Tv-Digitaal.info
Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen (/showthread.php?tid=1364)

Pagina's: 1 2 3


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - master-magic - 25-08-2015

(25-08-2015, 22:11)natte schreef: Wist niet dat play sport studio 100 en zo van SBS kanalen waren

SBS en telenet is ene pot nat hé natte Wink


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - master-magic - 13-09-2015

Spike TV word ook in Nederland vanaf dezelfde dag als in belgie toegevoegd aan het nickelodeon kanaal.
Vanaf dan elke dag om 21 uur de spike programma's op je tv.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - koendevos - 13-09-2015

(13-09-2015, 10:04)natte schreef: Master zou dit een volwaardige mannen zender zijn zoals ze beweren?

Ik zou er niet teveel van verwachten, op hun site staat een overzicht van enkele programma's.

http://spiketv.be/


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - Dreekes - 14-09-2015

(13-09-2015, 14:32)natte schreef: Inderdaad gene vette

Telenet zou beter eens deftige zenders op de kabel plaatsen ipv al die brolzendertjes. En dan later weer met een excuus af komen dat er te weinig kijkers zijn en dan kunnen ze diene zender der weer afzwieren. Ze zouden ons beter weer WDR teruggeven. Dat is ten minste nog een interessante zender.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - zorro123 - 14-09-2015

(14-09-2015, 21:38)Dreekes schreef:
(13-09-2015, 14:32)natte schreef: Inderdaad gene vette

Telenet zou beter eens deftige zenders op de kabel plaatsen ipv al die brolzendertjes. En dan later weer met een excuus af komen dat er te weinig kijkers zijn en dan kunnen ze diene zender der weer afzwieren. Ze zouden ons beter weer WDR teruggeven. Dat is ten minste nog een interessante zender.

het is Viacom die de programmatie wijzigt op nickelodeon : hier heeft Telenet niets mee te maken ????


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - master-magic - 14-09-2015

Gebeurd in nederland ook,
Viacom maakt veel groot maar ook kapot,
Een goed voorbeeld is tmf,zo een goeie zender vroeger,
Ze nemen die over en is kapot gegaan.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - master-magic - 15-09-2015

(15-09-2015, 07:41)natte schreef:
(14-09-2015, 22:40)master-magic schreef: Gebeurd in nederland ook,
Viacom maakt veel groot maar ook kapot,
Een goed voorbeeld is tmf,zo een goeie zender vroeger,
Ze nemen die over en is kapot gegaan.

hola in den belgique niet hee hier bestaat hem nog

is wel van viacom ook hé,trekt op niks meer als je die vergelijkt met vroeger toen die nog vlaams was.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - zorro123 - 30-09-2015

programmatie :

Wie houdt van actie zit goed bij de toonaangevende realityshow 'Bellator MMA' waarin ʼs werelds beste vechters het tegen elkaar opnemen in de ring. Met op 20 november het gevecht met Nederlander Melvin K.

Iedere dag om 23.00 uur, op maandag t/m zaterdag een 'Bellator' special om 22.15 uur.

In het veelbesproken 'Catch a Contractor', gaan de host, Adam Corolla, en zijn team op zoek naar gerechtigheid voor families die gedupeerd zijn door louche aannemers.

Iedere maandag t/m vrijdag om 21.30 uur.

Deze sterrenkaraokeshow heb je nog nooit gezien. In de immens populaire hit-show 'Lip sync Battle' playbacken celebrities een nummer naar eigen keuze en battelen ze voor de hoogst haalbare eer.

Iedere maandag t/m vrijdag om 21.00 uur.

Andere shows die op Spike te zien zullen zijn:

- 'Coaching Bad': elke zaterdag om 21.00 uur
- 'Framework': elke zondag om 21.00 uur
- 'Frankenfood': elke zaterdag om 21.50 uur
- 'Hungry Investors': elke zondag om 21.50 uur

Maurice Hols, General Manager VIMN Benelux: 'Na de VS, de UK en Nederland is België met Vlaanderen het derde/vierde land ter wereld waar wij het merk Spike introduceren. Een geweldige kans. De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Daarnaast zal het merk Spike een perfecte aanvulling zijn op ons merk,- en doelgroep portfolio met daarin de merken Comedy Central, Nickelodeon en MTV.'

Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spikeprogrammaʼs wil bekijken. Daarmee wordt voorzien in de behoefte van de doelgroep van 20-49/18 tot 44 jaar om tv-programma's non-lineair te consumeren.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - kattaklop - 01-10-2015

Ik vind dat altijd ergerlijk wanneer men op programma's een doelgroep op leeftijd gebaseerd probeert te plakken.
Ik ben zelf 41 maar voel mij totaal niet geroepen öm ook maar naar 1 van hun bagger programma's te kijken.
Op wat basis maken die hun berekening om te bepalen"het is bedoeld voor mensen van die tot die leeftijd"!

Naar mijn mening is die zender als we het zo mogen noemen voor mensen die niet al te inteligent zijn, die totaal niets beleven in hun privé leven en een massa tijd teveel hebben.

Voor al de anderen zijn er veel beter zenders zelfs in het basisaanbod.


RE: Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen - master-magic - 01-10-2015

(01-10-2015, 07:06)kattaklop schreef: Ik vind dat altijd ergerlijk wanneer men op programma's een doelgroep op leeftijd gebaseerd probeert te plakken.
Ik ben zelf 41 maar voel mij totaal niet geroepen öm ook maar naar 1 van hun bagger programma's te kijken.
Op wat basis maken die hun berekening om te bepalen"het is bedoeld voor mensen van die tot die leeftijd"!

Naar mijn mening is die zender als we het zo mogen noemen voor mensen die niet al te inteligent zijn, die totaal niets beleven in hun privé leven en een massa tijd teveel hebben.

Voor al de anderen zijn er veel beter zenders zelfs in het basisaanbod.

mij spreekt het ook niet echt aan,alleen die sterren karaoke kan grappig zijn,dat een man een vrouwenliedje zingt en vice versa.