Tv-Digitaal.info
HD kanalen op Prime aub? - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Play More Film & Sport (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Topic: HD kanalen op Prime aub? (/showthread.php?tid=129)

Pagina's: 1 2 3


HD kanalen op Prime aub? - sportgraag - 17-11-2012

Ik heb nog eens gezien, in de tvgids van Telenet, dat er bij Betv de ciné en series in HD worden uitgezonden.
Sat is er handig om alle films en series in HD te zien.

Wel is het zo dat er één Besport 1 en VOO kanaal worden uitgezonden voor allerlei sport.

Wanneer gaan ze eens bij Telenet dat doen om alles op Prime & Sporting in HD uit te zenden.
Zo moeilijk is dat toch niet??!


RE: HD kanalen op Prime aub? - Dimira - 17-11-2012

Ze kunnen toch niet al die zaterdag wedstrijden op één kanaal uitzenden?Die prime zenders vind ik ook beter dat zij in HD zouden komen,maar denk er aan meer HD is minder bandbreede.


RE: HD kanalen op Prime aub? - master-magic - 17-11-2012

vraag is ook of ze voor de rest van de kanalen HD apparatuur hebben,
die aanpassingen kosten ook veel geld en het geluid is soms ook nog niet op en top van Prime Star HD.


RE: HD kanalen op Prime aub? - boulder - 18-11-2012

In elk geval hebben ze er toch al aan gedacht.
Een aantal maanden geleden deden ze een enquête bij een steekproef van Prime gebruikers, en toen stelden ze een vraag of het een verschil zou merken of je Prime zou behouden, mochten ze bijna alle kanalen in HD uitzenden.
Ik weet natuurlijk niet wat de uitslag van die enquête was, maar in elk geval leeft het idee bij Telenet zelf ook.
En ja, HD zenders kosten extra bandbreedte, maar Prime is wel een betaalpakket, dus het is logischer dat Telenet die abonnees in de watten legt.
In verhouding tot de Sporting abonnees is het Prime gedeelte wat achter, met slechts één HD zender (Prime Star HD).
Sommige films worden maar één of 2 keer uitgezonden op Prime Star HD, daarna zitten ze op Prime Fezztival, Prime Action of Prime Family.
Wie die 2 keer gemist heeft kan ze dan niet meer in HD zien.
Voor de series is het nog erger, want Prime Series heeft geen HD variant, terwijl toch bijna alle nieuwe series in HD uitgezonden worden.
Neem nu Quiz me Quick, dat was eerst op Prime Series te zien, maar dan wel in SD, terwijl het nu op één, en dus ook één HD uitgezonden worden.
Als ze dus slechts één kanaal extra in HD zuoden brengen, dan zou ik aanraden om Prime Series HD te nemen, maar beter zou zijn om ze allemaal in HD te bieden, desnoods verhogen ze dan het abonnementsgeld een beetje.


RE: HD kanalen op Prime aub? - sportgraag - 18-11-2012

Als we nu eens een petitie zouden opstarten om Prime series in HD te willen of anders zeggen we Prime op.
Ze hebben toch geld genoeg, want ze hebben meer winst gemaakt het afgelopen kwartaal.

Bij één wordt toch ook alles in HD uitgezonden (naast SD) en waarom kan dat niet bij Prime?

Het lijkt er wel op dat ze zoveel mogelijk willen verdienen en weinig willen uitgeven!


RE: HD kanalen op Prime aub? - guyke - 18-11-2012

(18-11-2012, 12:55)sportgraag schreef: Als we nu eens een petitie zouden opstarten om Prime series in HD te willen of anders zeggen we Prime op.
Ze hebben toch geld genoeg, want ze hebben meer winst gemaakt het afgelopen kwartaal.

Bij één wordt toch ook alles in HD uitgezonden (naast SD) en waarom kan dat niet bij Prime?

Het lijkt er wel op dat ze zoveel mogelijk willen verdienen en weinig willen uitgeven!


Dat er bij 'één' alles in HD wordt uitgezonden is niet waar zenne.


RE: HD kanalen op Prime aub? - sportgraag - 18-11-2012

(18-11-2012, 13:26)guyke schreef:
(18-11-2012, 12:55)sportgraag schreef: Als we nu eens een petitie zouden opstarten om Prime series in HD te willen of anders zeggen we Prime op.
Ze hebben toch geld genoeg, want ze hebben meer winst gemaakt het afgelopen kwartaal.

Bij één wordt toch ook alles in HD uitgezonden (naast SD) en waarom kan dat niet bij Prime?

Het lijkt er wel op dat ze zoveel mogelijk willen verdienen en weinig willen uitgeven!


Dat er bij 'één' alles in HD wordt uitgezonden is niet waar zenne.
Waarom niet? Explain...


RE: HD kanalen op Prime aub? - guyke - 18-11-2012

(18-11-2012, 13:37)sportgraag schreef:
(18-11-2012, 13:26)guyke schreef:
(18-11-2012, 12:55)sportgraag schreef: Als we nu eens een petitie zouden opstarten om Prime series in HD te willen of anders zeggen we Prime op.
Ze hebben toch geld genoeg, want ze hebben meer winst gemaakt het afgelopen kwartaal.

Bij één wordt toch ook alles in HD uitgezonden (naast SD) en waarom kan dat niet bij Prime?

Het lijkt er wel op dat ze zoveel mogelijk willen verdienen en weinig willen uitgeven!


Dat er bij 'één' alles in HD wordt uitgezonden is niet waar zenne.
Waarom niet? Explain...
Dat moet je aan hen vragen hé.Confused


RE: HD kanalen op Prime aub? - Dimira - 18-11-2012

(18-11-2012, 12:23)boulder schreef: In elk geval hebben ze er toch al aan gedacht.
Een aantal maanden geleden deden ze een enquête bij een steekproef van Prime gebruikers, en toen stelden ze een vraag of het een verschil zou merken of je Prime zou behouden, mochten ze bijna alle kanalen in HD uitzenden.
Ik weet natuurlijk niet wat de uitslag van die enquête was, maar in elk geval leeft het idee bij Telenet zelf ook.
En ja, HD zenders kosten extra bandbreedte, maar Prime is wel een betaalpakket, dus het is logischer dat Telenet die abonnees in de watten legt.
In verhouding tot de Sporting abonnees is het Prime gedeelte wat achter, met slechts één HD zender (Prime Star HD).
Sommige films worden maar één of 2 keer uitgezonden op Prime Star HD, daarna zitten ze op Prime Fezztival, Prime Action of Prime Family.
Wie die 2 keer gemist heeft kan ze dan niet meer in HD zien.
Voor de series is het nog erger, want Prime Series heeft geen HD variant, terwijl toch bijna alle nieuwe series in HD uitgezonden worden.
Neem nu Quiz me Quick, dat was eerst op Prime Series te zien, maar dan wel in SD, terwijl het nu op één, en dus ook één HD uitgezonden worden.
Als ze dus slechts één kanaal extra in HD zuoden brengen, dan zou ik aanraden om Prime Series HD te nemen, maar beter zou zijn om ze allemaal in HD te bieden, desnoods verhogen ze dan het abonnementsgeld een beetje.
boulder sporting en prime hoeveel schilt het?Slechts één HD zender, ik kan er ook niet aan doen dat je niet graag naar voetbal kijkt.Maar er zijn meer sporting SD zenders dan er prime SD zenders zijn dus ik vind dat je niet moet klagen.Ik heb die film zenders ook liever in HD kwaliteit.Ik heb beide paketten en betaal al genoeg.


RE: HD kanalen op Prime aub? - sportgraag - 18-11-2012

Ik heb daar straks eens goed gekeken en de meeste series zijn in a la carte te zien en jawel in HD. Dat zijn 4 pagina's...
Dus ga ik vanaf al de series in HD zien, die ik kan zien. Maar of dat ze 'echt' HD zijn, is een andere vraag.

Maar het zou mooi zijn als Prime series in HD is.

Maar idd, we mogen niet klagen, want we hebben de laatste tijd veel series en dat is mooi meegenomen.

En de allernieuwe films zie ik wel in Star HD.

Nog iets anders, bij sport1 select is enkel in SD.

Van sporting ben ik wel tevreden...