competities volgt dit is niet mogelijk ik denk zelfs nog niet als je alles opneemt.dus ik denk dat men vlugger geneigd is goedkope boeketten te nemen met spaans en italiaans voetbal+belgisch 2de klasse gratis.En het is daar dat belgacom nu zijn zinnen tracht op te zetten,zij weten nu toch dat een abonnement bij telenet veel duurder is en nu hebben ze de kans om vooral liefhebbers van belgisch voetbal naar belgacom te trekken.althans dit is toch mijn mening.

RE: Belgacom 11+ - natte - 18-06-2014

(18-06-2014, 08:07)Dimira schreef:
(17-06-2014, 20:46)natte schreef:
(17-06-2014, 00:24)master-magic schreef: denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,

vergeet niet master belgacom ook in brussel en wallonie kunnen zo een pak klanten afsnoepen van telent en voo

Denk dat ze dat ook in hun achterhoofd houden.Al vragen ze nog 14 of 15 kan je zeggen dat je minder competities van landen hebt en dat is ook waar,maar nu zou ik eens willen zien wie er al die competities volgt dit is niet mogelijk ik denk zelfs nog niet als je alles opneemt.dus ik denk dat men vlugger geneigd is goedkope boeketten te nemen met spaans en italiaans voetbal+belgisch 2de klasse gratis.En het is daar dat belgacom nu zijn zinnen tracht op te zetten,zij weten nu toch dat een abonnement bij telenet veel duurder is en nu hebben ze de kans om vooral liefhebbers van belgisch voetbal naar belgacom te trekken.althans dit is toch mijn mening.
ik deel die mening. voetbal op telenet is veel te duur. ik betaal graag maar 27 euro is er over

RE: Belgacom 11+ - Dimira - 26-06-2014

Het is ook moeilijk voor een tread starter om te weten waar hij een bericht moet plaatsen,het zelfde waar ik nu dit bericht moet plaatsen.Voor die personen die na Gyke hebben geantwoord was het misschien duidelijker maar dan stond het bericht ook op twee afzonderlijke plaatsen.Even ter verduidelijking dit gaat over de tread van het voetbalcontract dat afgesloten is.

RE: Belgacom 11+ - zorro123 - 03-07-2014

Belgacom maakt voetbalabonnement duurder

nu belgacom - net als telenet en voo : ook de belgische topwedstrijden mag tonen, betalen klanten :
voortaan 9,95 euro per maand voor de jupiler league, wie daarbovenop ook van het internationale aanbod bovenop wil blijven genieten,
betaalt 14,95 euro per maand,
enkel de internationale competities kosten 9,95 euro

gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse)

RE: Belgacom 11+ - natte - 03-07-2014

is toch goedkoper voor me belgacom dan telenet.daar moet ik verplicht 27 euro betalen en hier maar negen euro als dat van zorro klopt. zelfs straffer bij telenet halen ze zo 137€ van je rekening zonder dat je sporting hebt en zelfs nog straffer. als je betv sport neemt heb je voo en betaal je 7€ minder dan sporting telenet.
vrees dat telenet ook zal moeten opsplitsen.

RE: Belgacom 11+ - zorro123 - 03-07-2014

het voetbalaanbod

RE: Belgacom 11+ - master-magic - 03-07-2014

(03-07-2014, 15:30)zorro123 schreef:

Belgacom maakt voetbalabonnement duurder

nu belgacom - net als telenet en voo : ook de belgische topwedstrijden mag tonen, betalen klanten :
voortaan 9,95 euro per maand voor de jupiler league, wie daarbovenop ook van het internationale aanbod bovenop wil blijven genieten,
betaalt 14,95 euro per maand,
enkel de internationale competities kosten 9,95 euro

gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse)

zoals ik dus zei, duurder worden, waar zit dimira nu met zijn belgacom bron die zei dat niet duurder ging worden Wink
zitten er daar ook die niet op de hoogte zijn dus....

ga deze info toch even aanvullen hoor:

03/06/14: De volledige Jupiler Pro League op Belgacom 11 voor € 9,95 per maand.
Belgacom breidt haar voetbalaanbod uit met de volledige Jupiler Pro League. De zenders Belgacom 11 en 11+ tonen het Belgische en internationale topvoetbal op tv, computer, smartphone en tablet.
Het voetbalaanbod van Belgacom wordt uitgebreid na het verwerven van de niet-exclusieve uitzendrechten van alle wedstrijden van de Jupiler Pro League voor de drie komende seizoenen. Voetbalfans zullen nu op de beide zenders, Belgacom 11 et 11+, meer dan 700 wedstrijden kunnen bekijken: het beste van het lokale en internationale voetbal en ook de volledige Jupiler Pro League.

Het Belgische voetbal is te volgen op Belgacom 11, met voor alle Belgacom TV-klanten gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse), plus exclusieve zenders van Belgische clubs (RSCA TV, Club TV, Charleroi TV, ...). Voor 9,95 euro per maand extra zie je alle wedstrijden van de Jupiler Pro League.

Het internationale voetbal is te bekijken op Belgacom 11+, dat voor 9,95 euro per maand alle wedstrijden en de Multi Live van de UEFA Champions League uitzendt, alsook de topwedstrijden uit de Spaanse en Portugese eerste klasse, de Engelse League Cup en de Spaanse beker, aangevuld met exclusieve reportages en zenders van internationale clubs (Barça TV, Real TV, MUTV, City TV, Portugol, Liga World, ...).

Voor de voetballiefhebbers die niets willen missen, is er het 'All Foot'-aanbod, dat alle uitzendingen van 11 et 11+ omvat, tegen de voordeelprijs van 14,95 euro per maand.

Alle wedstrijden zijn niet alleen thuis op het tv-scherm te volgen, maar dankzij TV Overal ook op computer, smartphone en tablet. Abonnees van 11 et 11+ zullen via de mobiele applicatie 'Belgacom 11' en de site 'Belgacom11.be' ook de doelpunten, hoogtepunten en samenvattingen van elke wedstrijd van de Jupiler Pro League kunnen bekijken. Deze nieuwigheid komt bovenop de bestaande functies zoals het realtime volgen van de scores, resultaten en rangschikkingen, instantmeldingen van doelpunten via 'Goal Alert', en raadpleging van het programma van de wedstrijden die op Belgacom 11 en 11+ worden uitgezonden.

De aftrap van de Jupiler Pro League wordt op 25 juli gegeven met Standard-Charleroi. Andere topwedstrijden zoals Anderlecht-Charleroi, Standard-AA Gent en Zulte Waregem-Club Brugge volgen vanaf 10 augustus. De eerste wedstrijd van de Proximus League die wordt uitgezonden op Belgacom 11 is Eupen-Bergen, in het weekend van 2 augustus.

Het internationale seizoen start op 25 juli met het prestigieuze ICC-toernooi. Tot 5 augustus strijden AC Milan, Manchester United, Inter Milaan, Real Madrid, Liverpool, AS Rome, Olympiakos en Manchester City voor een plaats in de finale. Daarna start de UEFA Champions League met op 12 augustus de UEFA Super Cup en de wedstrijden van de Play-offs op 19 en 20 augustus. De Spaanse competitie start in het weekend van 23 augustus
drie varianten:
All Sports: 14,95€/maand voor Boeket "Europees voetbal (Belgacom 11+)" plus enkele extra sportzenders en volwassenen zender.
Belgacom All foot: 14,95 €/maand: omvat "Belgacom 11 (volledige Jupiler Pro League)" plus "Belgacom 11+ (Europees voetbal)"
Belgacom 11: 9,95€/maand: Volledige Jupiler Pro League met inbegrip van tweede klasse.

RE: Belgacom 11+ - Dimira - 03-07-2014

Hier zit ik wie zegt dat belgacom het voetbal duurder maakt.Daarvoor moet je zeker niet bij telenet zitten anders zie je maar eens eerst goed naar de prijzen.En een voordeel is ook bij belgacom zijn er tenminste slimme mensen,waarschijnlijk door mij.Telenetters mogen gerust overlopen.

ik kan niet overlopen heb beiden maar bij telenet moet ik 27 euro betalen wegens geen internet en bij belgacom moet ik 10 euro betalen voor sd zenders; wordt dus door beiden gekloot.