niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Andere Satelliet Providers. (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=37) +---- Forum: Canal Digitaal Nederland (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=40) +---- Topic: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening (/showthread.php?tid=1564) Pagina's:
1
2
|
niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - natte - 06-01-2016 Het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group heeft van de aanbieders CanalDigitaal en TV Vlaanderen nieuwe fastscanzenderlijsten samengesteld. Deze zijn via de Astra1 en Astra3 satelliet beschikbaar. Bij CanalDigitaal is onder meer het tijdelijke evenementenkanaal van de NPO op voorkeuzepositie 13 uit de zenderlijst verdwenen. Dat geldt ook voor radiozender SLAMFM dat geheel uit het zenderaanbod van CanalDigitaal is verdwenen. Radio 538 is weliswaar op zijn oude positie in de fastscanzenderlijst gebleven maar de radiozender wordt nu gecodeerd uitgezonden en is onderdeel van het BasisHD-abonnement geworden. NPO Doc is op voorkeuzepositie 54 in de zenderlijst teruggekeerd. Ongecodeerde zenders Bij zowel CanalDigitaal als TV Vlaanderen zijn er tevens in de nieuwe fastscanzenderlijsten aanpassingen in het aanbod van ongecodeerde zenders doorgevoerd. Enkele zenders waren door frequentiewijzigingen niet meer met de oude zenderlijsten te bekijken. Bij veel satellietontvangers wordt de fastscanzenderlijst automatisch aangepast. In andere gevallen dient met de fastscanzenderlijst handmatig via het menu van de satellietontvanger te installeren. RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - boulder - 06-01-2016 Pfff, dit komt ook van TotaalTV, hee. Ik vind dat ze daar tegenwoordig van elke scheet in een fles groot nieuws maken. Nieuwe zenderlijst? Dat is toch geen nieuws? Er is iedere maand of iedere paar maanden een nieuwe zenderlijst, maar TotaalTV meldt dat iedere keer alsof het over groot nieuws gaat. Eén of ander programma dat nu ook in HD is ? Groot nieuws voor TotaalTV. Op die manier lijkt het alsof er dagelijks iets heel belangrijks gebeurt, maar het gaat dikwijls over futiliteiten. RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - master-magic - 07-01-2016 idd,is oud nieuws al,stond hier al denk ik, of hoe je oude berichten in een nieuw jasje kunt steken en er weer een nieuw topic van kan maken, op den duur is het spammen dat ze doen. wist dat al allemaal een maand geleden. onnodig topic dus. RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - boulder - 07-01-2016 Ja, maar zelfs dan nog. Dat is toch geen nieuws? Ze kunnen dan ook nieuws maken, dat er dit weekend voetbal gespeeld wordt. Er wordt zowat ieder weekend gevoetbald, dus ja. Toegevoegde waarde... RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - master-magic - 07-01-2016 (07-01-2016, 00:28)boulder schreef: Ja, maar zelfs dan nog. Ja idd,elke keer er iets verplaatst word in die lijst moeten ze dat melden, Net of er mensen met een tvv/cd bak dat gaat merken RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - natte - 07-01-2016 (06-01-2016, 23:42)boulder schreef: Pfff, dit komt ook van TotaalTV, hee. ja maarvoor de freaks hier belangrijk RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - natte - 07-01-2016 (07-01-2016, 02:27)master-magic schreef:(07-01-2016, 00:28)boulder schreef: Ja, maar zelfs dan nog. kijk dat vind ik niet ze hebben de fta zenders van de astra 2 zeer mooi update en vervolledigd ook nu weer enkele aanpassingennbij nu doen ze ne keer iets goed rare jongens die belgen RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - natte - 07-01-2016 (07-01-2016, 00:13)master-magic schreef: idd,is oud nieuws al,stond hier al denk ik, daarom juist deze berichten allen in dit topci plaatsen RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - master-magic - 07-01-2016 (07-01-2016, 17:38)natte schreef:(07-01-2016, 00:13)master-magic schreef: idd,is oud nieuws al,stond hier al denk ik, Kunt zo 20 topics maken met steeds zelfde als er keer 5 zenderd verplaatst worden of keer ene bijkomt dat fta is en er zo spel van word gemaakt. RE: niuewe cd en tvv fastscan met nog betere fta ordening - natte - 08-01-2016 (07-01-2016, 17:48)master-magic schreef:(07-01-2016, 17:38)natte schreef:(07-01-2016, 00:13)master-magic schreef: idd,is oud nieuws al,stond hier al denk ik, Kom hee master bij elke fastscan verandert er iets en is geen topic maar aanvullingen in deze topic hee. |