Tv-Digitaal.info
Welke zenders krijg je via Live tv app bij Tv Vlaanderen - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Tv Vlaanderen (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Topic: Welke zenders krijg je via Live tv app bij Tv Vlaanderen (/showthread.php?tid=2537)



Welke zenders krijg je via Live tv app bij Tv Vlaanderen - master-magic - 07-12-2017

WELKE TV-ZENDERS KRIJG IK VIA LIVE TV?
Je tv-aanbod is afhankelijk van welk zenderpakket je hebt.

Basic Light:
Eén HD, Canvas HD, vtm HD, VIER HD, VIJF, Q2 HD, ZES, Vitaya, CAZ, Ketnet, vtmKzoom, Kadet, TVL, ATV, TV OOST, Discovery Channel, National Geographic Channel HD, Animal Planet, EDGE Sports HD, esports TV HD, TV Oranje, 192TV, Hustler TV, Al Jazeera International en Bloomberg.  

Basic:
Eén HD, Canvas HD, vtm HD, VIER HD, VIJF, Q2 HD, ZES, Vitaya, CAZ, Ketnet, vtmKzoom, Kadet, TVL, ATV, TV OOST, Spike, Nickelodeon, Nick Jr, Duck TV, Eurosport 1 HD, Eurosport 2, Discovery Channel, National Geographic Channel HD, Animal Planet, Fine Living HD, Travel Channel HD, EDGE Sports HD, esports TV HD, VH1, VH1 Classic, MTV, MTV Music, The Q You HD, TV Oranje, 192TV, Hustler TV, Brazzers TV, Al Jazeera International en Bloomberg.  

Basic+:
Eén HD, Canvas HD, vtm HD, VIER HD, VIJF, Q2 HD, ZES, Vitaya, CAZ, Ketnet, vtmKzoom, Kadet, TVL, ATV, TV OOST, Spike, Nickelodeon, Nick Jr, Duck TV, Boomerang, Eurosport 1 HD, Eurosport 2, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic Channel HD, NatGeo Wild HD, Fine Living HD, Food Network HD, Travel Channel HD, Investigation Discovery, EDGE Sports HD, esports TV HD, Auto MotorSport Channel HD, Nautical Channel, VH1, VH1 Classic, MTV, MTV Music, Brava HD, iConcerts, Classica HD, The Q You HD, TV Oranje, 192TV, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVI HD, Club RTL, Plug RTL, Hustler TV, Brazzers TV, Vivid TV, Penthouse 1 HD, Reality Kings, Al Jazeera International en Bloomberg.


HOE KAN IK LIVE TV KRIJGEN?
Heel eenvoudig want het is gratis inbegrepen in je tv-abonnement.

1. Meld je aan op MIJN TV VLAANDEREN (of maak een nieuwe account aan als je die nog niet hebt), ga naar "Mijn producten" en bij "Wijzig abonnement" activeer je de optie Live TV voor jouw abonnement en je bent klaar om live tv te kijken online of met onze gratis Live TV app.  

2. Download de TV VLAANDEREN Live TV app.

Voor Android smartphones en tablets, download de app in de Google Play Store.
Voor Apple smartphones en tablets, download de app in de App Store.
Om online te kijken op je laptop of pc, surf naar livetv.tv-vlaanderen.be.
3. Meld je aan op Live TV met dezelfde gegevens die je gebruikt voor MIJN TV VLAANDEREN. Nog geen account? Registreer je hier.


BEHEER JE LIVE TV TOESTELLEN
Er zijn enkele zaken waar je best rekening mee houdt wanneer je je Live TV toestellen beheert.

Je kan de Live TV app tot op 5 verschillende toestellen installeren en gebruiken met je account. Live tv-kijken kan je met je account op 2 toestellen op hetzelfde moment.

Heb je de installatielimiet bereikt? Dan kan je op elk moment op één van je toestellen de app verwijderen en installeren op een nieuw toestel.


KAN IK TV-PROGRAMMA'S OOK HERBEKIJKEN?
Sinds kort kan je bepaalde programma's die afgelopen zijn tot 7 dagen terug herbekijken. We starten met een klein aanbod, afhankelijk van je tv-pakket: Discovery Channel, Eurosport 1 HD, esports TV HD en 192TV, maar we zijn wel druk bezig om dit aanbod zo snel mogelijk voor je verder uit te bouwen. Deze functionaliteit is gratis beschikbaar.  


WAT ALS IK NAAR HET BUITENLAND GA?
De kijkrechten van de beschikbare tv-zenders in Live TV zijn enkel geldig voor België. Als je naar het buitenland gaat, kan je dus wel de tv-gids raadplegen, maar je kan niet live tv-kijken.


KAN IK HET FILMAANBOD OOK KIJKEN OP DE APP?
Ja hoor! De filmcatalogus is gratis beschikbaar in de Live TV app en online op livetv.tv-vlaanderen.be. Je betaalt per film die je huurt een prijs die je vindt bij de geselecteerde titel. De SVOD categorie bevat films die je gratis kan huren. Eens je bevestigt om een film te huren, blijft hij 48u lang beschikbaar voor je account.

Zo, nu ben je helemaal mee over Live TV, ontdek hier meer bijzonders en vergeet zeker niet de gratis optie te activeren!