Tv-Digitaal.info
smart tv - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: smart tv (/showthread.php?tid=154)

Pagina's: 1 2 3


RE: smart tv - Dimira - 02-05-2013

Ik heb deze middag eens gekeken wat nu een film ongeveer zou kosten als je er één zou opvragen op je tv.Dat variëert nu wel na gelang het dus verschillende een resente of een oudere film is.Er zijn veel films van 2,99€ maar ook veel van 4,99€ maar dit waren dan wel films van 2012.Ook denk ik dat je op enkele plaatsen naar films kan zoeken.Ook kan je een soort zoek opdracht voor je laten uit voeren maar hoe dit moet weet ik nog niet juist.Dit is zo een systheem als bij belgacom.Naar muziek heb ik voorlopig nog niet gezocht maar ik vermoed dat dit op de zelfde manier zal gaan.Ik zit nog altijd op dat toetsenbord te wachten want dit heb je wel nodig omdat je dan bv.kan zoeken naar een film of een.Nu kan je geen toetsen intoetsen.


RE: smart tv - Dimira - 16-05-2013

In Nederland zijn er nog vele klanten die reklameren dat her veel te weinig uitleg staat in het boekje dat er bij is.En dat je in feite met die uitleg enkel niet verder kan om die televisie fatsoenlijk te bedienen.


RE: smart tv - Dimira - 04-06-2013

Gisteren was het er dan toch dat toetsenbord.Denk nu wel na bijna een 5 tal weken wachten maar ja hij heeft er nog iets van de prijs afgedaan.Maar het is toch moeilijker dan verwacht dus zal nog veel moeten oefenen denk ik.Ook die tv valt soms zonder klank en dat is soms lastig daarom ga ik waarschijnlijk die spaak en bewegings functie uitschakelen.Heeft iemand een gedacht hoe je de kabels moet aansluiten om je analoge zenders te kunnen onvangen en kijken als het nodig is?Ik weet wel dat je dan via de knop source moet veranderen naar tv.Maar die kabel nu zit er één van in de muur tv naar decoder hoe moet die andere dan?Iemand idee.


RE: smart tv - Dimira - 23-08-2013

Heb ik nu nog niet genoeg miserie met mijn gewoon email adres.Heb ik nu weer geen verbinding met de samsung smart.Dus met andere woorden kan je er niets mee doen enkel televisie bekijken.Maar vergeet maar iets met die apps te doen.Ik wou die tv bijwerken.Want af en toe komen er wel apps van Samsung bij maar hij gaf weer dat ik niet verbonden was met een netwerk.Als men nu tijdens de levering had uitgelegd hoe dit allemaal moest kon ik dit zelf doen,maar nu zullen ze dat voor niets kunnen komen doen.Zit toch in garantie.Ik kon er toch niets aan mis doen heeft men mij gezegd.


RE: smart tv - Dimira - 23-08-2013

Dat gaat toch via wifi?Want ik ken daar niet veel van.Ik zeg het die twee pipos ne snotneus van 15 en nog ene er bij die alles uit zen hoofd kent omdat hij er één heefd staan van het begin dat die tv's uit zijn.Maar in die handleiding vind je niets duidelijk terug hoe heel die tv werkt hoe je die moet instellen en hoe je met de apps moet werken of hoe je moet werken met die stem bewerking of handgebaren.En ze hebben me juist geen barst uitgelegt.Maar morgen om half 10 sta ik daar en kunnen ze het inorde brengen.Dat valt toch onder garantie.En ze kunnen het ineens eens duidelijk uitleggen dus als ze maar iemand anders sturen ook.


RE: smart tv - Dimira - 23-08-2013

(23-08-2013, 22:01)natte schreef:
(23-08-2013, 15:13)Dimira schreef: Dat gaat toch via wifi?Want ik ken daar niet veel van.Ik zeg het die twee pipos ne snotneus van 15 en nog ene er bij die alles uit zen hoofd kent omdat hij er één heefd staan van het begin dat die tv's uit zijn.Maar in die handleiding vind je niets duidelijk terug hoe heel die tv werkt hoe je die moet instellen en hoe je met de apps moet werken of hoe je moet werken met die stem bewerking of handgebaren.En ze hebben me juist geen barst uitgelegt.Maar morgen om half 10 sta ik daar en kunnen ze het inorde brengen.Dat valt toch onder garantie.En ze kunnen het ineens eens duidelijk uitleggen dus als ze maar iemand anders sturen ook.
gaat ook wifi natuurlijk maar waarschijnlijk heb je geen ipadres van je router gekregen of staat je router niet op wifi

Gij zijt dan waarschijnlijk de slimste van ons beide want ik snap er niks van.Het heeft in ieder geval in het begin altijd gewerkt,en hij zei nog ge kunt er niks aan mis doen.


RE: smart tv - Dimira - 24-08-2013

Ben nu deze morgen geweest bij de Gramo.Ik heb het daar uitgelegd wat er gebeurd was en ook gezegd dat ik dus geen uitleg heb gekregen en zo voort.En natuurlijk het zat er meteen op.ik zei ook nog dat zit toch nog in de garantie,en daar op antwoorde de verkoper,van ik zal het nog één maal gratis laten doen.Ik heb nu gezien bij vdb moet je wel iets bij betalen,maar geven ze je nog 1 uur alle bijstand hier heb ik dus niets gehad.Ik heb het hem vlak af gezegd dat het de laatste keer is dat ik hier iets had gekocht.Mijn moeder was er ook bij want we moesten nog langs de poelier en toen we buiten gingen zei hij goedendag maar heb niks gezegd.Ben benieuwd,een maandag komt hij,in ieder geval van mij krijgt hij gene euro cent.


RE: smart tv - Dimira - 25-08-2013

(24-08-2013, 19:39)natte schreef:
(24-08-2013, 12:34)Dimira schreef: Ben nu deze morgen geweest bij de Gramo.Ik heb het daar uitgelegd wat er gebeurd was en ook gezegd dat ik dus geen uitleg heb gekregen en zo voort.En natuurlijk het zat er meteen op.ik zei ook nog dat zit toch nog in de garantie,en daar op antwoorde de verkoper,van ik zal het nog één maal gratis laten doen.Ik heb nu gezien bij vdb moet je wel iets bij betalen,maar geven ze je nog 1 uur alle bijstand hier heb ik dus niets gehad.Ik heb het hem vlak af gezegd dat het de laatste keer is dat ik hier iets had gekocht.Mijn moeder was er ook bij want we moesten nog langs de poelier en toen we buiten gingen zei hij goedendag maar heb niks gezegd.Ben benieuwd,een maandag komt hij,in ieder geval van mij krijgt hij gene euro cent.
groot gelijk dime. uiteindelijk heb je er toch een durev tv gekocht. en voor dat geld mogen ze je wel uitleg geven of service bieden. ik hoop het voor je.

Ik heb die zelfde avond nog gebeld naar vdb om te vragen of ze soms een tv overnamen,en dan zou ik desnoods het model van dit jaar kunnen kopen.Moet dan nog wel een heel pak opleggen,maar zoals verwacht nemen ze van een andere leverancier geen tv aan.


RE: smart tv - Dimira - 26-08-2013

Zo,probleem is nu opgelost.Deze morgen zijn ze geweest.Er was een probleem met het netwerk,maar hoe het er in geslopen was begrepen ze ook niet.Die code was blijkbaar helemaal ontregelt.Tevens hebben ze ook mijn toetsenbord aangepast.


RE: smart tv - Dimira - 26-08-2013

Ja nu te hopen dat het zo blijft en dat het ander probleem dat ik op die andere tread heb omschreven daar nu weer niet mee samenhangt.