Tv-Digitaal.info
TV-theek nog beter - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: On Demand (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Topic: TV-theek nog beter (/showthread.php?tid=130)

Pagina's: 1 2 3 4


RE: TV-theek nog beter - Icymichel - 20-11-2012

(19-11-2012, 16:53)sportgraag schreef: Ik heb een mailtje gehad van Telenet:

De TV-theek is nu al straf, maar in de nacht van dinsdag op woensdag wordt die nog beter. Geleidelijk aan zul je van meer films kunnen genieten dan je nu al doet.

Je kunt het best even rekening houden met het volgende:

• Films of series die je maandag 19 november of dinsdag 20 november bestelt, zijn maar beschikbaar tot dinsdagnacht 2 uur.
• In de nacht van dinsdag 20 november op woensdag 21 november kun je tussen 2 en 8 uur geen films of series bestellen of bekijken.
• Start je Digibox of Digicorder niet op na een kwartier? Haal de stekker dan 10 seconden uit het stopcontact en steek hem daarna opnieuw in.


Nu stellen we alvast enkele topfilms voor: The Amazing Spider-Man, Rock of Ages en Wickie en de Schat van de Goden. En binnenkort ziet je TV-theek er nog toffer uit.

Veel kijkplezier,

Inge Smidts

Afwachten wat het zal worden???

Ben benieuwd, ik gisteren ook deze mail gekregen.

Regio Sint-Pieters-Leeuw


RE: TV-theek nog beter - guyke - 03-12-2012

(20-11-2012, 18:12)Icymichel schreef:
(19-11-2012, 16:53)sportgraag schreef: Ik heb een mailtje gehad van Telenet:

De TV-theek is nu al straf, maar in de nacht van dinsdag op woensdag wordt die nog beter. Geleidelijk aan zul je van meer films kunnen genieten dan je nu al doet.

Je kunt het best even rekening houden met het volgende:

• Films of series die je maandag 19 november of dinsdag 20 november bestelt, zijn maar beschikbaar tot dinsdagnacht 2 uur.
• In de nacht van dinsdag 20 november op woensdag 21 november kun je tussen 2 en 8 uur geen films of series bestellen of bekijken.
• Start je Digibox of Digicorder niet op na een kwartier? Haal de stekker dan 10 seconden uit het stopcontact en steek hem daarna opnieuw in.


Nu stellen we alvast enkele topfilms voor: The Amazing Spider-Man, Rock of Ages en Wickie en de Schat van de Goden. En binnenkort ziet je TV-theek er nog toffer uit.

Veel kijkplezier,

Inge Smidts

Afwachten wat het zal worden???

Ben benieuwd, ik gisteren ook deze mail gekregen.

Regio Sint-Pieters-Leeuw

Ik heb ondertussen ook een mail gehad van "Telenet".

En, is het een serieuze uitbreiding? Voor diegene die de nieuwe tv-theek al bezocht hebben?


RE: TV-theek nog beter - rob - 03-12-2012

Ik zie geen verschil.


RE: TV-theek nog beter - master-magic - 03-12-2012

zolang het nog niet overal is aangepast zal er niet meer films in staan dan nu Wink


RE: TV-theek nog beter - guyke - 04-12-2012

(03-12-2012, 21:40)rob schreef: Ik zie geen verschil.

Inderdaad, bij mij ook niets van vernieuwing te zien.


RE: TV-theek nog beter - master-magic - 05-12-2012

zullen binnenkort meer films inkomen Wink
ze zullen denk ik hun servers vergroten zodat ze meer films kunnen aanbieden tegen betaling.


RE: TV-theek nog beter - souldriver - 06-12-2012

(05-12-2012, 00:30)master-magic schreef: zullen binnenkort meer films inkomen Wink
ze zullen denk ik hun servers vergroten zodat ze meer films kunnen aanbieden tegen betaling.

deze update zal ook wel een voorbereiding zijn voor yelo tv en digicorders upgrade van orion software.


RE: TV-theek nog beter - thailand - 09-12-2012

(06-12-2012, 15:00)souldriver schreef:
(05-12-2012, 00:30)master-magic schreef: zullen binnenkort meer films inkomen Wink
ze zullen denk ik hun servers vergroten zodat ze meer films kunnen aanbieden tegen betaling.

deze update zal ook wel een voorbereiding zijn voor yelo tv en digicorders upgrade van orion software.

Orion ?
Ik dacht Horizon ..
Dat gebruikt men in Nederland bij UPC ook en is niet echt een verbetering met de trage software die ze nu bij Telenet hebben...

Ik hoop dat ze alles goed testen voor ze dat gaan verspreiden..


RE: TV-theek nog beter - apotheosis - 09-12-2012

Die laatste decoder is nochthans snel zenne.


RE: TV-theek nog beter - thailand - 09-12-2012

(09-12-2012, 13:19)apotheosis schreef: Die laatste decoder is nochthans snel zenne.

De Telenet HD Digicorder...snel.. ??
Ik snap niet dat een oude INDI decoder sneller kan zijn dan de nieuwste HD Digicorder ..
Met spijt in het hart moet ik die nu wegdoen omdat die niet meer ondersteund worden.
(Ik gebruikte die in de kinder speelkamer.......)
De laatste dagen doet heel het telenet gedoe weer raar.. Blokjes .. audio storingen..zal wel aan de koude liggen denk ik.