Tv-Digitaal.info
yelotv hapert via internet op pc - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Internet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=33)
+---- Topic: yelotv hapert via internet op pc (/showthread.php?tid=224)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: yelotv hapert via internet op pc - tontol36 - 07-03-2013

Vandaag nog steeds geen klank en nu vindt yelo zelfs geen opnames meer,begin van de week lukte dat nog wel.Zal weer zo'n testfase worden van enkele weken zeker? Dodgy


RE: yelotv hapert via internet op pc - master-magic - 07-03-2013

(07-03-2013, 12:53)tontol36 schreef: Vandaag nog steeds geen klank en nu vindt yelo zelfs geen opnames meer,begin van de week lukte dat nog wel.Zal weer zo'n testfase worden van enkele weken zeker? Dodgy

ik heb het eens geinstaleerd op mijn Samsung S3 en daar krijg ik zelf via de wifi van telenet geen streams te zien,
komt op geen stream op al de zenders Huh
en kreeg direct erna een update ook voor die app,
maar nog steeds geen streams,wel kan ik de programma's zien,
allee,enkel de now en next,en de rest werkt niet,maar is normaal als mijn utp kabel niet inzit :p lol
dat is het minste van m'n zorgen nog,
neem nog amper iets op omdat ik toch geen tijd heb om ze te bekijken,
heb nog zoveel uren film staan op HDD via mijn ontvanger van op satelliet ook waar ik eens moet naar kijken want de 1.5TB geraakt vol Wink


RE: yelotv hapert via internet op pc - Dimira - 08-03-2013

Heb het hier nu ook in orde gekregen.Zie nu toch ook iets van yelo.Dus dat werkt al,hoe dat nu juist zit met dat email adres weet ik niet.


RE: yelotv hapert via internet op pc - murdock - 08-03-2013

hier de zelfde problemen met yelo, waneer mijn vrouw wil kijken naar haar serie op vijf tv dat is opgenomen krijgt ze soms troebel beeld en onduidelijke subs.
ik heb ook geprobeerd daarnet ik log te me in en kreeg melding dat mijn digicorders niet verbonden waren met de net.

is spijtig dat we de andere Vlaamse zenders niet kunnen bekijken via de App.

en dan komt er nog eens binnenkort stevie bij ook iets waar je gaat moeten voor betalen.


RE: yelotv hapert via internet op pc - master-magic - 08-03-2013

(08-03-2013, 21:37)murdock schreef: hier de zelfde problemen met yelo, waneer mijn vrouw wil kijken naar haar serie op vijf tv dat is opgenomen krijgt ze soms troebel beeld en onduidelijke subs.
ik heb ook geprobeerd daarnet ik log te me in en kreeg melding dat mijn digicorders niet verbonden waren met de net.

is spijtig dat we de andere Vlaamse zenders niet kunnen bekijken via de App.

en dan komt er nog eens binnenkort stevie bij ook iets waar je gaat moeten voor betalen.

Dit word ook betalend en Vtm en 2be willen niet op yelo wegens uitzendrechten en wss ook omdat Telenet hen te weinig betaald zeker voor de doorgifte Wink


RE: yelotv hapert via internet op pc - Dimira - 09-03-2013

Ja dat troebel beeld vind ik ook erg.Keek gisteren even naar de koers en je herkent nog niet eens de renners.Al goed dat de commentaar wel goed door kwam.Big Grin


RE: yelotv hapert via internet op pc - murdock - 10-03-2013

Het was vroeger beter vind ik. Ze hebben nog veel werk voor ze de service getalent kan maken.


RE: yelotv hapert via internet op pc - apollo - 10-03-2013

(10-03-2013, 14:39)murdock schreef: Het was vroeger beter vind ik. Ze hebben nog veel werk voor ze de service getalent kan maken.
Ik heb gisterenavond nog Silent Witness op Canvas gevolgd via yelotv, maar die schokken in het beeld was toch wel erg storend se.

Ik zit er sterk aan te denken om yelotv te vervangen door tv overal van Belgacom.
Dat zou kunnen dat het internet (met yelotv) van tn buiten vliegt.


RE: yelotv hapert via internet op pc - master-magic - 10-03-2013

bij mij komen die streams nog niet door,maar wel de on demand trailers Huh


RE: yelotv hapert via internet op pc - murdock - 10-03-2013

(10-03-2013, 15:00)apollo schreef:
(10-03-2013, 14:39)murdock schreef: Het was vroeger beter vind ik. Ze hebben nog veel werk voor ze de service getalent kan maken.
Ik heb gisterenavond nog Silent Witness op Canvas gevolgd via yelotv, maar die schokken in het beeld was toch wel erg storend se.

Ik zit er sterk aan te denken om yelotv te vervangen door tv overal van Belgacom.
Dat zou kunnen dat het internet (met yelotv) van tn buiten vliegt.

Veel geluk ermee,Belgacom is nog grotere bazaar. Mijn schoonzus heeft belgacom tv omdat zij geen telenet meer krijgt en ik kan u zeggen dat er al op gevloekt heeft. En die digicorder gaat dan nog eens super traag.geef mij maar telent. Zijn nog kinderziektes bij yelo maar denk wel het goed komt.
Moest ik ookt veranderen zou het naar satelliet zijn, dat heeft pas voordelen maar deze mag ik hier wel niet vernoemen.