Tv-Digitaal.info
nieuwe fox - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: nieuwe fox (/showthread.php?tid=1314)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 13:05)guyke schreef:
(01-10-2015, 23:50)master-magic schreef:
(01-10-2015, 23:23)chukky2 schreef:
(01-10-2015, 23:15)master-magic schreef:
(01-10-2015, 23:03)chukky2 schreef:
(01-10-2015, 21:42)master-magic schreef:
(01-10-2015, 20:33)natte schreef:
(01-10-2015, 19:20)master-magic schreef:
(01-10-2015, 19:09)apestaart12 schreef:
(01-10-2015, 18:17)master-magic schreef:
(01-10-2015, 16:26)natte schreef:
(30-09-2015, 16:05)master-magic schreef:
(30-09-2015, 15:45)natte schreef:
(30-09-2015, 13:41)master-magic schreef:
(30-09-2015, 01:17)zorro123 schreef: wie de reclame van Fox aandachtig heeft gekeken, vraagt zich af wat arrow hier komt doen (serie die men op vier geeft),
een logische verkaring ervan is dat arrow een cross-over heeft gemaakt met the flash,

voor die niet weten wat een cross-over is : een aflevering in twee delen, in dit geval : deel 1 speelt zich af in the flash met als gastoptreden the arrow,
deel 2 van de aflevering speelt zich af in de serie the arrow met als gastoptreden the flash (weer iets typisch amerikaans zoiets),
en zo heb je verschillende cross-overs van series hoor

enkel om de fans te laten fan worden van de andere serie

masters er kijken ook andere fans hoor. die van veronique de kock

wat heeft dat nu te maken met 2 series  

ne linkse en een rechse wooo dikke plus series die veronique  kwijl :kwijl

zij komt niet in die series,dus heeft er niks mee te maken,
en een plastieken vrouw is ook niks aan hé.
is al verbouwd van kop tot teen en de foto's van haar zijn gefotoshopt dat geen naam heeft.
en tis nog een strekenmadam ook,
ik ga geen fox kijken voor die paar seconden dat ze in beeld komen voor zolang dat duurt

Ik hoor het al, een vrouwelijk robot zou er beter uitzien.

idd zo ene uit de serie van terminator

ik heb het hier over mooie elegante wijven

ben je dat zo zeker van ?????
op tv doet ze haar anders voor dan ze int echt is hoor Wink
Het beeld is hier als de serie loopt , niet om aan te kijken . De reclame perfect beeld .

eens bekijken,heb het opgenomen,
kan zijn dat het SD versie is en ze dat upscalen en daar iets fout gaat,of zouden ze die gekregen hebben van telenet in SD,die beelden van on demand zijn ook niet echt heel goed.
Ja dat moet zo wel iets zijn hoor! 
Heel veel korrel , of hoe moet ik het uitleggen . Eigenlijk schandalig he

is misschien goedkoper voor hen,
we zullen zien als de nieuwe reeks start binnen 14 dagen of het HD is of niet,
maar in de reclame voorstelling was het ook al niet echt zuiver beeld.
Als FOX HD is, dan wel ondermaats HD.


als je ziet dat VRT Een 9700 als bitrate krijgt en Fox HD maar rond de 4000 zegt dat genoeg hé Wink


RE: nieuwe fox - dannydevuyst - 02-10-2015

(02-10-2015, 13:29)master-magic schreef:
(02-10-2015, 13:05)guyke schreef:
(01-10-2015, 23:50)master-magic schreef:
(01-10-2015, 23:23)chukky2 schreef:
(01-10-2015, 23:15)master-magic schreef:
(01-10-2015, 23:03)chukky2 schreef:
(01-10-2015, 21:42)master-magic schreef:
(01-10-2015, 20:33)natte schreef:
(01-10-2015, 19:20)master-magic schreef:
(01-10-2015, 19:09)apestaart12 schreef:
(01-10-2015, 18:17)master-magic schreef:
(01-10-2015, 16:26)natte schreef:
(30-09-2015, 16:05)master-magic schreef:
(30-09-2015, 15:45)natte schreef:
(30-09-2015, 13:41)master-magic schreef:
(30-09-2015, 01:17)zorro123 schreef: wie de reclame van Fox aandachtig heeft gekeken, vraagt zich af wat arrow hier komt doen (serie die men op vier geeft),
een logische verkaring ervan is dat arrow een cross-over heeft gemaakt met the flash,

voor die niet weten wat een cross-over is : een aflevering in twee delen, in dit geval : deel 1 speelt zich af in the flash met als gastoptreden the arrow,
deel 2 van de aflevering speelt zich af in de serie the arrow met als gastoptreden the flash (weer iets typisch amerikaans zoiets),
en zo heb je verschillende cross-overs van series hoor

enkel om de fans te laten fan worden van de andere serie

masters er kijken ook andere fans hoor. die van veronique de kock

wat heeft dat nu te maken met 2 series  

ne linkse en een rechse wooo dikke plus series die veronique  kwijl :kwijl

zij komt niet in die series,dus heeft er niks mee te maken,
en een plastieken vrouw is ook niks aan hé.
is al verbouwd van kop tot teen en de foto's van haar zijn gefotoshopt dat geen naam heeft.
en tis nog een strekenmadam ook,
ik ga geen fox kijken voor die paar seconden dat ze in beeld komen voor zolang dat duurt

Ik hoor het al, een vrouwelijk robot zou er beter uitzien.

idd zo ene uit de serie van terminator

ik heb het hier over mooie elegante wijven

ben je dat zo zeker van ?????
op tv doet ze haar anders voor dan ze int echt is hoor Wink
Het beeld is hier als de serie loopt , niet om aan te kijken . De reclame perfect beeld .

eens bekijken,heb het opgenomen,
kan zijn dat het SD versie is en ze dat upscalen en daar iets fout gaat,of zouden ze die gekregen hebben van telenet in SD,die beelden van on demand zijn ook niet echt heel goed.
Ja dat moet zo wel iets zijn hoor! 
Heel veel korrel , of hoe moet ik het uitleggen . Eigenlijk schandalig he

is misschien goedkoper voor hen,
we zullen zien als de nieuwe reeks start binnen 14 dagen of het HD is of niet,
maar in de reclame voorstelling was het ook al niet echt zuiver beeld.
Als FOX HD is, dan wel ondermaats HD.


als je ziet dat VRT Een 9700 als bitrate krijgt en Fox HD maar rond de 4000 zegt dat genoeg hé Wink

Ben ook teleurgesteld in beeldkwaliteit FOX "HD". Hopelijk wordt het nog beter tegen dat nieuw seizoen van TWD begint, anders download ik wel de torrents in full Hd.


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 16:55)natte schreef: pff en gene vero en altijd die schijt walking

dan moest je kijken op Een Wink bij gils ......


RE: nieuwe fox - boulder - 02-10-2015

Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 17:17)boulder schreef: Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.

heb het op hun community forum ook gemeld,
krijg er weinig reactie op,
enkel van ene telenet medewerker een pro telenet antwoord Huh Huh Huh Huh


RE: nieuwe fox - chukky2 - 02-10-2015

(02-10-2015, 17:17)boulder schreef: Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.


heb het op hun community forum ook gemeld,
krijg er weinig reactie op,
enkel van ene telenet medewerker een pro telenet antwoord Huh Huh 

Misschien is dat allemaal verleden tijd als ze analoog gaan stoppen . Hopelijk


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 17:42)chukky2 schreef:
(02-10-2015, 17:17)boulder schreef: Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.


heb het op hun community forum ook gemeld,
krijg er weinig reactie op,
enkel van ene telenet medewerker een pro telenet antwoord Huh Huh 

Misschien is dat allemaal verleden tijd als ze analoog gaan stoppen . Hopelijk

dan zullen ze al enkele muxen moeten gebruiken voor digitale tv,als ze dat al van plan gaan zijn want het internet zal ook verhoogd worden en dat moet ook via die muxen gaan.
denk niet dat het direct allemaal zullen verwijderd worden maar in verschillende groepen van zenders.


RE: nieuwe fox - boulder - 02-10-2015

(02-10-2015, 18:08)natte schreef:
(02-10-2015, 17:17)boulder schreef: Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.

boulder heb jij betv?
Neen, maar kan wel zien via PC met DVB-C tuner of via Dreambox hoe het staat met de bandbreedte voor een zender.
Het zijn weliswaar momentopnames, maar het zegt toch iets.


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 18:03)natte schreef:
(02-10-2015, 17:01)master-magic schreef:
(02-10-2015, 16:55)natte schreef: pff en gene vero en altijd die schijt walking

dan moest je kijken op Een Wink bij gils ......

gimore girls was vroeger al op andere fox

over wat begin jij nu,heb het op een totaal ander programma waar uw vero in kwam op Een Huh Huh Huh Huh


RE: nieuwe fox - master-magic - 02-10-2015

(02-10-2015, 18:09)natte schreef:
(02-10-2015, 17:31)master-magic schreef:
(02-10-2015, 17:17)boulder schreef: Ik heb toch de indruk dat er wel een probleem is met bandbreedte bij Telenet.
Ze hebben de bandbreedte van de VRT nu verhoogd, maar dat gaat weer ten koste van andere zenders (op dezelfde mux zitten nu Be Series HD en Be Cine HD, en die krijgen nu lagere bandbreedtes dan vroeger.
Je ziet dat er steeds meer muxen gebruikt worden voor Video op aanvraag, en de rest van de TV zenders krijgen over het algemeen minder bandbreedte.
De meeste nieuwe zenders zitten maar rond de 4 a 5 Mbps.
Voor HD vind ik dat zeer laag.
Daarom ook dat ik zeg dat 4K weinig zin heeft, als ze dan de bandbreedte weer gaan beperken.
HD wordt in de winkels gepromote met van die demofilmpjes die dan met 30Mbps beelden tonen, maar als je echt naar TV kijkt is het dus vaak 4Mbps.
Geen wonder dat het er veel minder uitziet.
Op die manier heeft overschakelen naar 4K, 8K of nog meer weinig zin.

heb het op hun community forum ook gemeld,
krijg er weinig reactie op,
enkel van ene telenet medewerker een pro telenet antwoo

en welk antwoord was dat master

typisch antwoord dat je kan verwachten van telenet medewerkers dat ze geen verschil zien in beeld kwaliteit.

Citaat:De grote netwerf is inderdaad een inspanning om van 600 Mhz over te schakelen naar gigahertz.
 
Het moet zijn dat ik verschrikkelijke slechte ogen heb maar ik zie echt geen verschil tussen de zenders van beeldkwaliteit. Zelfs het verschil tussen HD en gewoon is voor mij niet altijd even duidelijk.



als je op NGC Wild HD niet ziet dat het beeld niet zuiver is voor HD dan zie je echt niet goed.