Tv-Digitaal.info
play sport ipv sporting telenet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: play sport ipv sporting telenet (/showthread.php?tid=1157)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8


RE: play sport ipv sporting telenet - zorro123 - 21-07-2016

Play Sports warmt op voor het nieuwe voetbalseizoen

Koning voetbal maakt stilletjes aan terug zijn intrede: de vriendschappelijke International Champions Cup brengt enkele van de grootste ploegen ter wereld bijeen en zorgen ervoor dat de voetballiefhebber zich optimaal kan voorbereiden op het echte werk.

vanaf 22/7 met Manchester United- Borussia Dortmund 
laatste wedstrijd is op 13/8,
start trouwens van de Premier League


RE: play sport ipv sporting telenet - zorro123 - 22-07-2016

Dit staat in het nieuwsblad van 22/7/2016

Opmerkelijke carrièrewending voor Karl Vannieuwkerke en Gilles De Coster

VRT-sportjournalist Karl Vannieuwkerke (45) en De Mol-presentator Gilles De Coster (35) gaan aan de slag bij Play Sports, de sportzender van Telenet. Karl omkadert elke week een topmatch in het voetbal of een andere sport, Gilles blikt elke vrijdag vooruit op het sportweekend. Vannieuwkerke en De Coster combineren die nieuwe baan met hun werk bij VRT en Vier.
Ze geven het allebei grif toe: het aanbod van Telenet was te mooi om waar te zijn. Vannieuwkerke: “Elke week de mooiste wedstrijd uit het voetbal omkaderen, wie wil dat nu niet?” Ook Gilles De Coster kan zijn geluk niet op. “Ik ben een groot voetballiefhebber, altijd al geweest. En ik ben een vaste kijker van Play Sports, vraag maar aan mijn lief.” (Linde Merckpoel van Studio Brussel, nvdr.) Karl knikt: “Play Sports staat ook bij mij thuis vaak op, ­zeker met twee kinderen die zo veel aan sport doen. We moeten uitkijken dat we mijn vrouw Ellen af en toe ook iets gunnen.”

Talkshow
Vanaf half september gaat Vannieuw­kerke wekelijks, meestal in het weekend, gastheer worden van een programma waarin hij een grote binnen- of buitenlandse wedstrijd omkadert. Voetbal, wielrennen, een NBA-basketbalwedstrijd: ­alles kan. Met analisten, publiek en voor- en nabeschouwing zoals we dat van hem gewend zijn in programma’s als Panenka! “Fantastisch gewoon”, zegt Vannieuwkerke. “Het is een voorrecht de mooiste wedstrijden te mogen omkaderen.”

De Coster gaat elke vrijdagavondKick Off presenteren, waarin hij de aftrap geeft voor het weekend en vooruitblikt op “alles wat lekker is” op sportief vlak. “Je mag het een talkshow noemen, het gaat veel breder dan voetbal.”

Prijs opdrijven
De nieuwe gezichten van Play Sports blijven hun werk combineren met dat voor VRT en Vier. Gilles De Coster zal het nieuwe seizoen van De Mol presenteren, Karl bijt zich in september vast in het WK wielrennen en de uitwedstrijden van de Rode Duivels voor het WK voetbal in 2018. De VRT werkt sowieso al samen met Telenet, dus kan dit er nog wel bij. “Het sportaanbod wordt steeds groter”, zegt Vannieuwkerke. “Er is een mooie samenwerking tussen wat openbaar is en wat achter de betaalmuur zit. In vergelijking met het buitenland is hier nog veel sport beschikbaar voor iedereen: de Ronde van Frankrijk zit nog tot 2019 bij de VRT, net als het WK wielrennen en het WK voetbal van 2018 én 2022. De biedingen op het EK voetbal in 2020 moeten nog beginnen; ik denk dat ze ­wilden wachten tot de Rode Duivels Europees kampioen waren om de prijs op te drijven.”


RE: play sport ipv sporting telenet - zorro123 - 22-07-2016

en ja hoor voor die 2 wordt het 2 euro duurder play sports voor betaande klanten vanaf 1/11 : vanaf deze zomer via 8 HD-kanalen, 
en wat er nog exclusief is


RE: play sport ipv sporting telenet - master-magic - 22-07-2016

Telenet voert een prijsverhoging door voor zijn optioneel sportpakket Play Sports. Er komt 1,95 euro per maand bij de prijs, die varieert volgens het aantal Telenet-producten dat de klant al afneemt. Voor wie bij Telenet digitale tv, internet en vaste telefonie heeft, gaat het om een verhoging met 11,9 procent tot 18,40 euro.

Telenet heeft zijn sportaanbod een jaar geleden in een nieuw kleedje gestoken. Er werd volop ingezet op "verbreding", met meer verschillende sporten en een ruimere omkadering met een rits bekende analisten. Het vernieuwde aanbod viel in de smaak: op 31 maart hadden 226.900 Telenet-klanten een abonnement op Play Sports, 9 procent meer dan een jaar eerder.

Maar nu volgt dus een fikse prijsverhoging. "Dat is nooit leuk, maar we hebben het pakket erg uitgebreid en de sportrechten worden ook steeds duurder", zegt Telenet-woordvoerster Isabelle Geeraerts. De nieuwe prijzen gelden vanaf zondag voor nieuwe klanten en vanaf november voor bestaande klanten. Wie enkel digitale tv afneemt, zal 29,40 euro (+7,1 pct) per maand betalen. Wie digitale tv plus internet of vaste telefonie afneemt, betaalt 23,90 euro (+8,9 pct) en wie de drie producten heeft, betaalt 18,40 euro (+11,9 pct).

Wie de prijsverhoging slikt, kan wel uitkijken naar een nog ruimer aanbod komend sportseizoen. Zo brengt Telenet acht nieuwe afleveringen van de bejubelde docureeks "Belga Sport" op het scherm. VRT-gezicht Karl Vannieuwkerke wordt dan weer gastheer bij belangrijke wedstrijden en De Mol-presentator Gilles De Coster zal op vrijdagavond het programma "Kick Off" presenteren.


RE: play sport ipv sporting telenet - zorro123 - 22-07-2016

(22-07-2016, 13:17)natte schreef: Nog een randopmerking. Deze artikels bewijzen dat telenet nauwer met vrt werkt en vtm met proximus. Word vervolgd

wat op neer komt dat de vrt de beste sportrechten heeft tegenover vtm, en wat telenet met de vrt nu overeen gekomen is, 
gaan ze niet aan de grote klok hangen hoor


RE: play sport ipv sporting telenet - zorro123 - 22-07-2016

(22-07-2016, 12:21)master-magic schreef: Telenet voert een prijsverhoging door voor zijn optioneel sportpakket Play Sports. Er komt 1,95 euro per maand bij de prijs, die varieert volgens het aantal Telenet-producten dat de klant al afneemt. Voor wie bij Telenet digitale tv, internet en vaste telefonie heeft, gaat het om een verhoging met 11,9 procent tot 18,40 euro.

Telenet heeft zijn sportaanbod een jaar geleden in een nieuw kleedje gestoken. Er werd volop ingezet op "verbreding", met meer verschillende sporten en een ruimere omkadering met een rits bekende analisten. Het vernieuwde aanbod viel in de smaak: op 31 maart hadden 226.900 Telenet-klanten een abonnement op Play Sports, 9 procent meer dan een jaar eerder.

Maar nu volgt dus een fikse prijsverhoging. "Dat is nooit leuk, maar we hebben het pakket erg uitgebreid en de sportrechten worden ook steeds duurder", zegt Telenet-woordvoerster Isabelle Geeraerts. De nieuwe prijzen gelden vanaf zondag voor nieuwe klanten en vanaf november voor bestaande klanten. Wie enkel digitale tv afneemt, zal 29,40 euro (+7,1 pct) per maand betalen. Wie digitale tv plus internet of vaste telefonie afneemt, betaalt 23,90 euro (+8,9 pct) en wie de drie producten heeft, betaalt 18,40 euro (+11,9 pct).

Wie de prijsverhoging slikt, kan wel uitkijken naar een nog ruimer aanbod komend sportseizoen. Zo brengt Telenet acht nieuwe afleveringen van de bejubelde docureeks "Belga Sport" op het scherm. VRT-gezicht Karl Vannieuwkerke wordt dan weer gastheer bij belangrijke wedstrijden en De Mol-presentator Gilles De Coster zal op vrijdagavond het programma "Kick Off" presenteren.
  • Ook de tarieven van de oude zenderpakketten in combinatie met Play Sports (bv. Plus-pakket of PRIME) verhogen met € 1,95.

  • Heb je Wigo, Whoppa, Whop of Fluo in combinatie met Play More & Play Sports? Dan bedraagt de nieuwe prijs voor Play More & Play Sports € 36,95 i.p.v. € 35.

  • De prijs van een Play Sports-dagpas blijft € 9,95.
  • Vanaf augustus beginnen ze met 8 HD-kanalen



RE: play sport ipv sporting telenet - HaveHave2222 - 23-07-2016

De 8 HD kanalen zijn er al.

Voor de rest veel poeha en weinig nieuws.


RE: play sport ipv sporting telenet - guyke - 23-07-2016

(23-07-2016, 10:12)HaveHave2222 schreef: De 8 HD kanalen zijn er al.

Voor de rest veel poeha en weinig nieuws.

Net even gecheckt en het is HD onwaardig. Ik denk dat "Telenet" weer aan het proppen is waardoor de beeldkwaliteit er op achteruit gaat in plaats van voorruit . Veel te veel korrelig beeld de laatste dagen weer. Undecided


RE: play sport ipv sporting telenet - Dreekes - 23-07-2016

Nu nog Golfkanaal in HD en ARD en ZDF in HD en Travel Channel in HD en we beginnen er stilaan te komen.
Ze kunnen op kanaal 41 (JUST kanaal) dat pencarte weghalen en er is weer wat ruimte. Ik denk dat ze dat vergeten zijn. Op kanaal 216, 563 en 564 is dit inmiddels verdwenen.
Ik vraag me af waarom ze Fashion tv (kanaal 550)niet gewoon open zetten. Die zender zit nog in de lijst en is haast door niemand meer te bekijken, wegens oud Pluspakket.
Aangezien die toch nog op de kabel zit, zouden ze die gewoon mogen doorsturen. Er zijn al tientallen zenders gestopt of van de kabel gezwierd.
We betalen steeds méér en hebben minder om minder.


RE: play sport ipv sporting telenet - master-magic - 23-07-2016

(23-07-2016, 16:31)Dreekes schreef: Nu nog Golfkanaal in HD en ARD en ZDF in HD en Travel Channel in HD en we beginnen er stilaan te komen.
Ze kunnen op kanaal 41 (JUST kanaal) dat pencarte weghalen en er is weer wat ruimte. Ik denk dat ze dat vergeten zijn. Op kanaal 216, 563 en 564 is dit inmiddels verdwenen.
Ik vraag me af waarom ze Fashion tv (kanaal 550)niet gewoon open zetten. Die zender zit nog in de lijst en is haast door niemand meer te bekijken, wegens oud Pluspakket.
Aangezien die toch nog op de kabel zit, zouden ze die gewoon mogen doorsturen. Er zijn al tientallen zenders gestopt of van de kabel gezwierd.
We betalen steeds méér en hebben minder om minder.

play sport4 hd staat er zelf 2 keer op nu,zal foutje zijn zeker en de sd versies staan er ook nog op.
fashion zal nog een overeenkomst hebben met dat ze in een pluspakket zitten en die overeenkomst nog loopt.
die zal ook wel verdwijnen want wie kijkt dat nu