Tv-Digitaal.info
geen apple tv kanaal - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: geen apple tv kanaal (/showthread.php?tid=1131)

geen apple tv kanaal - natte - 20-05-2015

Apple komt voorlopig niet met een eigen televisietoestel op de markt. Het Amerikaanse bedrijf zou vorig jaar al met de ontwikkeling gestopt zijn. Dat meldt The Wall Street Journal.

De uiteindelijke conclusie is dat er te weinig overtuigende functies zijn om tot fabricage van een eigen televisietoestel over te gaan. In de afgelopen jaren gonsde het van geruchten dat Apple een eigen televisielijn ging uitbrengen. Het bedrijf heeft er volgens de Amerikaanse zakenkrant vele jaren aan gewerkt, maar heeft het project voorlopig in de ijskast gezet. Apple gaat zich voor de tv-markt nu volledig op de settopbox/mediaspeler Apple TV richten. Hier wil Apple in Amerika via OTT een streamingdienst voor het bekijken van live tv-kanalen op beschikbaar maken.

RE: geen apple tv kanaal - master-magic - 20-05-2015

is niet erg,hun ontvanger die komt ook niet echt van de grond,
er is geen echt goed aanbod op die apple tv ontvanger,
er zijn betere aanbiedingen voor aan je tv te hangen die even goedkoop zijn.

RE: geen apple tv kanaal - natte - 20-05-2015

das waar maar hun beeld van streaming is gewoon subliem. maar zijn inderdaad andere concurrentie.
rocku4 zou ik graag willen hebben

(20-05-2015, 16:32)natte schreef: das waar maar hun beeld van streaming is gewoon subliem. maar zijn inderdaad andere concurrentie.

ik heb de minix5 Mini en ben er heel tevreden van,met mijn nas al zo veel mooie dingen in HD kunnen bekijken op m'n tv.

(20-05-2015, 16:52)master-magic schreef:
(20-05-2015, 16:32)natte schreef: das waar maar hun beeld van streaming is gewoon subliem. maar zijn inderdaad andere concurrentie.

ik heb de minix5 Mini en ben er heel tevreden van,met mijn nas al zo veel mooie dingen in HD kunnen bekijken op m'n tv.

die minix5 heb ik ook maar ligt ergens en weet niet waar is met android hee

(20-05-2015, 16:59)natte schreef:

jep,maar kan bijna alles afspelen,behalve 4K (nieuwste model kan dit wel,ook duurste.)

(20-05-2015, 17:06)master-magic schreef:
(20-05-2015, 16:59)natte schreef:

jep,maar kan bijna alles afspelen,behalve 4K (nieuwste model kan dit wel,ook duurste.)

inderdaad en wifi