Tv-Digitaal.info
Nieuwe yelo op de digicorders. - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Digibox/Corders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Topic: Nieuwe yelo op de digicorders. (/showthread.php?tid=244)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - natte - 25-04-2013

(20-04-2013, 23:26)Deejay schreef:
(20-04-2013, 23:01)natte schreef: heb juist test en dan upgrade gehad maar yelo gaat niet iemand hier al op digirecorder?

Al van 3 april, maar behoor tot de testgroep.Angel
Zal als ik men fototoestel vind (onlangs verhuisd) wat screenshots pakken

dank deejay

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - apotheosis - 26-04-2013

Hier nog steeds niks: en laat je trouwe klanten die er als een vd eerste bijwaren alweer maar in de steek.
Kunnen nog veel leren van Apple: een update; meteen voor iedereen in heel belgie.
Telenet zijn amateurs.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - Dimira - 26-04-2013

Ik ook nog niet apo.We tellen af.Mei is in zicht,en dan zullen we stilaan ook wel in aanmerking komen.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - murdock - 30-04-2013

(26-04-2013, 11:05)apotheosis schreef: Hier nog steeds niks: en laat je trouwe klanten die er als een vd eerste bijwaren alweer maar in de steek.
Kunnen nog veel leren van Apple: een update; meteen voor iedereen in heel belgie.
Telenet zijn amateurs.

zal te zwaar zijn zeker voor het systeem om iedereen te laten updaten?
ik heb dat ook bij apple voor gehad ik moest wachten door de drukte omdat hun servers overbelast waren.
7 mei zou het voor Zottegem zijn heeft men mij gezegd.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - Deejay - 30-04-2013

De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - murdock - 30-04-2013

(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

dan zou deze persoon van het swat team gelogen hebben tegen ons? of de data zou veranderd zijn?
ik hoop het snel komt want ik zit tot de update zonder interactiviteit op beide digicorders.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - Dimira - 01-05-2013

(30-04-2013, 23:10)murdock schreef:
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.

dan zou deze persoon van het swat team gelogen hebben tegen ons? of de data zou veranderd zijn?
ik hoop het snel komt want ik zit tot de update zonder interactiviteit op beide digicorders.

Ik had toch een mail terug gestuurd,mar ja als ze het verwijderen kan je het ook niet lezen.

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - Hans - 01-05-2013

hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - murdock - 01-05-2013

(01-05-2013, 09:08)Dimira schreef:
(30-04-2013, 23:10)murdock schreef:

Ik had toch een mail terug gestuurd,mar ja als ze het verwijderen kan je het ook niet lezen.

Idd klopt en heb dat ook gelezen maar ik zal dat vergeten zijn,neem me het niet kwalijk dat komt door de medicatie mijn geheugen me soms in de steek laat

RE: Nieuwe yelo op de digicorders. - Dimira - 01-05-2013

(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

Is die zapbalk dan nog slechter geworden dan vroeger?Anders heeft het niet veel zin dat ik dat menu er op zet.