Tv-Digitaal.info
Dobbit TV - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Dobbit TV (/showthread.php?tid=255)

Pagina's: 1 2 3


Dobbit TV - Dimira - 16-04-2013

Ik weet niet of het een nieuwe zender is maar ik kwam hem plotseling tegen in mijn zenderlijs Dobbit TV.Het zal dan waarschijnlijk nog niet lang zijn want de tv-gids is leeg.


RE: Dobbit tv - dommie - 16-04-2013

Is een nieuwe zender Dobit Tv

(16-04-2013, 16:18)Dimira schreef: Ik weet niet of het een nieuwe zender is maar ik kwam hem plotseling tegen in mijn zenderlijs Dobbit TV.Het zal dan waarschijnlijk nog niet lang zijn want de tv-gids is leeg.



RE: Dobbit tv - Dimira - 16-04-2013

Dacht het omdat die zender-lijst leeg was.


RE: Dobbit tv - master-magic - 16-04-2013

is een doe het zelf kanaal die start op 22 april,
ik verwacht al de vele negatieve reacties dat deze de duitse zenders vervangen Wink


RE: Dobbit tv - Dimira - 16-04-2013

(16-04-2013, 16:36)Dimira schreef: Dacht het omdat die zender-lijst leeg was.

Zal misschien beter zijn dan het turnen in de tijd op den brt over 20 jaar of hoe lang is het al geleden.Ik geloof nog dat het s'morgens vroeg was voor de iets oudere garde onder ons die zullen het wel weten.Ik denk dat het misschien best kan meevallen zo een kanaal.Veel zullen het weer een (brol)kanaal vinden maar je moet er ook geen 24 op 24 uur naar zien.


RE: Dobbit TV - master-magic - 16-04-2013

het is het vervolg op de regionale uitzendingen van Dobbit tv die nu een volwaardige zender krijgt.
al zal er wel negatieve reacties over zijn dat ze daarvoor wel geld hebben en voor 3 duitse zenders niet....
al kost deze zender minder dan de 3 duitse zenders Wink


RE: Dobbit TV - Dimira - 16-04-2013

(16-04-2013, 18:54)master-magic schreef: het is het vervolg op de regionale uitzendingen van Dobbit tv die nu een volwaardige zender krijgt.
al zal er wel negatieve reacties over zijn dat ze daarvoor wel geld hebben en voor 3 duitse zenders niet....
al kost deze zender minder dan de 3 duitse zenders Wink

Tja het zou me niet verschieten moest er één van de dagen nog zo een zender uit de grond gestakpt worden.Dat kost minder.


RE: Dobbit tv - murdock - 17-04-2013

(16-04-2013, 17:19)master-magic schreef: is een doe het zelf kanaal die start op 22 april,
ik verwacht al de vele negatieve reacties dat deze de duitse zenders vervangen Wink

Er zijn zeker al buitelandse zenders genoeg op. Eens benieuwd hoelang deze zender zal blijven bestaan? Vitaliteit van vitaya was ook maar van korte duur.


RE: Dobbit tv - kattaklop - 17-04-2013

(17-04-2013, 09:44)murdock schreef:
(16-04-2013, 17:19)master-magic schreef: is een doe het zelf kanaal die start op 22 april,
ik verwacht al de vele negatieve reacties dat deze de duitse zenders vervangen Wink

Er zijn zeker al buitelandse zenders genoeg op. Eens benieuwd hoelang deze zender zal blijven bestaan? Vitaliteit van vitaya was ook maar van korte duur.

Toen Vitaliteit in het aanbod zat hadden nog niet veel mensen digitaal.
Nu is dat wel even anders.


RE: Dobbit tv - master-magic - 17-04-2013

(17-04-2013, 22:06)kattaklop schreef:
(17-04-2013, 09:44)murdock schreef:
(16-04-2013, 17:19)master-magic schreef: is een doe het zelf kanaal die start op 22 april,
ik verwacht al de vele negatieve reacties dat deze de duitse zenders vervangen Wink

Er zijn zeker al buitelandse zenders genoeg op. Eens benieuwd hoelang deze zender zal blijven bestaan? Vitaliteit van vitaya was ook maar van korte duur.

Toen Vitaliteit in het aanbod zat hadden nog niet veel mensen digitaal.
Nu is dat wel even anders.
zal er wel niks mee te maken hebben gehad,
het was gewoon teveel 2 zenders met dezelfde programma's,
er was te weinig aanbod om 2 zenders draaiende te houden,
en toen VMMA het overnam zagen ze dit ook.
maar laten we het over Dobbit TV houden Wink