Tv-Digitaal.info
smart tv - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: smart tv (/showthread.php?tid=154)

Pagina's: 1 2 3


smart tv - Dimira - 28-12-2012

Welk is het beste merk van smart tv.vooral moet hij wifi hebben usb aansluiting.Liefst ook het merk dat de meeste of toch veel mogelijkheden bied.Dus iemand die al over zo een tv beschikt.


RE: smart tv - Lofenato - 29-12-2012

(28-12-2012, 16:28)Dimira schreef: Welk is het beste merk van smart tv.vooral moet hij wifi hebben usb aansluiting.Liefst ook het merk dat de meeste of toch veel mogelijkheden bied.Dus iemand die al over zo een tv beschikt.

Beste,

wij hebben de Samsung ue40ES6340 LED-TV
Het is en smart-tv met ingebouwde wifi. De installatie om op internet te kunnen duurde nog geen 5 minuten. We hebben een draadloze router in de garage en hij logde zonder problemen en zeer gemakkelijk in.

Wat het beste merk is?? Weet ik niet maar wij zijn zeer tevreden!


RE: smart tv - master-magic - 30-12-2012

moet je in feite zelf beetje uitzoeken in de winkel,
welke opties dat je wilt,welke je het beste vind spelen enzo en welke prijs het mag kosten.
maar altijd vragen om het ook eens op een analoge zender te zetten of digitale tv van telenet,want meestal zijn het demo blu ray's als test of HD zenders die ze dan op alle tv's afspelen met een versterker systeem achter.


RE: smart tv - Dimira - 30-12-2012

@Lofenato ik denk wel dat samsung misschien niet het beste merk is maar wel het merk waar je de meeste mogelijkheden mee hebt.Welk model weet ik niet juist.Ik zou tijdens de solden eens graag gaan zien dan zullen er altijd koopjes zijn.Ik heb hier nu een sony staan van 118 cm.Maar zou liever nog iets groter hebben.Met met een smart zit je dan al vlug aan de 2000€.


RE: smart tv - Dimira - 30-12-2012

In ieder geval eerste wat er dan toch zou gebeuren is dat dure prime pakket buiten zwieren.Want als ik volgend jaar ook nog eens een abonnement op belgacom moet nemen komt me dat veel te duur te staan.Ik zal straks nog een paar paketten buiten gooien


RE: smart tv - apotheosis - 30-12-2012

Gister in de mediamarkt gezien; oled tv aan 1700-1800 euro, was nice.


RE: smart tv - Dimira - 31-12-2012

En hoeveel inch of cm apo? Want bij media markt heb ik mijn Asus gekocht;Ook goede winkel.Denk dat die wel goedkoper gaat zijn dan krefel.Die samsung led 3d van 140 cm komt geloof ik tussen 2500 en 2800.Er zijn wel 2 modellen. De allernieuwste modellen met toestellen die reageren op spraak registratie en beeldregistratie zodat je nergens niet meer een paswoord moet ingeven.Deze toestellen kan je ook duurder of goedkoper maken na gelang je behoefte,dus de grote van het toestel.


RE: smart tv - apotheosis - 31-12-2012

Allesins groter dan mijn 46inch, ik meende het 55inch ofzo was.
Voordeel is als je nu een nieuwe goeie tv koopt is dat als je er dicht bijstaat dat je die wazigheid/pixels nietmeer ziet Wink.


RE: smart tv - Dimira - 31-12-2012

Ja,ik moet nu ook niet te groot gaan misschien gaat een scherm voor bij mij in het appartement van 140 cm al te groot zijn.Want appartement is maar 4 meter breed anders moet ik tv al schuins in de hoek plaatsen,maar dan komt die weer voor mijn raam.En dan kan ik mijn lamellen niet meer open en dicht doen.Dat is zo iets als draperiën,maar dit is dan diagonaal van papier en heb je in alle kleuren zoals scanjaflecs als je dat kent.Heeft me genoeg gekost heb er moeten voor gaan lenen want is niet goedkoop,je hebt wel één voordeel je moet het nooit wassen.


RE: smart tv - Dimira - 01-01-2013

Maar samsung is deze in feite niet grondlegger van die smart tv's.Ik bedoel daarmee zijn zij daar niet het snelst mee begonnen en hebben zij daar niet de grootste mogelijkheden mee tot nu toe?