Tv-Digitaal.info
Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen (/showthread.php?tid=252)



Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - master-magic - 11-04-2013

De zender Lifetime,een vrouwenzender van de groep "A+E Networks" van history in the uk start binnenkort in de uk met deze zender,
ze willen volgend jaar andere landen ook laten kennismaken met deze zender.
Alsook History 2 kortweg H2 genoemd zal binnenkort in de uk starten.

Ze hebben ook plannen om in Frankrijk met een aantal thema zenders te starten.


RE: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - master-magic - 12-04-2013

(11-04-2013, 20:50)natte schreef:
(11-04-2013, 16:51)master-magic schreef: De zender Lifetime,een vrouwenzender van de groep "A+E Networks" van history in the uk start binnenkort in de uk met deze zender,
ze willen volgend jaar andere landen ook laten kennismaken met deze zender.
Alsook History 2 kortweg H2 genoemd zal binnenkort in de uk starten.

Ze hebben ook plannen om in Frankrijk met een aantal thema zenders te starten.

we hebben er al niet genoeg:vijftv,vitaya,tlm
goed lezen wat er staat natte Wink


RE: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - Dimira - 12-04-2013

(11-04-2013, 20:50)natte schreef:
(11-04-2013, 16:51)master-magic schreef: De zender Lifetime,een vrouwenzender van de groep "A+E Networks" van history in the uk start binnenkort in de uk met deze zender,
ze willen volgend jaar andere landen ook laten kennismaken met deze zender.
Alsook History 2 kortweg H2 genoemd zal binnenkort in de uk starten.

Ze hebben ook plannen om in Frankrijk met een aantal thema zenders te starten.

we hebben er al niet genoeg:vijftv,vitaya,tlm

natte;nu versta ik je ook niet meer hoor.Mag er dan geen één zender meer uitgevonden worden omdat jij nu een heer bent en deze voor vrouwen is.Als jij nu als vrouw geboren was zou je net hetzelfde zeggen moest er een zender komen bv voor sport of enkel voor mannen.Buitenlandse zenders mogen ook al niet meer omdat je ziet verstaat,ik denk dat het media landschap binnenkort saai gaat worden.Ik zie ook dagelijks naar 5tv naar de dingen des levens.En ik vind dat niet voor vrouwen.Of ik moet verkeerd zijn.Ook vitaya geeft s'midags soms goede films.Ik zie het verband niet waarom dat vrouwe zenders zijn.


RE: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - master-magic - 12-04-2013

voorlopig starten deze in de uk,later (volgend jaar) in andere landen,maar zoals ik al heb gelezen zullen eerst de oostblok landen deze zenders te zien krijgen zoals gewoonlijk,
en daarna als ze succes hebben die zenders zullen ze bekijken of ze in de benelux ook kunnen komen.


RE: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - Dimira - 12-04-2013

(12-04-2013, 10:31)Dimira schreef:
(11-04-2013, 20:50)natte schreef:
(11-04-2013, 16:51)master-magic schreef: De zender Lifetime,een vrouwenzender van de groep "A+E Networks" van history in the uk start binnenkort in de uk met deze zender,
ze willen volgend jaar andere landen ook laten kennismaken met deze zender.
Alsook History 2 kortweg H2 genoemd zal binnenkort in de uk starten.

Ze hebben ook plannen om in Frankrijk met een aantal thema zenders te starten.
we hebben er al niet genoeg:vijftv,vitaya,tlm

natte;nu versta ik je ook niet meer hoor.Mag er dan geen één zender meer uitgevonden worden omdat jij nu een heer bent en deze voor vrouwen is.Als jij nu als vrouw geboren was zou je net hetzelfde zeggen moest er een zender komen bv voor sport of enkel voor mannen.Buitenlandse zenders mogen ook al niet meer omdat je ziet verstaat,ik denk dat het media landschap binnenkort saai gaat worden.Ik zie ook dagelijks naar 5tv naar de dingen des levens.En ik vind dat niet voor vrouwen.Of ik moet verkeerd zijn.Ook vitaya geeft s'midags soms goede films.Ik zie het verband niet waarom dat vrouwe zenders zijn.

Ik weet het niet,maar ik vind klanten van telenet een aardig volkje aan het worden;We hebben die kinder zender,waar in feite nog geen mens moet aan denken dat die bij telenet gevoegd gaat worden omdat deze voorlopig ook in de oostblok landen eerst komen.Dan verdwijnen die 2 duitsers.Begint iedereen nu zijn haren al uit te trekken en te zitten zagen dat er 2 duitse zenders verdwijnen.Ja dat is erg.Maar het feit is ook dat ze nog niet weg zijn en dat er nog niets is gezegd of er misschien 1 of 2 duite zenders in de plaats gaan komen.Dan zal je ze niet meer horen klagen.En het zelfde met die vrouwen zender master zegt het toch duidelijk dat die niet naar hier komt.Ja misschien binnen 10 jaar,en dan ben ik onder het mes gegaan ook.Big Grin


RE: Lifetime tv voor vrouwen start volgend jaar in verschillende landen - Dimira - 13-04-2013

ja,ik weet niet wat voor zender dat zal zijn.Ik veronderstel als die er ooit zou komen zal hij ook wel ondertitelt zijn.Je woont nog altijd in een land met verschillende nationaliteiten.In mijn straat zijn dat mischien al 10.Dus verschiet ik niet dat er vreemde zenders opreizen bij telenet.Even op atent maken dat discriminatie strafbaar is.