Tv-Digitaal.info
Opzegging Sporting & Prime - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Play More Film & Sport (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Topic: Opzegging Sporting & Prime (/showthread.php?tid=156)

Pagina's: 1 2


Opzegging Sporting & Prime - sportgraag - 31-12-2012

Vanaf nu heb ik Sporting Telenet & Prime buiten gegooid.
Ze wilden me nog ompraten, maar ik hield voet bij stuk.

Sinds enige tijd heb ik me geërgerd aan de aankongingsbanner van de volgende match. Dat is wel storend en met de komst van Leekens als analist bij Telenet, heb ik de stopzetting versneld.

Ik zal wel een matchke meepikken op Belgacom (bij vrienden) en via stream.
En Prime heb ik de laatste tijd niet veel gebruikt en vandaar alles buiten.

Dat is wat ik ervan denk en handel...


RE: Opzegging Sporting & Prime - master-magic - 01-01-2013

(31-12-2012, 21:41)sportgraag schreef: Vanaf nu heb ik Sporting Telenet & Prime buiten gegooid.
Ze wilden me nog ompraten, maar ik hield voet bij stuk.

Sinds enige tijd heb ik me geërgerd aan de aankongingsbanner van de volgende match. Dat is wel storend en met de komst van Leekens als analist bij Telenet, heb ik de stopzetting versneld.

Ik zal wel een matchke meepikken op Belgacom (bij vrienden) en via stream.
En Prime heb ik de laatste tijd niet veel gebruikt en vandaar alles buiten.

Dat is wat ik ervan denk en handel...
Gaat hier ook eerstdaags er uit,kijk er nog amper naar,en als ik eens wil kijken heb ik beeldproblemen en gaat de ontvangststerkte naar beneden met resultaat blokken enzo.
En is enkel op de mux van prime :-O


RE: Opzegging Sporting & Prime - apotheosis - 01-01-2013

Ik heb geen enkel probleem met prime film & sport, alles werkt goed hier.
Diene banner is idd heel vervelend en leekens als analist, zucht.
Via livestream kijken doe ik niet graag en geen voetbal zien dan word ik zot.
Prime film houden we voorlopig nog, we zijn met 3-4 man thuis die daar nog af en toe naar kijken dusja....

Maar als ze blijve duurder worde late ze geen ander keuze om iets af te zeggen.


RE: Opzegging Sporting & Prime - master-magic - 01-01-2013

Vind de beeldkwaliteit te wensen over laat meestal,en maar 1 filmzender in HD
Dan zie je het wel,heb via sat meer filmzenders bij sky bv en allemaal in HD.


RE: Opzegging Sporting & Prime - guyke - 01-01-2013

(01-01-2013, 04:15)master-magic schreef: Vind de beeldkwaliteit te wensen over laat meestal,en maar 1 filmzender in HD
Dan zie je het wel,heb via sat meer filmzenders bij sky bv en allemaal in HD.

Ja inderdaad: de beeldkwaliteit kan veel beter maar dat hebben we hier al veelvuldig geplaatst hé .
En om Leekens binnen te halen vind ik ook rampzalig.


RE: Opzegging Sporting & Prime - tontol36 - 01-01-2013

Mij hoor je niet klagen ,ik ben tevreden over de beeldkwaliteit. Wij mogen zo weinig mogelijk verbindingen maken om kwaliteitsredenen maar hoeveel verbindingen heeft tn gemaakt op straat terwijl wanneer je sateliet kijkt er geen zijn ,dat zal wel de verklaring zijn zeker ? Wat betreft leekens,die blijft toch nergens langBig Grin
Aan alle forumgangers wil ik de beste wensen overmaken ,een gezond en voorspoedig 2013
groetjes eddy


RE: Opzegging Sporting & Prime - sportgraag - 01-01-2013

Wij hebben, denk ik, het allemaal zien aankomen dat het aanbod steeds minder en minder werd en duurder.

Prime Sport was toch wel veel beter dan die Sporting nu.

In het het aan een paar vrienden heb ik het ook al gezegd: het is dunner, maar wel met meer glans.


RE: Opzegging Sporting & Prime - tontol36 - 01-01-2013

seffens west brom-fulham en daarna man-city,toch ni slecht voor nieuwjaarsdag....Wink
en om 18u30arsenal ook nog.


RE: Opzegging Sporting & Prime - boulder - 01-01-2013

(01-01-2013, 04:15)master-magic schreef: Vind de beeldkwaliteit te wensen over laat meestal,en maar 1 filmzender in HD
Dan zie je het wel,heb via sat meer filmzenders bij sky bv en allemaal in HD.
Ja, 1 HD zender is wat magertjes.
Normaal kijk ik 1 maand op voorhand wat er allemaal van nieuwe films speelt en wat ik dus ga bekijken.
De laatste keer dat ik dat deed was 1 week geleden of zo, en ik had verbazend weinig interessante nieuwe films op Prime Star HD.
Er zaten er heel veel bij met lage scores op IMDB.
Een film die onder de 6.0 daar haalt zal ik niet bekijken.
Het is de eerste maand dat het zo dunnetjes was.
Ik ga het wel nog een tijdje verder nemen, maar ik kijk vooral naar Prime Star HD, en af en toe een film op Prime Fezztival die niet op Prime Star HD getoond wordt.
Voor mij zouden ze toch beter de andere Prime zenders ook in HD aanbieden.


RE: Opzegging Sporting & Prime - master-magic - 02-01-2013

(01-01-2013, 14:55)boulder schreef:
(01-01-2013, 04:15)master-magic schreef: Vind de beeldkwaliteit te wensen over laat meestal,en maar 1 filmzender in HD
Dan zie je het wel,heb via sat meer filmzenders bij sky bv en allemaal in HD.
Ja, 1 HD zender is wat magertjes.
Normaal kijk ik 1 maand op voorhand wat er allemaal van nieuwe films speelt en wat ik dus ga bekijken.
De laatste keer dat ik dat deed was 1 week geleden of zo, en ik had verbazend weinig interessante nieuwe films op Prime Star HD.
Er zaten er heel veel bij met lage scores op IMDB.
Een film die onder de 6.0 daar haalt zal ik niet bekijken.
Het is de eerste maand dat het zo dunnetjes was.
Ik ga het wel nog een tijdje verder nemen, maar ik kijk vooral naar Prime Star HD, en af en toe een film op Prime Fezztival die niet op Prime Star HD getoond wordt.
Voor mij zouden ze toch beter de andere Prime zenders ook in HD aanbieden.

ik zeg het eerstdaags op,het aanbod van films is idd wat pover,
wel veel vlaamse films in het aanbod al gezien de laatste 5 maanden,
maar voor de rest ist flauwkes,
vrijdag nog een mooie vlaamse film opgenomen "Tot Altijd" maar er zijn dan weer films die als nieuw worden uitgezonden en niet voorkomen voor enkele weken.
en als je die hebt gemist net is het lastig dat je nog enkele weken moet wachten om die toch te zien.
en tegen dan is de maand alweer om.